Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller som fury warrior nå og har valget mellom to helmets. Men crit og hit rating hopper litt opp og ned ettersom hvem jeg velger.

 

Enten blir det; 30.8% crit og 265 hit rating, eller så blir den 27,8 crit og 310 hit rating.

 

Vil jeg merke de hit rating poenga?

Lenke til kommentar
Spiller som fury warrior nå og har valget mellom to helmets. Men crit og hit rating hopper litt opp og ned ettersom hvem jeg velger.

 

Enten blir det; 30.8% crit og 265 hit rating, eller så blir den 27,8 crit og 310 hit rating.

 

Vil jeg merke de hit rating poenga?

Gå for crit, for mer detaljert info anbefaler jeg deg å lese de siste 20 (minimum) sidene på elitistjerks sitt forum under kategorien warrior -> fury warrior discussion, samt laster ned Landsoul sitt spreadsheet, da har du alt du trenger for min/maxing.

Lenke til kommentar

klarer ikke velge hvilken av mine lvl 80 char jeg skal satse på. har en mage, druid, rogue og warrior. ingen er spess bra gear men midt på 3.

liker jo å gjøre dmg, pvp osv. mest solo spilling blir det....

 

noen tips? hva mener DU?

er bare ute etter dine meninger for å så sammenligne med mine hehe. for nå driver jeg å spiller litt på alle litt hver dag for jeg klarer bare ikke velge

Lenke til kommentar

Driver forøvrig å levler en Tauren Druid nå.

 

Aldri levla horde før (med unntak av en ørten lvl >20 karakter som aldri ble noe av). Vi var en vennegjeng som startet helt blankt på en ny server (Xavius). Er det noen tips MTP å levle horde i steden for Alliance?

 

Vil det være verdt å levle 16-19 med mye BG inneblandt questingen, eller er Grinding / questing the way to go?

 

Øøøh, er Barrens det samme som Westfall, ca?

Lenke til kommentar

Barrens er det samme som Westfall når det kommer til lv ca.

Westfall er 10 - 20, Barrens er 10 - 25. Men og queste i Barrens har uten tvil vært en horribel opplevelse på alle mine chars. Ofte gitt opp horde chars i den zonen

Den er stor, masse quest, men ingen lang story line som hjelper deg gjennom zonen slik som westfall sine Defias quest. Liker ikke Barrens. Masse quest som ikke har noe med noe og gjøre. Mener og huske Blizz selv sa de ikke likte den zonen noe særlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Bare tanken på Barrens gjør meg sur. Styr unna den sonen for all del i mine øyne, det er kanskje greit første gang gjennom der for enkelte, men det tok meg ikke mange quests der før jeg begynte å bli mektig lei. Dra heller til Ghostlands, latterlig mye bedre sone :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...