Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Argh, dinget akkurat 80 med en ny alt (mage) her om dagen. Men får ikke gruppe til noe som helst fordi jeg mangler achievements. Utrolig irriterende. Får såvidt ordnet meg gruppe til toc normal.

Ja, det er forferdelig plagsomt. Kom også inn i en Naxx10 gruppe i går. Etter at jeg hadde fått summon så samlet folka seg i noen minutter. Plutselig kommer det opp at "you've been removed from the raid". Herlig! Selv om jeg gjør bortimot 2k dps i raids, og er svært kjent med spillet etter å ha gearet opp 2 andre karakter. Hjelper ikke akkurat å si at man kan taktikkene heller.

Hva er det du ikke får gruppe til? hc?

Ja, blant annet det ja. Får ikke engang gruppe til de enkleste mulighetene til å få noe epics.

Spiller forøvrig på horde siden på Darksorrow.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, er nok sånn det fungerer, dårlig = ikke velkommen, nøtter ikke å kjefte til raidleader at du gjør du 2k dps, noe som ikke er noe bra heller, forstår nok at leaderen fjernet deg dra group.

Skjønner ikke at folk orker å dra til naxx10 i det hele tatt, når toc5 normal og heroic gir bedre gear, + emblems of conquest rewards, heller grinde lette heroics og hente bedre gear.

Lenke til kommentar

Quote :

"Argh, dinget akkurat 80 med en ny alt (mage) her om dagen. Men får ikke gruppe til noe som helst fordi jeg mangler achievements. Utrolig irriterende. Får såvidt ordnet meg gruppe til toc normal."

Achievements krav for å gjøre 5 mann Heroics har jeg aldri vært borti og jeg har pugga en drøss heroics.

Men når det er sagt så er det vanskeligst å få gruppe når du er dps, tanks og healers har det lett. Derfor er jeg tank specca både på Dk'en og Pala'en min.

Lenke til kommentar

Ja enig med deg Ziuuung skal ikke være så vanskelig å få gruppe som dps, men man må jo ha litt tålmodighet da.

Når man setter seg opp i LFM på noen Heroics kan det jo gjerne gå 30 minutt til 1 time før man får gruppe som dps hvis man er uheldig.

Bestandig lurt å sette seg opp til Daily HC da flest gjør den.

Når jeg gjør daily HC som tank får jeg som regel gruppe i løpet av 5 minutt fra jeg har satt meg opp i LFM.

Men hvis man derimot gjør en dårlig innsats og opparbeider seg et dårlig rykte så vil man vel slite.

Eksempel: Var i en gruppe i går på Headless Horseman, han som invita spurte alle om de kunne summone og alle kunne og gjorde det helt til det var hans tur da svarte han ikke når alle spurte om han ikke skulle summone og deretter fikk han disconnect.

Vi 4 som ble igjen ble alle enige om å sette han på ignore.

Lenke til kommentar

Noen samler Achivements, mounts og pets, andre har masse alts eller driver på i Arena og Battlegrounds.

Må jo ha noe å gjøre når man ikke raider, hehe.

Edit: Personlig kommer jeg vel aldri til å skifte main, bare pga achivements, mounts, osv :p

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du kan kjøpe sånn prepaidcard i butikken (ekspert osv), men du har vel 10 dager gratis trial etter du har laget en account.

EDIT: Spaceway, du kan prøve Curse sin client? Den legger inn automatisk?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

...

Drevet og lett etter gruppe for å gjøre Headless Horseman i hele kveld, uten å finne noe. Fikk til slutt en whisper fra en random druid i Dala om at jeg måtte summone om jeg ville være med. Greit nok tenker jeg, jeg kan vel alltids summone bossen jeg som alle andre. Hadde uansett tenkt å gjøre det.

Flyr opp til WPL, blir invita i gruppe, finner ut at alle de andre er i Dala og blir fortalt at jeg må summone dem alle sammen fordi de er for late til å porte til IF og fly dit selv.

Jeg sier jeg er a) en druid og b) alene, hvordan jeg skal summone 4 andre opp til SM er et mysterium.

"u sumon or i kick u" er svaret jeg får.

Så jeg bare forlot dem der og da. Makan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...