Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Er vel ikke så stress.. har 299 tokens og har allerede brukt 200 tokens på brewfest of the month club... (veldig dumt av meg) fordi man trenger bare 350 tokens, kjøpe 3 set pieces, drikke seg dritins, danse i dalaran, levere tilbake, kjøpe brewfest of the month club og så bruke 150 tokens på nokka random

Lenke til kommentar

Ohh, rogue i arena er moro, hvorfor har jeg ikke levla alten min tidligere?

Spiller rog\priest, oppe på 1350 rating atm og antar det går raskt oppover derfra også. Ble litt seint i dag, så tenkte vi sku gi oss på neste loss, ble til at vi ga oss på 7wins heller :x Anyways, warlock teams = dødt :)

 

Spiller lock\dpriest på mainen min, og må si jeg fryder meg hver gang jeg møter den comboen som rogue.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Har ikke noe problemer med TBC heroics slik sett med gearet jeg har nå. Har satt meg mål om å komme gjennom VH normal faktisk, bare for å teste meg. Til nå har det dessverre ikke klaffet med bossene, kom sist gang til wave 13 men hadde da fått bossen jeg bare kaller Sir Kitealot (han som ser ut som Consortium folket) så jeg fikk ikke rettet DPS nok og ble overkjørt av mobs. Får jeg bare rette bossene er det derimot ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Kan noen gi meg noen tips? Vi prøvde Naxx i går, men kom ikke lenger enn til Grobbulus. Vi hadde major problemer med det bombegreine. Strategien var å legge fra seg bomben bak Grobbulus, sånn at det ble et spor og vi kunne dra ham i en "sirkel" rundt i rommet. Men dette gikk ikke så bra i det hele tatt... noen som kan si meg hva man bør gjøre?

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg noen tips? Vi prøvde Naxx i går, men kom ikke lenger enn til Grobbulus. Vi hadde major problemer med det bombegreine. Strategien var å legge fra seg bomben bak Grobbulus, sånn at det ble et spor og vi kunne dra ham i en "sirkel" rundt i rommet. Men dette gikk ikke så bra i det hele tatt... noen som kan si meg hva man bør gjøre?

 

Akkurat det du beskriver er vel sånn det pleier å gjøres. I tillegg må man passe på løpe ut av folkemengden når man får en debuff. Guide

Lenke til kommentar

Realmen din er offline for maintenance. Ny update fra Blizzard om ca 1 time.

 

 

 

Realm News

 

Due to technical issues the login servers are currently not operating at full capacity. The issues are being addressed and will be resolved as soon as possible.

 

The following realms will continue to be offline for maintenance. An update will be given in approximately one hour.

Ahn'Qiraj

Azuremyst

Blade's Edge

Bronzebeard

Chromaggus

Dentarg

Drak'thul

Emeriss

Executus

Hakkar

Khadgar

Kul Tiras

Mazrigos

Moonglade

Scarshield Legion

Steamwheedle Cartel

Talnivarr

Terokkar

Trollbane

Xavius

 

The below realms will have an extended maintenance to address instance capacity. These realms will be offline from 01:00 to 15:00 on Wednesday, and additionally from 03:00 to 07:00 on Thursday.

 

Thank you for your patience and understanding.

 

Alonsus

Anachronos

Bronze Dragonflight

Burning Steppes

Darkmoon Faire

Darkspear

Kor’gall

Lightbringer

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...