KeyanZa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 noen som har peiling hvor lang tid og hvor mye g det ca vil bli å lvl first aid fra lvl 0-450? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kommer vel av hvor aktiv du er, + om du kjøper alt på AH, men det krever jo selvsagt cash. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 tenkte å kjøpe alt på ah Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Umulig å si fordi prisene på cloth varierer fra server til server. Men følger du denne guiden kan du se på forhånd hvor mye du trenger av hver type cloth og se prisene selv på AH http://www.almostgaming.com/wowguides/worl...craft-first-aid Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Også dropper det en øks i totc25 også kommer det en rogue og tar den. Jeg skjønner ikke hvorfor i helvete rogues fikk bruke øks. Shamans har da ikke noe våpen de kan ha for seg selv lenger :s Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Woot. Fikk Grand Black War Mammoth fra voa. Tror ikke jeg har rolla 100 på LENGE nå. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 hvor mange dailys er der jeg kan gjøre på lvl 80? nettopp dinga. og hvor er dem? vet kun om 3 stk, 2 i voilet hold og en bg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Mange dailies. 25 kan gjøres daglig. Finner mange i Icecrown både i Shadow Vaults, den flytene tingen i lufta og Argent Tournament dailies. Har man ikke gjort faksjonene enda har man en stødig inntekt der. Har og noen spred rundt f.eks Coldarra (Borean Tundra), Wymrest (Dragonblight), hvalross folkene (og i Dragonblight), Storm Peaks (Sons of Hodir f.eks) og Zul'Drak. Men anbefaler Icecrown først, flestparten sitter der om du har åpnet det meste der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Vil faktisk anbefale daily-questene i Storm Peaks først. Da får du nemlig reputation med Sons of Hodir, som lar deg kjøpe enchant til skuldrene dine. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Forsåvidt enig med deg ja, i tilegg får man jo nå badges fra daily dungeon questene som gir 500 rep med Sons of Hodir så kombinert skulle rep grindinda ta under en månde for å bli exalted med dem. Med tanke på hvilken valg man har på shoulder enchants så er det vel bare å sette luggene i sving Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Icecrown citadel. Komt noke lootlist til saken? Einaste eg har fått med meg er vel ilevel 245 i 5mans instance? (noke som eg er enig med dei fleste i er for høgt men men). Lenke til kommentar
tNy Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei, Vet ikke om jeg skal gå fury eller arms i pve som warrior. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Arms skal være best når du er dårlig gearet, og Fury når du er bra gearet. Vet ikke helt hvor den grensen går, men du får prøve deg litt frem. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Lyst å slacke deg til god dps velg fury, lyst å jobbe for det og ha litt å passe på når du raider velg arms. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Shamans har da ikke noe våpen de kan ha for seg selv lenger :s Noe som var hele poenget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det kommer ingen dailies i Storm Peaks før du har gjort en laaaaaaaaaaang quest chain forresten. Bare å starte så blir du ledet rundt og til slutt til kjempene som har dailys. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har ikke paladins heller, uansett hva som dropper av våpen må man cat fighte med andre klasser. That's what /roll are for Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Og sånn er det med alle andre klasser. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Untatt for assasination rogues som har daggers for seg selv. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er derfor jeg er glad jeg er tank, da får du som regel ha looten ganske for deg selv. +at det er jævla gøy såklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå