Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du må være i en raid gruppe for å kunne fullføre et raid quest? Holler på med et lvl60 quest som jeg lett soloer, men vil ikke risikere at alt forrarbeidet går tapt:) Kan jeg?

Det skal gå fint å gjøre det solo. Vanlige quests og dungeon quests kan en jo ikke gjøre når en gjør gruppen om til raid siden en ikke vil få questdrops, kills og andre quest objectives vil ikke telle eller bli markert som fullført. Raid-taggen er der for å tillate at du kan få drop/fullføre questobjects også når du er i et raid.

 

Dersom du fortsatt er bekymret kan du bare invitere en guildie som idler i org/sw/dalaran til et raid når du holder på.

 

Jepp det ble til at jeg gjorde det, tok ikke kjangsen på at quest itemet ikke droppet hvis jeg ikke var i raid gruppe. Timesvis med grind va forrarbeidet, og leste på wowhead at hvis du failet eller messte opp den bossen du skulle ta, måtte du gjøre alt på nytt :D Men case closed, takk for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9

Jeg og broren min skal starte på wow igjen. Den forrige accounten var inaktiv i vel 2 år, så den er borte. Vi kommer til å dele en account, så det blir billigere.

 

Vi har selve Wow, og wotlk men finner ikke igjen tbc. Fungerer det å låne tbc cdene? Trenger man bare wotlk cd-keyen, eller må man ha cdkeyen til alle sammen? I såfall fungerer det vel ikke å låne tbc, da keyen allerede er brukt...

 

Takker for eventuelle svar :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9
CD-keyen brukes bare til å registrere expansionen på kontoen din.

Det går fint an å låne CD-ene, eller laste ned TBC fra WoW sine sider. Man trenger kun CD-keyen en gang; for å oppgradere kontoen til nyeste expansion.

Takker :) Da blir det WoW igjen. Spilte en ret paladin med bs/mining forrige gang. Det var et ork. Nå skal jeg bare slappe av og Rollespille, eventuelt spille hunter ;)

Lenke til kommentar

Så sinnsykt moro!

 

Vi var en vennegjeng på en 4-5 stykker som drev å snakke om å rerolle på en ny server. Og joda, den samme kvelden levla vi folk til lvl 5-10 og gjorde oss ferdig for dagen. Nå, bare ett par dager etterpå er vi en guild med 25 stykker fra nærområdet, hvor de fleste er 20-24.

 

Synes bare det var verdt å fortelle :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...