discostu Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Forbanna fittespill. Satt meg på brewfestmounten for å ta questen og klarte å klikke life tap! FAEN. Irriterende at man mister sjangsen... Er det bare 3 quester man kan tjene tokens på? Hente kegs, dark iron greia og den ropinga på mount i IF ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er vel ikke så stress.. har 299 tokens og har allerede brukt 200 tokens på brewfest of the month club... (veldig dumt av meg) fordi man trenger bare 350 tokens, kjøpe 3 set pieces, drikke seg dritins, danse i dalaran, levere tilbake, kjøpe brewfest of the month club og så bruke 150 tokens på nokka random Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Rekker jeg 100 tokens på 3 dager da? Lørdag slutter det jo, regner med det varer til fredag 00:00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Brewfest slutter Lørdag 23:59 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Rekker jeg 100 tokens på 3 dager da? Lørdag slutter det jo, regner med det varer til fredag 00:00 Ja jøss, får jo rundt 50 hver dag om man er flink Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Akkurat skilla inscription til 450 og har rundt 50g, noen tips? Har serveren din økonomi som støtter det, og har du hode til det: http://greedygoblin.blogspot.com/2009/09/glyph-industry.html http://greedygoblin.blogspot.com/2009/09/i...try-part-2.html Endret 29. september 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Akkurat skilla inscription til 450 og har rundt 50g, noen tips? Har serveren din økonomi som støtter det, og har du hode til det: http://greedygoblin.blogspot.com/2009/09/glyph-industry.html http://greedygoblin.blogspot.com/2009/09/i...try-part-2.html Meh, hadde ikke hode til det. =/ Endret 29. september 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Ohh, rogue i arena er moro, hvorfor har jeg ikke levla alten min tidligere? Spiller rog\priest, oppe på 1350 rating atm og antar det går raskt oppover derfra også. Ble litt seint i dag, så tenkte vi sku gi oss på neste loss, ble til at vi ga oss på 7wins heller :x Anyways, warlock teams = dødt Spiller lock\dpriest på mainen min, og må si jeg fryder meg hver gang jeg møter den comboen som rogue. Endret 29. september 2009 av Sink Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Bah, tror jeg må oppdatere tanke-gearet mitt om jeg skal springe rundt og soloe gamle tbc-heroics Har for øyeblikket en eller annen 70 badge-cloak, badge of tenacity og en anna trinket fra lvl 68-70 Og staven fra argent tournament. Jeg føler meg squishy : < Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har ikke noe problemer med TBC heroics slik sett med gearet jeg har nå. Har satt meg mål om å komme gjennom VH normal faktisk, bare for å teste meg. Til nå har det dessverre ikke klaffet med bossene, kom sist gang til wave 13 men hadde da fått bossen jeg bare kaller Sir Kitealot (han som ser ut som Consortium folket) så jeg fikk ikke rettet DPS nok og ble overkjørt av mobs. Får jeg bare rette bossene er det derimot ikke noe problem. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kan noen gi meg noen tips? Vi prøvde Naxx i går, men kom ikke lenger enn til Grobbulus. Vi hadde major problemer med det bombegreine. Strategien var å legge fra seg bomben bak Grobbulus, sånn at det ble et spor og vi kunne dra ham i en "sirkel" rundt i rommet. Men dette gikk ikke så bra i det hele tatt... noen som kan si meg hva man bør gjøre? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kan noen gi meg noen tips? Vi prøvde Naxx i går, men kom ikke lenger enn til Grobbulus. Vi hadde major problemer med det bombegreine. Strategien var å legge fra seg bomben bak Grobbulus, sånn at det ble et spor og vi kunne dra ham i en "sirkel" rundt i rommet. Men dette gikk ikke så bra i det hele tatt... noen som kan si meg hva man bør gjøre? Akkurat det du beskriver er vel sånn det pleier å gjøres. I tillegg må man passe på løpe ut av folkemengden når man får en debuff. Guide Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Ayayay, 5 over 11 og Talnivarr er ikke oppe å går enda Endret 30. september 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Samme med Argent Dawn. Krise. Må jo inn og transmute epic gem! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 "Login server is down" whopdedoo Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Den brewfest achivementen med å drikke 12 forskjellige øl fra Klubben, får man drikke 12 samme dag når man blir medlem? Eller er jeg ille ute nå, når jeg ikke er medlem enda? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Brew of the Month Det tar altså 1 år før du får den Achievementen. Den kreves ikke for tittel, eller What A Long Strange Trip... Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Oh, right. Da skal jeg klare det Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Serveren min Executus finns jo ikke i server list nå wtf? D: Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Realmen din er offline for maintenance. Ny update fra Blizzard om ca 1 time. Realm News Due to technical issues the login servers are currently not operating at full capacity. The issues are being addressed and will be resolved as soon as possible. The following realms will continue to be offline for maintenance. An update will be given in approximately one hour. Ahn'Qiraj Azuremyst Blade's Edge Bronzebeard Chromaggus Dentarg Drak'thul Emeriss Executus Hakkar Khadgar Kul Tiras Mazrigos Moonglade Scarshield Legion Steamwheedle Cartel Talnivarr Terokkar Trollbane Xavius The below realms will have an extended maintenance to address instance capacity. These realms will be offline from 01:00 to 15:00 on Wednesday, and additionally from 03:00 to 07:00 on Thursday. Thank you for your patience and understanding. Alonsus Anachronos Bronze Dragonflight Burning Steppes Darkmoon Faire Darkspear Kor’gall Lightbringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå