Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Er sikkert ikke bare deg som synes det er dumt. Jeg har slettes ikke noe imot det. Folk skal da få oppleve det viktigste i denne expansjonen, med guild eller ei.

 

Nei Arthas er jo en såpass svak figur i lore'n at han trenger man ikke et guild osv å møte, neida. Burde jo klart bare være å spassere rett inn og denge litt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Get wasted... check...

Get flying mount... check...

Fly into the sky... check...

Demount and get Drunken Stupor and Brewmaster achievement on first try without any addons or measurements... check! ... hic!

Lenke til kommentar
Gud jeg hater ranged dps som ikke klarer å holde seg til Onyxia under phase2, gjør fighten så jævlig mye lengre.

 

Du hater ranged dps som ikkje klarer å holde seg til ony, men skryter sjøl over at du har bikka 10k dps på og aoe'e noke whelps? Joa...

Passa vel på å paste recount inn etter kampslutt og tenker eg? ^^

 

fnis

Lenke til kommentar
Gud jeg hater ranged dps som ikke klarer å holde seg til Onyxia under phase2, gjør fighten så jævlig mye lengre.

 

Du hater ranged dps som ikkje klarer å holde seg til ony, men skryter sjøl over at du har bikka 10k dps på og aoe'e noke whelps? Joa...

Passa vel på å paste recount inn etter kampslutt og tenker eg? ^^

 

Når jeg har forklart klart og tydelig at ranged skal holde seg til onyxia, mens melee tar seg av adds + store add men likvel går dem dpswh0re, 50% volley/blizz used :s

Jau har selv gjort alle type roller i onyxia, er ikke bare rogue, skryter ikke men klager bare at folk ikke følger hva raidleader har sagt.. Ork phase2 i evigheter heller.

Lenke til kommentar
Er sikkert ikke bare deg som synes det er dumt. Jeg har slettes ikke noe imot det. Folk skal da få oppleve det viktigste i denne expansjonen, med guild eller ei.

 

Nei Arthas er jo en såpass svak figur i lore'n at han trenger man ikke et guild osv å møte, neida. Burde jo klart bare være å spassere rett inn og denge litt :p

Whaddayagonnadoaboutit

Lenke til kommentar

Så ... Warlocks trenger ikke masse strength og sånt, gjør de vel?

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...eak&n=Hanna

 

Blir litt skeptisk når jeg ser på hu der.

Hu har kommet seg fra 42 til 71 siden april i fjor, men gearet har vel ikke akkurat blitt så veldig mye bedre :p

 

On the subject of crappy warlocks, I saw a lvl 42 female bloodelf warlock in Orgrimmar today, wearing what looked like priest gear, i.e. all white, which attracted my attention.

I inspected her, and she was wearing all +int and +spirit gear, no +spell damage at all. As for talents, it was pretty much a random scattering, but she'd managed to get improved imp, voidwalker and succubus as well as firestone.

I guess she was a new warlock and simply didn't really have much of a clue. I politely whispered her explaining that +spirit was worthless and she should go for damage, but got no response.

Lenke til kommentar

Husker min første char som faktisk var en lock.

jeg specca det som hørtes bra ut i destru og gikk for int-gear over alt, tenkte mye mana og ting som så ut til å gjøre mye damage var tingen så dreit for det meste i dots, bortsett fra corruption siden den hadde jeg faktisk specca instant i affliction, resten av tida var det shadowbolt og en eller annen spell som kosta en soul shard hvis ikke mobben døde.

 

konklusjon, alle har vært "n00bz" en gang, bare i forskjellig grad :)

Lenke til kommentar
Anub25hc er så DRIT. Meleestacking, ikke noe warlock love. :(

Spessielt når warlocks har ganske så crap aoe. :p

 

Det som er drit er å måtte pugge naxx 25 hver uke for block rating gear ><

 

Tbh, guilden din burde hjelpe deg med det, siden ... ja. Sier seg selv om du samler block gear for anub25 hc.

Lenke til kommentar
Anub25hc er så DRIT. Meleestacking, ikke noe warlock love. :(

Spessielt når warlocks har ganske så crap aoe. :p

 

*defensive mode* nowai! men mages er bedre y.

 

*snip*

 

host host!

 

LIving bomb er elsk. DKs med critting diseases er jo bare latterlig tbh. :p

Rogues på interrupt duty eller var fok nerfen større enn jeg trodde? :o

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...