Anonym234 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg savner min lille gjeng som spilte Wow. Mye morsommere å spille når man har folk man kjenner i nærheten.. Ah, sukk. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Enig Stine, hadde en gjeng på 5-6 stk som jeg spilte med, nå har alle de sluttet eller byttet server. Men men. Funnet meg en guild men mange kjekke folk i, både gutter og jenter =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 WoW blir dødskjedelig som "singleplayer"-spill, det kan jeg skrive under på. Lenke til kommentar
amb13 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) noen som hadde orket å ta seg bryet med å sende en Scroll of Resurrection til andebrei(æt)gmail.com ? Endret 18. oktober 2009 av andash Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Har alltid bare hatt min bror som jeg kjenner som spiller, men har over årene blitt kjent med folk rundt forbi i Norge som jeg skyper med hver dag, så selv om jeg ikke spiller med folk i umiddelbar nærhet, så er det alltids noen å fjase med mens man spiller Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er selv rundt 30-35 stk fra sandefjord området som spiller sammen. Flesteparten av disse kjente jeg ikke fra før. Så, wow har igrunn bidrat mye til mitt sosiale liv også, siden vi møtes i ny og ne til en fest ol. Uten rl venner å spille med, så hadde jeg trolig gitt meg for lenge siden. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 noen som hadde orket å ta seg bryet med å sende en Scroll of Resurrection til andebrei(æt)gmail.com ? You have cast the Scroll of Resurrection! Your friend has been sent the invitation email and now has one month to accept your invite to the FREE 10-Day Burning Crusade Trial. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 faen for en lag i wsg da. runda var over for 5 min siden, kommer meg ikke ut igjen har trykt leave 100 ganga no Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 noen som hadde orket å ta seg bryet med å sende en Scroll of Resurrection til andebrei(æt)gmail.com ? You have cast the Scroll of Resurrection! Your friend has been sent the invitation email and now has one month to accept your invite to the FREE 10-Day Burning Crusade Trial. Sendte istad jeg og.. Hvor mange har du fått, andash? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Huff, vi sliter litt med Anub'Arak i kveld. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 kjeder meg så ingame om dagen at jeg har begynt på Insane in the membrane nå. Får følelsen av at jeg kommer til å hate megselv når jeg er ferdig, men er hvertfall ikke veldig mange som har den. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg tror du kommer til å hate deg selv leeeenge før du er ferdig. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvorfor gjør dere det om det er så forferdelig kjedelig da? Det er jo ett spill, skal jo være gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er vel bare meg som faktisk ikke mistrives med hodeløs farming og dreping i flere timer da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Gah. Tannpirkere. Igjen. Alltid tannpirkere >< Jeg vil ha noe brukbart, hovedsaklig wands. Er aldri noe WTS i /2. Bare WTT -_- Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Motsatt problem. Får faen ikke en eneste tannpirker. Mangler bare tannpirker og sinister for å være ferdig, og jeg har tapt sinisteren 2 ganger i år, og sikkert 50 ifjor...Sugent Edit: Jess, endelig Toothpick, var verdt å vente den siste havtimen før jeg går til sengs!! Endret 19. oktober 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har ikke engang sett sinisteren droppe. Noen sinne. Ei heller mounten. Derimot har begge droppa for flere i guildet. Til og med 2-3 ganger på samme run -_- Er det fuckings mulig. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sett mounten droppe én gang, og da ble den ninja av en som "unnskyld, men jeg såg ikke at alle trakk på greed" så HS han sekunde etterpå. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er mye bedre å si til alle i gropuen i forkant at alle skal neede, så er det ikke et problem. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er mye bedre å si til alle i gropuen i forkant at alle skal neede, så er det ikke et problem. Riktig det! Har rekruttert min kjære bror og håper på å få både en mage og rogue i outlands level pga det.. Gleder meg til å få starta, alltid hatt lyst til å spille begge deler end game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå