BigJackW Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Klarte å passere 10-11k dps jeg også, som fire mage tho. Living bomb spam ftw. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Gud jeg hater ranged dps som ikke klarer å holde seg til Onyxia under phase2, gjør fighten så jævlig mye lengre. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Synes det er greit med disse eventene når man bare kjedespiller (Logge på for å snakke med folk), men ellers har jeg ikke noe behov for få alle titles osv. Jeg digger min Violet Proto-Drake (310%) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tok onyxia 10 på 3 minutter idag. Solotank og soloheal. Sykt. Bare sykt... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Til dere som snakka om world events..: Brewfest is a time of year where the focus is placed squarely on the celebration of fun and food. In order to give everyone enough time to truly experience this event (and after some fine tuning on the part of the event organizers), we will be extending the event two additional days. Oh joy ^_________^ Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Bare jeg som synes det blir for dumt at man møter Lich King i 5man? Agh blir så frustrert! Kilde Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Bare jeg som synes det blir for dumt at man møter Kael'thas i 5man? Agh blir så frustrert! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Er sikkert ikke bare deg som synes det er dumt. Jeg har slettes ikke noe imot det. Folk skal da få oppleve det viktigste i denne expansjonen, med guild eller ei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ah, det er så godt med et nytt og aktivt guild Fikk jeg endelig noen nye achievements raid-wise ^^ Lenke til kommentar
donald66 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Brewfest Extended October 5th at 11:59PM, so don’t miss it! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er ikke ett quest, men du kan gjør den hver 18. time - du får 2 tokens for hver tønne du leverer (du kan løpe full fart hele veien så lenge du er innom "eplene" Jeg henter en tønne på ca 40 sekunder, og du får vel 30 sekunder hver gang du leverer. Hm, jeg prövde å gjøre den nå nettopp, og det har gått mer enn 18 timer (19 elns), men jeg kunne ikke snakke med han =( da er det nok 24 timer likevel Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Yey, endelig droppa Greaves of the 7th Legion ifra Anub'Arak. Pen pen upgrade for min del. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg får en error melding når jeg prøver å installere den nye patchen, noen forslag til hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Google feilmeldingen gir sikkert en del forslag. Ellers så er det jo repair (finnes i wow-mappa di). Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Skal prøve å google det nå. Har kjørt wow repair flere ganger. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kjør som administartor hvis du har vista eller win7.. Fikk feilmedlig inntil jeg gjorde det jeg og.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som har tips til morro vi kan gjøre i lvl 19? twinks. skal lage en promo til guilden vår. har en del arena filmer, men det er litt kjedelig i lengden, noen som veit om noen kule mobs vi kan drepe? helst solo eller duo Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg tror jeg fant ut hva problemet var. Mest sannsynlig må jeg reinstallere. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gud jeg hater ranged dps som ikke klarer å holde seg til Onyxia under phase2, gjør fighten så jævlig mye lengre. Du hater ranged dps som ikkje klarer å holde seg til ony, men skryter sjøl over at du har bikka 10k dps på og aoe'e noke whelps? Joa... Passa vel på å paste recount inn etter kampslutt og tenker eg? ^^ Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hvis det er det du hater, så har du lite problemer i verden.. Ble selv oneshotta i ony, første gang jeg gjorde den, men ikke nå lenger.. Alle må feile, for å lære, untatt de som ble født imba some noen her.. :/ Endret 1. oktober 2009 av Crimar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå