Loeve Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Skjermkort og RAM er vel det viktigste, og 512MB går greit på denne bærbaren, i hvert fall. Har bare litt trøbbel i byene med en del stopping og sånt. Lenke til kommentar
kristian___ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 noen som vet hva em mesteren i wow heter? er han ikke norsk å bor i oslo eller no, men hva kaller han seg når han spiller? Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Gleder meg te å starte å game wow, skal gå smooth med AMD 2.0Ghz, 1024mb RAM, 128mb gforce kort, WinXP og 5mbit linje :!: Endret 4. september 2005 av Destructionz Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hvordan kan man bli em mester i wow? Lenke til kommentar
kristian___ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 finnes det ikke no rakning over de som er best i europa og hele verden ellerno...? kan ikke så mye om dette Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hehe, nei, man kan ikke kalle seg best i WoW La meg gjette, en kompis kjenner fyren? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fikk meg mount i dag! Juhu! Brown Kodo. ^^ Lenke til kommentar
kristian___ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 kjenner han ikke, kan nesten si det er et veddemål om å finne denna karn... han var vist den første i europa som tok en boss med mange andre... hvis det hjelper. ingen som hvet hvem detta kan vere eller hva han kaller seg når han spiller? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Og derfor er han europamesteren i WoW? Herregud. Lenke til kommentar
kristian___ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 ikke spør meg... aner ikke hvem han er. eneste jeg har å gå på er at han heter peder jørgensen eller no Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fett. "Unity" tok ned Ragnaros ikveld på Dragonmaw - noen her som var/er der? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 "europamester i wow" ? roflolcake.. I pvp da eller? dueller? Mass pvp? 1on1? Europas beste spiller i et lagspill? europas beste maintank? Europas best dmg dealer? Liek wtf? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 kjenner han ikke, kan nesten si det er et veddemål om å finne denna karn... han var vist den første i europa som tok en boss med mange andre... hvis det hjelper. ingen som hvet hvem detta kan vere eller hva han kaller seg når han spiller? Hva med de 39 andre som var med? Ble ikke de "europamestere"? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Har ikke guild Lenke til kommentar
imastard Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bli med i Nexus? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Der tok du meg på sengen kristian__, det er nåkk meg som er er mester i Wow. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har ikke guild Jaha? Hva skjedde med NB? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Traff nettopp på en NE rogue som het "Pupper" og var med i et guild som het Superhemmelig. Men pga at jeg er Horde var det litt vanskelig for meg å spørre han om han var norsk. Så etter jeg logget ut kom jeg på at jeg kunne prøvd /emote "er du norsk" feks. Men vil det funke? Høres litt for godt ut til å være sant liksom Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Traff nettopp på en NE rogue som het "Pupper" og var med i et guild som het Superhemmelig. Men pga at jeg er Horde var det litt vanskelig for meg å spørre han om han var norsk. Så etter jeg logget ut kom jeg på at jeg kunne prøvd /emote "er du norsk" feks. Men vil det funke? Høres litt for godt ut til å være sant liksom Nope, /em blir bare seende ut som "X makes som strange gestures" Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har ikke guild Jaha? Hva skjedde med NB? Northern Brigade lever fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå