nagina Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så går realms ned om 3min, boring tirsdags kveld :/ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Med gearet som er tilgjengelig nå er det urealistisk for rogues ja. Fullt raidbuffa har jeg vel rundt 56% crit nå. Men du må huske at så fort en Rogue får de beste våpnene de kan, så dropper vi 5% crit. Så jeg ser ikke heeelt hvor du skal klare å hente inn enda 24%. Om du selvfølgelig ikke går INN for å bli crit capped (Som uansett er helt idiotisk) å gemmer Crit på alt, driter i hit og expertise å bruker alt du kan for å få crit. Så igjen. Lykke til. http://wow.filltheglass.org/crit_cap.php Fin måte sjekke ut critcap på Lenke til kommentar
username882 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da var WoW lagt inn på skolepc'n og proxy satt opp:D! Da er det bare å vente på at servers kommer opp igjen.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Med gearet som er tilgjengelig nå er det urealistisk for rogues ja. Fullt raidbuffa har jeg vel rundt 56% crit nå. Men du må huske at så fort en Rogue får de beste våpnene de kan, så dropper vi 5% crit. Så jeg ser ikke heeelt hvor du skal klare å hente inn enda 24%. Om du selvfølgelig ikke går INN for å bli crit capped (Som uansett er helt idiotisk) å gemmer Crit på alt, driter i hit og expertise å bruker alt du kan for å få crit. Så igjen. Lykke til. http://wow.filltheglass.org/crit_cap.php Fin måte sjekke ut critcap på Den der kan umulige stemme. Siden det er teoretisk umulig å få mer enn 75% crit sånn som spillet fungerer nå Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet om en side man kan kjøpe gamecards på som blir sendt på mail? Som er til å stole på selvsagt. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Noen som vet om en side man kan kjøpe gamecards på som blir sendt på mail? Som er til å stole på selvsagt. *dinbank*.no/visa evt. *dineforeldresbank*.no/visa Endret 21. oktober 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Alltid like gøy med frekkheter. Grunnen til at jeg må kjøpe gamecard er fordi kontoen min ble hacka for en tid tilbake og dermed så stengte Blizzard bruk av Visa på kontoen, og som du kanskje vet så tar det hundre år å få de til å åpne opp visa-funksjonen igjen. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Alltid like gøy med frekkheter. Grunnen til at jeg må kjøpe gamecard er fordi kontoen min ble hacka for en tid tilbake og dermed så stengte Blizzard bruk av Visa på kontoen, og som du kanskje vet så tar det hundre år å få de til å åpne opp visa-funksjonen igjen. Har kjøpt både Burning Crusade og Wrath keys fra https://gamersloot.net/ Kjapp levering og ikke noe problemer for min del. edit: nazrm var først. :< Endret 21. oktober 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
tNy Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har ett spørsmål. Jeg har helt fin fps i IF, og alle byene utenom Dalaran. Der er det knapt mulig å befinne seg. Krever virkelig denne byen så mye mer? Selv om jeg står i ett lite rom lagger jeg ganske mye der. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nesten alle sliter med det, er såpass mange folk der. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Flere ganger det har vært like mange(tror jeg) i IF, hvor jeg kan løpe rundt midt i folkemengden uten snurten av fps drop. Er utrolig slitsomt å se på med så lav fps som jeg har i Dalaran Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jepp, det er et kjent problem i Dalaran. Har ikke så mye å si på hvor mange som er der, selv om det seff blir værre jo flere som er der. IF og SW kan være stappa med folk uten FPS dropp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bah, jeg har ikke spilt magen min på flere måneder og har glemt alle rotasjonene mine og alt Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dropper haloween petten kun fra headless? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet hvordan BG leveling er i lavere brackets med heirloom chest + skuldre? Litt lyst til å levle en tank, og feral tank frister ikke, kjedelig gear og en ufattelig kjedelig rotasjon. Queste gjennom Outlands og Northrend for 3dje gang frister utrolig lite =P Går helt fint det om du har noenlunde oppdatert gear. Selv oppdaterte greens funker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dropper haloween petten kun fra headless? Nope. Også fra treat bags greiene og. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mangler bare hallowed head så er jeg ferdig. Dropper jo aldri. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Flere ganger det har vært like mange(tror jeg) i IF, hvor jeg kan løpe rundt midt i folkemengden uten snurten av fps drop. Er utrolig slitsomt å se på med så lav fps som jeg har i Dalaran Du kan prøve å skru ned på shadows, det kan gi ekstreme forbedringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå