Skosåle Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 haha, retard gruppe der ja Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Om du velger ap over agi så har du gjort en feil. Både combat og mutilate er sterkt påvirket av Crit, dermed er agility alltid bedre. er vel bedre med AP om du er critcappa? Nå er critcap ca 75% så lykke til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Gah, ny retard-gruppe. Først dør to stykk på horseman før han kaster fra seg huet sitt første gang. Tanken har 18k hp og klarer ikke holde aggro, ender opp med at jeg tanker i dps-gear, så når jeg summoner, så springer groupleadern frem og summoner samtidig, men vi får selvfølgelig bare ett try, healern stikker og vips, waist. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Wow, for en fæl pug! Dobbel summoning : o Og absolutt tanken sin feil at han hadde 18k hp og fikk være med. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vi kjeda oss litt i går Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vel, jeg syns det er kjedelig når jeg ikke får 5 sjanser til å få den jævla peten og hjelmen. Samme som da jeg endelig fikk gruppe til hc HoL her om dagen. Kan oppsummeres med en healer som ikke ville heale, en tank som prøvde å ligge øverst på dps-meteret og såpass dårlig dps at jeg med min bedritne dps på ca 2k havnet øverst. Jeg gikk med grønt gear og gikk ut noen timer senere med rødt gear, og vi hadde fortsatt ikke tatt første boss -_- Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvem trenger tank anyway? Gikk idag med restoshammy, 2x warlock og en hunter. SKILLZ lol oh wait -.- Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 4 dps og 1 healer/dps, funker som faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke med lav dps. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 tok HH idag med meg feral druid, warrior, en druid til og en rogue og lock. ingen healing hehe funka fett det. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har 33,5K hp i tank gear og spec på dk'en min men de gangene jeg har gjort HH har jeg brukt dps spec og gear, har ikke brukt noen tanks de gangene jeg har gjort han. Han er jo drit lett. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke med lav dps. jo. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Om du velger ap over agi så har du gjort en feil. Både combat og mutilate er sterkt påvirket av Crit, dermed er agility alltid bedre. er vel bedre med AP om du er critcappa? Nå er critcap ca 75% så lykke til. Du snakka som at det ikke var mulig overhodet, er jo en teoretisk mulighet og med en del raidbuffs er det mulig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Med gearet som er tilgjengelig nå er det urealistisk for rogues ja. Fullt raidbuffa har jeg vel rundt 56% crit nå. Men du må huske at så fort en Rogue får de beste våpnene de kan, så dropper vi 5% crit. Så jeg ser ikke heeelt hvor du skal klare å hente inn enda 24%. Om du selvfølgelig ikke går INN for å bli crit capped (Som uansett er helt idiotisk) å gemmer Crit på alt, driter i hit og expertise å bruker alt du kan for å få crit. Så igjen. Lykke til. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvem trenger tank anyway? Gikk idag med restoshammy, 2x warlock og en hunter. SKILLZ lol oh wait -.- Pfft, gøyere å gå uten healer. Pala med block gear, judgement of light, sacred shield og LoH Lenke til kommentar
xTep Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen som vet hvordan BG leveling er i lavere brackets med heirloom chest + skuldre? Litt lyst til å levle en tank, og feral tank frister ikke, kjedelig gear og en ufattelig kjedelig rotasjon. Queste gjennom Outlands og Northrend for 3dje gang frister utrolig lite =P Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen som vet hvordan BG leveling er i lavere brackets med heirloom chest + skuldre? Litt lyst til å levle en tank, og feral tank frister ikke, kjedelig gear og en ufattelig kjedelig rotasjon. Queste gjennom Outlands og Northrend for 3dje gang frister utrolig lite =P Prot Warrior eller Prot Pala da ? Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Det er fullt mulig å gjøre heroics uten healer og/eller tank. Litt trist. Endret 20. oktober 2009 av Lunicks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Da går jeg ut ifra at man har folk som vet hva de gjør og som putter ut nok dps til at det går greit, noe jeg ikke opplever med random pugs på Frostwhisper. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Rart hvordan mye er mulig når man outgearer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå