Petter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 det er da ikke ille, Mye værre å farme Cenarion folka Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Cenarion folka? Tenker du på Cenarion Expedition eller Cenarion Circle? Jobber meg med å bli exalted med alt mellom himmel og Jord i Azeroth. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Whoo, vant denne i totc10 i kveld So undeserved! Jaja, var mer eller mindre det eneste jeg vant Ja den ser ikke så spesiell ut men er vel heller achievementen bak som gjør den litt sjelden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Cenarion Circle, synes det var stress å farme alle de forskjellge settene med klær, men på en annen måte var det morro fordi det var litt variasjon. Går du for Insane in the membrane? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Går ikke for noe spesifikt. Er det en achievement, så går jeg for det. Jeg grindet AQ20 og AQ40 for rep, mye enklere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Tja, jeg ble exalted med de på ca 1 dag med grinding, husker ikke hvor mange timer eller hvor efektiv jeg var, men tror det er kjappere med questene. Soloer du eller har du noen som er med deg? Endret 13. oktober 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Fikser alt solo. Er jo Feral-druid, så det skal godt gjøres at jeg finner noe jeg ikke fikser Solo. *edit* det er mulig kjappere å grinde hele dagen for å bli exalted, men det er så åndsvakt kjedelig. Holder meg til å gjøre litt her og litt der om gangen. Endret 13. oktober 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da er det jo forstålig, spiller selv rogue så å solo ting er noe jeg kan se langt etter. Driver og lvler en pala atm så skal bli morro å kunne solo noen ting Fikser alt solo. Er jo Feral-druid, så det skal godt gjøres at jeg finner noe jeg ikke fikser Solo. *edit* det er mulig kjappere å grinde hele dagen for å bli exalted, men det er så åndsvakt kjedelig. Holder meg til å gjøre litt her og litt der om gangen. Ja det er kjedelig, hadde en periode i fjor hvor jeg kjedet meg med wow og fant ut at det var morro å gjøre rep achivements, så grindet meg exalted slik at jeg fikk: Diplomat og Guardian of the cenarius på en uke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har bare 23 Exalted for øyeblikket. Mangler en del i Outland, samt noen oldschool-raids i Azeroth. Det kommer nok etterhvert. Målet er å være ferdig mer eller mindre alt innen 4.0 kommer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Høres bra ut, har ikke hatt gidd til å farme meg exalted med alle i Wotlk enda jeg, så har vel rundt 13-14 Liker bedre å grinde meg til exalted slik som jeg kunne gjøre med de 2 jeg har. liker ikke å være avhengig av andre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er null stress å kjøre heroics for rep da. Går jo rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nei er jo ikke stress, men de er så sykt kjedelige og føler at jeg aldri har tid til å spille på en char i mer en 30 min for tiden så er greit og ha noe jeg kan gå litt fram og tilbake til. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hadde det vært en idé å laget en ny tråd med info om hvilke brukere som spiller hvor? Artig å se hvor folk holder seg. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hadde det vært en idé å laget en ny tråd med info om hvilke brukere som spiller hvor? Artig å se hvor folk holder seg. Er vell en ganske oppdatert tråd allerede:) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1079652 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ah, hadde glemt den. Kikket på "Nyttige tråder i WoW-forumet", og der var det en eldgammel list-opp topic. Har jo lagt til mine egne chars der du linka til og med. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg så en film med en warrior som raidet igår. Har desverre ikke tilgang til youtube nå. Men han hadde en addon som viste ett stort ikon når noen av de viktige spellene var klare. Noen som vet om en lignede addon? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Okei, skal se på den når jeg kommer hjem. Takk så mye Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 skal du raide som dpswarr er også addonen NAO!!! noe jeg kan anbefale, gir deg et fint ikon av sudden death, tfb og bloodsurge proccen med en timer på fint plassert på skjermen så du har god oversikt over procs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 det er da ikke ille, Mye værre å farme Cenarion folka Nja, jeg syns ikke det var så ille å ri fra hive til hive og drepe insekter og gjøre quester, syns det har vært mye kjedeligere å farme Underbog for de jævla plantene. Og da jeg endelig ble exalted, måtte jeg ut å farme de jævla blomstene også, og typisk nok brukte jeg lang tid på å finne dem. Som vanlig. Når du trenger noe, er det ikke å finne, men med en gang du ikke trenger det ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå