Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Bah, frustrerende. For første gang i går så jeg både pet og helmet droppe. Vant selvfølgelig ikke roll, og vedkommende som gjorde det, var ikke interessert i å la meg kjøpe de.

Så sier jeg til guildet, jeg kommer aldri til å se de der droppe for denne charen igjen, men helt sikker på magen min flere ganger.

Går gjennom med magen, ser pet og helmet droppe to ganger i løpet av samme run. Rage :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Å leke med AH er artig det, men holder meg mest til å kjøpte gems, cut'e og selge :)

Migrerte med 8000G til servern jeg spiller på nå for en måned siden. Sitter nå med 22k gold og 40 epic gems så det funker helt greit :)

Lenke til kommentar

Vurderer å bli kvitt min herbalist proffesion har den og inscription maxed akkurat nå. Men jeg plukker aldri herbs lenger, bare kjøper de på AH og lager glyphs for de.. Og herbalism gir ikke noe bra "bonus" heller, sånn som shoulder enchant.

Eller er det sånn at jeg må ha en gathering proffesion?

Lenke til kommentar

jeg pleier alltid å ha skinning + mining/herbalism når jeg levler. Så tar jeg å fjerner skinning og lærer meg en crafting profession når jeg når lvl 80.

Med tanke på alle mobs man dreper når man levler så er det en god del gull som ligger i skinn.

Lenke til kommentar

Vurderer jc, er det vanskelig å levele opp uten mining?

Tenkte siden jeg har så mange conquest til overs så kan jeg kjøpe gems med de å selge cutta gems på AH.

Tjener godt med penger på inscription så har ikke pengemangel, hvis ikke det er "veldig" dyrt å levle da.

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips hvordan jeg kan tjene litt gold med Mining / JC ? =)

Sier ikke det seg selv?

Jeg sa det istad, profs kan jeg lite om. Vet ikke helt hva jeg tjener penger på. Er jo en del forskjellig. Sett at Titansteel går for rundt 200 G på servern bare.

Lenke til kommentar
Gz!

Ang. kontosikkerhet så har jeg gått til innkjøp av Authenticator, tar sikkert en evighet med standard-shipping, men men.

Kjøpte to, så kanskje jeg får delt frakten med en kompis.

Prisen ble i hvertfall 229,28 inkl frakt.

Og der kom de!

Det var raskt levert. Tok 2 dager bare.

(Sitter på jobb, så skal teste om en times tid)

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...