Bear^ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Bah, takk gudene at jeg slipper å gjøre PvP for å få honor, beste paladin libram for healing (i mine øyne som ikke krever arena points) kjøpes for 15 300 honor og øker SP på Flash of light med 331. Hvorfor kan ikke PvE siden få slike gode librams, i stede får vi Holy Light librams med proc rating som ikke ligner grisen, bruker holy light mye mindre nå enn før så proccen er jo vanvittig dårlig om den overhode kommer. Paladins ble virkelig glemt når librams ble designet spør du meg. /rant Endret 5. oktober 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kanskje en litt teit post egentlig siden jeg burde vite det, men er det noen som vet om noen gode grindesteder i Northrend? Kravene er da: - Ingen ranged mobs. - Ikke langt mellom mobs. - Helst sånne som dropper noe :] Har snust litt på mage i det siste, og Buzzards i Hellfire P. er et fint sånt sted. Her gjør jeg levler på under timen. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er en plass i Dragonblight med en 8-10 undeads + 1mage som spawner etter at du har loota og spist. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det sånn at blizzard support ikke jobber etter klokka 4? Isåfall virker det jo sinnsykt dumt, da de fleste starter å spille fra 4 og utover. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Support har nok vanlig arbeidstid, med Gamemasters er der 24/7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvor mye gold ville dere ha betalt for en swift spectral tiger? Var en som reklamerte for en på serveren tidligere, men jeg visste ikke om jeg skulle kjøpe, så logget han. Litt små emo nå :o Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Går ikke å kjøpe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Mounten er BoE så jo? Men var sikkert ikke seriøst siden prisen var VELDIG lav :/ Endret 5. oktober 2009 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 på Grim Batol har vi en som bidder 120k, er også en tauren fra sylvanas som reklamerer på alle realmforums med 100k Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Er det sånn at blizzard support ikke jobber etter klokka 4? Isåfall virker det jo sinnsykt dumt, da de fleste starter å spille fra 4 og utover. De jobber til 8 på telefon support. Spectral tiger er boe ja, hvis jeg absolutt skulle kjøpt det til eget bruk uten å selge videre, hadde det vært maks 5k g men den er vel verdt 70-80k sikkert :o Endret 5. oktober 2009 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Mounten er BoE så jo? Men var sikkert ikke seriøst siden prisen var VELDIG lav :/ Fleste mounts er slik sett BoP, med untak av f.eks Engineer og tailoring mounts som kan selges, men krever at du har en hvis level innenfor Engineering eller tailoring for å bruke dem. Ellers er mounts BoP og når de er kjøpt eller droppet og du har plukket dem opp så er de bundet til deg. Med unntak av drops som dropper når du er i gruppe, de kan vel byttes mellom medlemmer av gruppen opptil vel 1 time etter droppet. Edit: Christoffer99: Er du sikker? Mener at alle mounts er BoP. Endret 5. oktober 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 spectral tigerne er BoE, ja. Ble gjort slik i 3.2.2 iirc (?) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Reins of the Swift Spectral Tiger vs Swift Brewfest Kodo Legg merke til "Binds when picked up" på Brewfest Kodo, men ikke Swift Spectral Tiger. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 AH okei, var ikke klar over det Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Men.. Finnes det to versjoner av den? Det lå en på ah på kazzak for en drøy uke siden. Den hadde lvl 20 req og det sto ikke nevnt at det var en very fast mount. Finnes den i både 60% og 100% ? Den lå ute til 35 000g b.o. hvis noen lurte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Spectral Tiger og Swift Spectral Tiger Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Morsomt med folk som tror det går ann å reporte folk for ninjaing og at de faktisk får ban. Enda morsommere er det jo når det kommer etter et raid roll og whisperen "I rolled 99 on raid roll". Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bah, takk gudene at jeg slipper å gjøre PvP for å få honor, beste paladin libram for healing (i mine øyne som ikke krever arena points) kjøpes for 15 300 honor og øker SP på Flash of light med 331. Hvorfor kan ikke PvE siden få slike gode librams, i stede får vi Holy Light librams med proc rating som ikke ligner grisen, bruker holy light mye mindre nå enn før så proccen er jo vanvittig dårlig om den overhode kommer. Paladins ble virkelig glemt når librams ble designet spør du meg. /rant 15300 honor er ikke så veldig mye egentlig? Gear koster jo opp til 49000 honor, det er ganske mye Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Er vel egentlig ingenting, selv ikke for dem som kun gjør PVE, takket være Stone Keeper Shards. Hadde ikke gjort meg noe om jeg kunne bruke de ubrukelige greiene til å skaffe meg et tilnærmet best in slot item. Edit: Skrivefeil. Endret 5. oktober 2009 av Novocaine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå