Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvordan kommer jeg meg til Ghostlands på enklest mulig måte?

Kunne sikkert tatt portal, men som sagt så er det på en ny server, så jeg ble sjeleglad når en fyr ga meg 20s til bagger, vet ikke hvordan det er på hordesida, men vanskelig å få en mage til å lage portal uten å tipse på alliance på min server.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sporeggar tar jo en halv dag å farme. letteste som finnes. Kurenai derimot...

 

Prøv Consortium. Kurenai/Mag'har er en lek iforhold.

har gjort dem å, poenget ditt var? Hadde jo Mana tombs for Consortium iallefall en del av veien også var det jo det samme som kurenai, løpe å drepe de jævla ogrene. Ikke gøy det heller, det har du rett i.(fullførte på 80 da jeg var for slapp på 70 så vet ikke om du kunne kjøre MT hele veien...)

Lenke til kommentar
Om du må være i en raid gruppe for å kunne fullføre et raid quest? Holler på med et lvl60 quest som jeg lett soloer, men vil ikke risikere at alt forrarbeidet går tapt:) Kan jeg?

Det skal gå fint å gjøre det solo. Vanlige quests og dungeon quests kan en jo ikke gjøre når en gjør gruppen om til raid siden en ikke vil få questdrops, kills og andre quest objectives vil ikke telle eller bli markert som fullført. Raid-taggen er der for å tillate at du kan få drop/fullføre questobjects også når du er i et raid.

 

Dersom du fortsatt er bekymret kan du bare invitere en guildie som idler i org/sw/dalaran til et raid når du holder på.

Lenke til kommentar
Det var en fresh install -_-

Ved at jeg avinstallerte WoW, lasta ned klientene og installerte på ny, slik jeg ble anbefalt tidligere i tråden.

Fikk samme problemet i går etter raid, bare det var i Icecrown med northrend maps. Fikk fatal error når jeg var halveis på login screen osv. Tok en reboot, og slettet alle filene i mappen Errors, selv om jeg ikke tror det gjorde noen forskjell, og vips, så fungerte det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...