Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Bah, takk gudene at jeg slipper å gjøre PvP for å få honor, beste paladin libram for healing (i mine øyne som ikke krever arena points) kjøpes for 15 300 honor og øker SP på Flash of light med 331. Hvorfor kan ikke PvE siden få slike gode librams, i stede får vi Holy Light librams med proc rating som ikke ligner grisen, bruker holy light mye mindre nå enn før så proccen er jo vanvittig dårlig om den overhode kommer.

Paladins ble virkelig glemt når librams ble designet spør du meg.

/rant

15300 honor er ikke så veldig mye egentlig?

Gear koster jo opp til 49000 honor, det er ganske mye :p

På Bronzebeard med kun stonekeeper shards kjøp blir det fort litt, mye fordi vi nesten aldri holder Wintergrasp fordi det er en ratio på rundt 80% alliance på denne serveren. Så holder man først Wintergrasp er det da midt på svarte natta når alle ungene har lagt seg. Ja, virker som de fleste alliance folkene er unger, i alle fall på den serveren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme oppfatning av alliance selv :p

Ser bare de spammer bla. trade chatten med nesten bare barnslige ting.

Spillte litt på en kompis sin account.

Tenkte jeg skulle prøve PVP litt, og han hadde null PVP gear :p

Hadde vel rundt 37k honor points når jeg begynte.

Så etter 2 dager hadde jeg head og wrist, pluss ca 25k honor points.

Men så vinner jo alliance wintergrasp og Alterac valley så og si hver eneste gang.

Pluss AB ganske ofte.

Lenke til kommentar
Eller at folk liker å få seg litt søvn får jobb etc. Er jo også en mulighet.

Dessverre ikke på den serveren, kom i skade for å tulle meg inn på alliance siden der og hjelpes meg, om det er voksene folk der så er jeg skremt over oppførselen deres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jess! Fikk tilbake accounten min i gårkveld, men da sov jeg, så fikk åpna gladmailen fra blizzard i morges.

Hadde alt av gear på meg, men kisen hadde bøffa alt av gull og ting i inventory da.

Så vidt jeg vet er GM behjelpelige med å skaffe det tilbake.

Lenke til kommentar
Bah, takk gudene at jeg slipper å gjøre PvP for å få honor, beste paladin libram for healing (i mine øyne som ikke krever arena points) kjøpes for 15 300 honor og øker SP på Flash of light med 331. Hvorfor kan ikke PvE siden få slike gode librams, i stede får vi Holy Light librams med proc rating som ikke ligner grisen, bruker holy light mye mindre nå enn før så proccen er jo vanvittig dårlig om den overhode kommer.

/rant

Hvem libram er dette? trenger den ikke arenepoints eller rating eller noe?

Lenke til kommentar

/rant

Hvilken libram er dette? trenger den ikke arenepoints eller rating eller noe?

Han sier jo at den kan kjøpes for 15 300 Honor Points, så litte granne PvP/BG må vel til.

Lenke til kommentar

/rant

Hvilken libram er dette? trenger den ikke arenepoints eller rating eller noe?

Skjønner at man må gå bg for å få honor da... Men skjønte ikke hvilken libran dette var. Har kun sett de som krever arena rating...

Han sier jo at den kan kjøpes for 15 300 Honor Points, så litte granne PvP/BG må vel til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...