Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bah, frustrerende. For første gang i går så jeg både pet og helmet droppe. Vant selvfølgelig ikke roll, og vedkommende som gjorde det, var ikke interessert i å la meg kjøpe de. Så sier jeg til guildet, jeg kommer aldri til å se de der droppe for denne charen igjen, men helt sikker på magen min flere ganger. Går gjennom med magen, ser pet og helmet droppe to ganger i løpet av samme run. Rage Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du får ikke achievement om noen trader jeg hjelmen uansett. Vi gikk der med 5 guildmates, og prøvde å trade det til hverandre, men det funka ikke :< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Å leke med AH er artig det, men holder meg mest til å kjøpte gems, cut'e og selge Migrerte med 8000G til servern jeg spiller på nå for en måned siden. Sitter nå med 22k gold og 40 epic gems så det funker helt greit Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har noen tips hvordan jeg kan tjene litt gold med Mining / JC ? =) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har noen tips hvordan jeg kan tjene litt gold med Mining / JC ? =) Les posten over deg. Mining forklarer jo alt vel, gjør det ikke? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kjøp uncutta gems og lag de som du får mest for(sjekk AH seff.) Fly rundt og mine Saronite ore, og Titanium ore. Selg på AH. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vurderer å bli kvitt min herbalist proffesion har den og inscription maxed akkurat nå. Men jeg plukker aldri herbs lenger, bare kjøper de på AH og lager glyphs for de.. Og herbalism gir ikke noe bra "bonus" heller, sånn som shoulder enchant. Eller er det sånn at jeg må ha en gathering proffesion? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er ikke noe über på AH, proffesions osv. Men raide det kan jeg. Men er kjekt med litt gold også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fjern herb å se om du må ha det ;p Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Må ikke ha en gather profession, men om du ikke har gathering på alts heller, blir det jo dyrt å alltid kjøpe mats på AH. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 jeg pleier alltid å ha skinning + mining/herbalism når jeg levler. Så tar jeg å fjerner skinning og lærer meg en crafting profession når jeg når lvl 80. Med tanke på alle mobs man dreper når man levler så er det en god del gull som ligger i skinn. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har noen tips hvordan jeg kan tjene litt gold med Mining / JC ? =) Sier ikke det seg selv? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vurderer jc, er det vanskelig å levele opp uten mining? Tenkte siden jeg har så mange conquest til overs så kan jeg kjøpe gems med de å selge cutta gems på AH. Tjener godt med penger på inscription så har ikke pengemangel, hvis ikke det er "veldig" dyrt å levle da. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Det er litt stress å levle med mining, og dyrt uten. edit: se også http://www.wow-professions.com/wowguides/w...ling_guide.html Endret 22. oktober 2009 av Lunicks Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har noen tips hvordan jeg kan tjene litt gold med Mining / JC ? =) Sier ikke det seg selv? Jeg sa det istad, profs kan jeg lite om. Vet ikke helt hva jeg tjener penger på. Er jo en del forskjellig. Sett at Titansteel går for rundt 200 G på servern bare. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Gz! Ang. kontosikkerhet så har jeg gått til innkjøp av Authenticator, tar sikkert en evighet med standard-shipping, men men. Kjøpte to, så kanskje jeg får delt frakten med en kompis. Prisen ble i hvertfall 229,28 inkl frakt. Og der kom de! Det var raskt levert. Tok 2 dager bare. (Sitter på jobb, så skal teste om en times tid) Endret 23. oktober 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei. Jeg har et spørsmål angående cinematic/"traileren" til WOTLK. Hva slags følelser og stemning fikk dere når dere førstegang så den? Takk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du får ikke achievement om noen trader jeg hjelmen uansett.Vi gikk der med 5 guildmates, og prøvde å trade det til hverandre, men det funka ikke :< Og dere hadde alle peten? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Får ikke achievements av å trade. Men du får achievementen via to metoder. Looting (vinne /roll) eller å lære petten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå