Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, ny retard-gruppe.

Først dør to stykk på horseman før han kaster fra seg huet sitt første gang.

Tanken har 18k hp og klarer ikke holde aggro, ender opp med at jeg tanker i dps-gear, så når jeg summoner, så springer groupleadern frem og summoner samtidig, men vi får selvfølgelig bare ett try, healern stikker og vips, waist.

Lenke til kommentar

Vel, jeg syns det er kjedelig når jeg ikke får 5 sjanser til å få den jævla peten og hjelmen.

Samme som da jeg endelig fikk gruppe til hc HoL her om dagen.

Kan oppsummeres med en healer som ikke ville heale, en tank som prøvde å ligge øverst på dps-meteret og såpass dårlig dps at jeg med min bedritne dps på ca 2k havnet øverst. Jeg gikk med grønt gear og gikk ut noen timer senere med rødt gear, og vi hadde fortsatt ikke tatt første boss -_-

Lenke til kommentar
Om du velger ap over agi så har du gjort en feil. Både combat og mutilate er sterkt påvirket av Crit, dermed er agility alltid bedre.

er vel bedre med AP om du er critcappa?

Nå er critcap ca 75% så lykke til.

Du snakka som at det ikke var mulig overhodet, er jo en teoretisk mulighet :)

og med en del raidbuffs er det mulig.

Lenke til kommentar

Med gearet som er tilgjengelig nå er det urealistisk for rogues ja. Fullt raidbuffa har jeg vel rundt 56% crit nå. Men du må huske at så fort en Rogue får de beste våpnene de kan, så dropper vi 5% crit. Så jeg ser ikke heeelt hvor du skal klare å hente inn enda 24%. Om du selvfølgelig ikke går INN for å bli crit capped (Som uansett er helt idiotisk) å gemmer Crit på alt, driter i hit og expertise å bruker alt du kan for å få crit.

 

Så igjen. Lykke til.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan BG leveling er i lavere brackets med heirloom chest + skuldre? Litt lyst til å levle en tank, og feral tank frister ikke, kjedelig gear og en ufattelig kjedelig rotasjon. Queste gjennom Outlands og Northrend for 3dje gang frister utrolig lite =P

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan BG leveling er i lavere brackets med heirloom chest + skuldre? Litt lyst til å levle en tank, og feral tank frister ikke, kjedelig gear og en ufattelig kjedelig rotasjon. Queste gjennom Outlands og Northrend for 3dje gang frister utrolig lite =P

Prot Warrior eller Prot Pala da ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...