Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke noe spilling på meg før om et par uker. Cdon sa jeg skulle kontakte de om 2 uker igjen, etter at jeg har spurt posten hvor faen de har gjort av pakken min. Men den er nok long gone. Regner med at noen andre har fått den, postmannen her er ikke helt stødig.... Jaja, godt med en pause, jeg savner det ikke så mye faktisk :ermm:

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan tjene noen slanter på AH?

Kan selvsagt prinsippene, og har scanna AH hver dag i 2-3 uker, så databasen skal være rimelig sikker.

Tenker da på hvilken dager jeg burde kjøpe på, og hvilke jeg burde selge. Samt items som er idiotsikre.

Andre småtips funker også (tjene ca 25% på hver stack av Frostweave og andre ting ved å selge de dyrere i 5'er stacks feks).

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips om hvordan jeg kan tjene noen slanter på AH?

Kan selvsagt prinsippene, og har scanna AH hver dag i 2-3 uker, så databasen skal være rimelig sikker.

Tenker da på hvilken dager jeg burde kjøpe på, og hvilke jeg burde selge. Samt items som er idiotsikre.

Andre småtips funker også (tjene ca 25% på hver stack av Frostweave og andre ting ved å selge de dyrere i 5'er stacks feks).

http://www.mmo-champion.com/news-2/auction...sh-bugs-comics/

Lenke til kommentar

Sto ikke noe annet der. Og har lest den før :)

Tenkte mest på hvilke ukedager det er lurt å kjøpe mye, og billig, og hvilke dager det er lurt å selge på.

Er det lurest å selge dyrt i helgene, da det er mest folk på, eller er det lurest å kjøpe billig, da det er mest folk? etc

Lenke til kommentar
Flere som står fast på "Handshaking"?

Hva kan dette komme av?

Det hender at login-serverene er litt trege, så da kan du ha problemer med å logge inn. Etter jeg merget wow-accounten min med battle.net, og bruker battle.net sine login servere har jeg ikke hatt noe problemer med det though.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...