Musepeker Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Haha, likte spesielt den første Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Om du må være i en raid gruppe for å kunne fullføre et raid quest? Holler på med et lvl60 quest som jeg lett soloer, men vil ikke risikere at alt forrarbeidet går tapt:) Kan jeg? Det skal gå fint å gjøre det solo. Vanlige quests og dungeon quests kan en jo ikke gjøre når en gjør gruppen om til raid siden en ikke vil få questdrops, kills og andre quest objectives vil ikke telle eller bli markert som fullført. Raid-taggen er der for å tillate at du kan få drop/fullføre questobjects også når du er i et raid. Dersom du fortsatt er bekymret kan du bare invitere en guildie som idler i org/sw/dalaran til et raid når du holder på. Jepp det ble til at jeg gjorde det, tok ikke kjangsen på at quest itemet ikke droppet hvis jeg ikke var i raid gruppe. Timesvis med grind va forrarbeidet, og leste på wowhead at hvis du failet eller messte opp den bossen du skulle ta, måtte du gjøre alt på nytt Men case closed, takk for svar Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Haha, for en herlig quild det var ja. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Woot. Guilden er 3 år i dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg og broren min skal starte på wow igjen. Den forrige accounten var inaktiv i vel 2 år, så den er borte. Vi kommer til å dele en account, så det blir billigere. Vi har selve Wow, og wotlk men finner ikke igjen tbc. Fungerer det å låne tbc cdene? Trenger man bare wotlk cd-keyen, eller må man ha cdkeyen til alle sammen? I såfall fungerer det vel ikke å låne tbc, da keyen allerede er brukt... Takker for eventuelle svar Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 CD-keyen brukes bare til å registrere expansionen på kontoen din. Det går fint an å låne CD-ene, eller laste ned TBC fra WoW sine sider. Man trenger kun CD-keyen en gang; for å oppgradere kontoen til nyeste expansion. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 CD-keyen brukes bare til å registrere expansionen på kontoen din. Det går fint an å låne CD-ene, eller laste ned TBC fra WoW sine sider. Man trenger kun CD-keyen en gang; for å oppgradere kontoen til nyeste expansion. Takker Da blir det WoW igjen. Spilte en ret paladin med bs/mining forrige gang. Det var et ork. Nå skal jeg bare slappe av og Rollespille, eventuelt spille hunter Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Satan som jeg fikk lyst på realm first Lich King kill pluselig. Nesten så man må hurtig søke seg til et guild som har en sjans. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Så sinnsykt moro! Vi var en vennegjeng på en 4-5 stykker som drev å snakke om å rerolle på en ny server. Og joda, den samme kvelden levla vi folk til lvl 5-10 og gjorde oss ferdig for dagen. Nå, bare ett par dager etterpå er vi en guild med 25 stykker fra nærområdet, hvor de fleste er 20-24. Synes bare det var verdt å fortelle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Artig! Alltid morsommere å spille med folk man kjenner Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er artigere og spille og da^^ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Iallefall vist alle sitter på ett lan sammen. Og spiller arena, bgs og kanskje til og med instancer. Da er det morsomt å ha kamerater på samme server. Endret 17. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Espenooop Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei, jeg har ikke spilt siden starten av TBC, og jeg har gidde bort accounten min da. Nå lurer jeg på om jeg må kjøpe WoW igjen med ekspansjonene eller om det holder å kjøpe account fra Blizzard sin side å laste ned spillet fra siden deres? Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du må kjøpe alle tillegspakkene hvis du vil spille dem. Lenke til kommentar
Espenooop Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Etter at jeg har oppgradert accounten min fra trial til standard, kan jeg da igjen oppgrade den til en TBC/WotLK account? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hvordan skalerer WoW med de nye skjermkortene som er ute og går? Tenker spesielt på høye oppløsninger Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Etter at jeg har oppgradert accounten min fra trial til standard, kan jeg da igjen oppgrade den til en TBC/WotLK account? Det kan du. Lenke til kommentar
thking Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Lurer på et kansje litt noob spørsmåal men, kva er blizzards syn på private-servers? Er der lov eller ikkje lov? Endret 18. oktober 2009 av thking Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ikke lov fordi det tillater piratkopierte spill å spille. Men derimot kan jo ikke Blizzard vite om disse serverne siden de er private, så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå