Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Og da var Mana-Tombs tatt, ren boosting av guildies. Men du verden så lang tid det tar når healeren er totalt idiot.. Han glemmer å ta mana-break, glemmer hvor mye helse han har, følger ikke med. Og på toppen av det hele: Glad i å løpe forran å dra aggro.. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Finnes det et macroikon som er likt som Aimed Shot ikonet? Har bladd nedover lista flere ganger, men finner det ikke. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du kan skrive "#showtooltip Aimed Shot" øverst i macroen så får du automatisk Aimed Shot-ikonet, gitt at du spiller Hunter. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kanskje et litt dumt spørsmål, men hva skjer om man faction changer noe som har 5/10/15 ekstra skill i et profession grunnet racials? Noen som har testet? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har ikke testet, men går jo ut ifra at den bonusen bare forsvinner. Lenke til kommentar
Sati Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kanskje et litt dumt spørsmål, men hva skjer om man faction changer noe som har 5/10/15 ekstra skill i et profession grunnet racials? Noen som har testet? Blir satt til 450. Er jo ingen recipes etc. som krever over 450 skill. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har en macro som er sånn her: /cast Chimera Shot /cast Kill Command /cast Silencing Shot Det som er kjipt er jo at cooldownen på chimera shot er my lavere enn på kill command og silencing shot, så jeg får opp "that spell is not ready yet" hele tida. Går det ann å fikse det sånn at den meldinga ikke kommer opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Google -> "Putting '/run UIErrorsFrame:Clear()' at the end of your macro is the easiest solution." Så burde vel funke Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 I tillegg kan du putte </run SetCVar("Sound_EnableSFX","0")> før og </run SetCVar("Sound_EnableSFX","1")> etter for å slippe lydmeldingen også. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Eller laste ned addon som heter perror Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 var så flink idag i CoT Hc at jeg greide å sette meg fast inni ei bokhylle/vegg, dumme dumme killing spree ;p Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Kanskje et litt dumt spørsmål, men hva skjer om man faction changer noe som har 5/10/15 ekstra skill i et profession grunnet racials? Noen som har testet? Blir satt til 450. Er jo ingen recipes etc. som krever over 450 skill. Og om man ikke har max skill? En gnome med 450 skill i engineering (435+15), som endrer rase. Hva skjer med recipes som krever 450 skill som han allerede har lært? Endret 4. oktober 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 FAEN FAEN FAEN FAEN!! Tror jeg har blitt hacka. Skulle logge på for 2 minutter siden, og fikk melding om at jeg har blitt merga med en battle.net account. Hva faen skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Være sur fordi du ikke var smart nok til å merge med en egen battle.net account. Og så kan du jo kontakte Blizzard og forklare situasjonen, de begynner å få god erfaring med disse sakene nå. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke gi vekk passord. De skal være hemmelige. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Til alle some samler på mounts. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva faen... Finner ikke igjen denne achievmenten noe sted. Hva faen skjedde? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Sjekket i feats of strength? Hvis jeg COD-er et item til en fyr, vil den ligge i postkassa hans helt til han betaler, eller er det no timer på det? Slik at jeg får den tilbake. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ligger ikke i feats of strength. Og hvis du CODer noe til en fyr så har han 30 dager på å betale ellers kommer den tilbake til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå