Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Husker min første char som faktisk var en lock.

jeg specca det som hørtes bra ut i destru og gikk for int-gear over alt, tenkte mye mana og ting som så ut til å gjøre mye damage var tingen så dreit for det meste i dots, bortsett fra corruption siden den hadde jeg faktisk specca instant i affliction, resten av tida var det shadowbolt og en eller annen spell som kosta en soul shard hvis ikke mobben døde.

 

konklusjon, alle har vært "n00bz" en gang, bare i forskjellig grad :)

Jo, jo, det er sant, men fyren jeg siterte, snakket til henne fordi han tenkte hun var førstegangsspiller, og fortalte henne hva som var lurt å specce mens man levler, samt geare opp og what not, uten å få noe svar, tror han nenvnte noe om at han sendte henne masse tailored gear som skulle være bedre for henne enn det hun der og da hadde, uten at han så henne ta det i bruk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da det kom ut informasjon om neste ekspansjonspakke ble det vel sagt noe sånt som "as the terrible war against the Lich King continues" om jeg ikke husker helt feil. Noe som kunne tolkes dithen at han også er en del av ekspansjonen. Så kanskje raider man han i Cataclysm.

Lenke til kommentar
Da det kom ut informasjon om neste ekspansjonspakke ble det vel sagt noe sånt som "as the terrible war against the Lich King continues" om jeg ikke husker helt feil. Noe som kunne tolkes dithen at han også er en del av ekspansjonen. Så kanskje raider man han i Cataclysm.

 

Ganske sikkert at det var ment på den måten at mens vi spillere er opptatte i Northrend, så slår Deathwing til i Eastern Kingdoms og Kalimdor. Arthas "dør" nok i løpet av WotLK.

Lenke til kommentar

Det er tonnevis av info om cataclysm ute etter Blizzcon. PC Gamer UK hadde f.eks. en 6 siders reportasje som går gjennom begge de nye startområdene i detalj med quester, og hva som forandres fysisk i de enkelte sonene, hvilke som forandres mest og hvorfor.

 

Deathwing "forsvinner" etter han bryter ut av jorda, og kommer sikkert som en raidboss en eller annen gang i fremtida. Startområdene til worgen og goblins blir ødelagt av The Cataclysm iløpet av startquestene, og de må søke tilflukt hos alliance og horde.

 

Desolace får f.eks masse vegetasjon og blir en tropeskog siden cataclysm bryter ned fjellkjedene rundt og slipper vann inn i sonen.

Barrens blir delt i to på midten. Vi får en ny undervannsinstance med egne vann mounts. osv osv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...