Nevvis Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er det sagt noe om hva som skjer i Lich King encounteren i den nye 5-man? Lich King 5-man Heroic achievement Denne tyder ihvertfall på at man ikke drepe Arthas, for å si det slik.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Blizz har tidligere lagt inn "fake" achievements på PTR, så er ikke noen bekreftelse det der. Endret 14. oktober 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
tNy Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Spiller som fury warrior nå og har valget mellom to helmets. Men crit og hit rating hopper litt opp og ned ettersom hvem jeg velger. Enten blir det; 30.8% crit og 265 hit rating, eller så blir den 27,8 crit og 310 hit rating. Vil jeg merke de hit rating poenga? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kurenai stress? Letteste som finnes jo, nå som du får rep så du slipper å farme perler. noe alle sett gjør fordi det går fortere, men. Jeg får vel begynne på Tranquillien når jeg kommer hjem fra jobb På 70 var det ikke gøy, spesielt som paladin. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Spiller som fury warrior nå og har valget mellom to helmets. Men crit og hit rating hopper litt opp og ned ettersom hvem jeg velger. Enten blir det; 30.8% crit og 265 hit rating, eller så blir den 27,8 crit og 310 hit rating. Vil jeg merke de hit rating poenga? Gå for crit, for mer detaljert info anbefaler jeg deg å lese de siste 20 (minimum) sidene på elitistjerks sitt forum under kategorien warrior -> fury warrior discussion, samt laster ned Landsoul sitt spreadsheet, da har du alt du trenger for min/maxing. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvorfor blir hunter pets abilites skrudd av automatisk noen ganger? Og hvorfor kan man ikke poste på wow-europe.com etter man har merget med battle.net? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 klarer ikke velge hvilken av mine lvl 80 char jeg skal satse på. har en mage, druid, rogue og warrior. ingen er spess bra gear men midt på 3. liker jo å gjøre dmg, pvp osv. mest solo spilling blir det.... noen tips? hva mener DU? er bare ute etter dine meninger for å så sammenligne med mine hehe. for nå driver jeg å spiller litt på alle litt hver dag for jeg klarer bare ikke velge Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Personlig av de klassene, så hadde jeg kjørt på med mage, prøver å levle en nå, har syykt lyst til å spille mage på level 80. Ellers hadde jeg valgt drooden og gått Healing\boomkin. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg hadde lett valgt druid som main. Mulighetene er mye større da du kan fylle alle roller. Man kan gå lei av å dps'e og da er det kjekt å kunne heale/tanke litt. Både mage og rogue er fete og morsomme klasser, men jeg synes de begge blir ensformige i lengden. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvorfor blir hunter pets abilites skrudd av automatisk noen ganger?Fordi Blizz ikke har giddi å fikse bug'n. Bruk BadPet, så slipper du sjekke hele tiden. Så kan du sette opp et eget oppsett for groups osv. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sporeggar tar jo en halv dag å farme. letteste som finnes. Kurenai derimot... Prøv Consortium. Kurenai/Mag'har er en lek iforhold. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Druid. Stor variasjon og det er nesten alltid etterspørsel etter både tanks, healers og boomkins. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sats på Druid. Gjerne en dobbel kombinasjon av Feral (Tank + DPS). Da kan nemlig mainspeccet ditt gi utstyr til offspeccet ditt når du oppgraderer. (Tier-utstyret er det samme for Tank og DPS). Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sats på Druid. Gjerne en dobbel kombinasjon av Feral (Tank + DPS). Da kan nemlig mainspeccet ditt gi utstyr til offspeccet ditt når du oppgraderer. (Tier-utstyret er det samme for Tank og DPS). forslag til talentspec for tank+dps? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Driver forøvrig å levler en Tauren Druid nå. Aldri levla horde før (med unntak av en ørten lvl >20 karakter som aldri ble noe av). Vi var en vennegjeng som startet helt blankt på en ny server (Xavius). Er det noen tips MTP å levle horde i steden for Alliance? Vil det være verdt å levle 16-19 med mye BG inneblandt questingen, eller er Grinding / questing the way to go? Øøøh, er Barrens det samme som Westfall, ca? Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Barrens er det samme som Westfall når det kommer til lv ca. Westfall er 10 - 20, Barrens er 10 - 25. Men og queste i Barrens har uten tvil vært en horribel opplevelse på alle mine chars. Ofte gitt opp horde chars i den zonen Den er stor, masse quest, men ingen lang story line som hjelper deg gjennom zonen slik som westfall sine Defias quest. Liker ikke Barrens. Masse quest som ikke har noe med noe og gjøre. Mener og huske Blizz selv sa de ikke likte den zonen noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bare tanken på Barrens gjør meg sur. Styr unna den sonen for all del i mine øyne, det er kanskje greit første gang gjennom der for enkelte, men det tok meg ikke mange quests der før jeg begynte å bli mektig lei. Dra heller til Ghostlands, latterlig mye bedre sone Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Savner Barrens chatten, haha.. den var epic den. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg må være en av få som faktisk liker the Barrens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg må være en av få som faktisk liker the Barrens. Shame on you Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå