tNy Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen som spiller Fury warrior her? Som har en nogenlunde basic rotation? Hardt å gå fra pvp til pve ;O Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 HJELP! skulle logge inn men realmlisten er blank. står på Devolopment istedenfor Europe. Har slettet wtf,cache og interface og sånt..funker ikke:S Lenke til kommentar
Mørtis Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Går det an å laste ned den nyeste patchen rett i fra nettsiden til wow? Og i så fall hvor? Har lett, men fant bare patch notes. Takker for all hjelp... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 HJELP! skulle logge inn men realmlisten er blank. står på Devolopment istedenfor Europe.Har slettet wtf,cache og interface og sånt..funker ikke:S Kopier inn: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set realmlistbn "" set portal eu I realmlisten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Går det an å laste ned den nyeste patchen rett i fra nettsiden til wow? Og i så fall hvor? Har lett, men fant bare patch notes. Takker for all hjelp... http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Laster dem ned som exe-filer og kjører etterpå. Pass på å få ned riktige patcher, det står i navnet eks. 3.2-3.2.2 må du har lagt inn 3.2 først. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Æsj, snart halloween eventen Jaja, siste eventen så får jeg mount. Klarer jeg ikke den så skal jeg aldri spille wow igjen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Da gjør du vel en tjeneste til mange ^^ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fins det treasures i northrend egentlig? Dvergen min har "find treasure" skill, men er den ubrukelig i northrend? finner bare treaures i azeroth jeg. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er ikke treasures i Northrend nei, var noe exploiting og den slags drama som gjorde at Blizzard valgte å fjerne alle. Men de kommer tilbake i Cataclysm med fetere rewards enn noensinne visstnok, i tillegg til en XP-bonus. I tillegg kan du da også tracke flere ting samtidig. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tippeligaspiller som WoW'er artikkel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva, vanlige personer spiller WoW? Nå ble jeg overrasket. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Steffen Iversen spiller(spilte?) også. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 har bare tailoring på magen, lurer på å lvl opp et proff til. noen tips? enchanting, jewelcraft eller alchemy? hva gir mulighet til å tjene best med g? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tippeligaspiller som WoW'er artikkel Hva blir det neste? Gutt 16 spiller fotball på fritiden? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det noen plass som er "verdt" å få rep på (tenker ta på å bruke tabard), er exalted med kirin-tor, er inscriber så trenger ikke shoulder enchants.. Jeg holder på med wyrmcrest accord akkurat nå, for å kjøpe dragen. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hodir folka er vel et must å ha rep med, om jeg ikke tar feil så er det eneste plassen man kan kjøpe shoulder enchants. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Et must er det ikke, kan jo ha inscrtiption eller kjøpe fra wintergrasp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå