Dernel Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er sholazar liksom plassen for herbing og eller er det bedre i storm peaks? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Sholazar er stede for å farme herbs, men icecrown er også et bra sted. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Flere som står fast på "Handshaking"? Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg mente ikke at personen det gjelder failer, men jeg vred bare litt på det han sa. Tolk det som dere vill, I dont care. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Flere som står fast på "Handshaking"? Hva kan dette komme av? Prøv å kjøre launcher, var slik og patchbug hos meg Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kjøpte inscription mats på AH for omtrent 2k gold, sitter igjen med varer til verdi på rundt 7k gold Kommer til å ta ukesvis å selge alt, men med nok tolmodighet blir det masse penger, som skal gå til swift flyingmount til kjæresten min! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 tjent 16,5k siden onsdag jeg, lucka maksimalt med drops i totc og noen crafts jeg fikk solgt Lenke til kommentar
marvol Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har et godt PvE pet å anbefale til en hunter på lvl 20? Og hvilket talentspecc som da gjelder? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Blir ikke noe spilling på meg før om et par uker. Cdon sa jeg skulle kontakte de om 2 uker igjen, etter at jeg har spurt posten hvor faen de har gjort av pakken min. Men den er nok long gone. Regner med at noen andre har fått den, postmannen her er ikke helt stødig.... Jaja, godt med en pause, jeg savner det ikke så mye faktisk Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan jo kjøpe nytt da, enten gamecard eller direkte med visa. Får du det igjen senere er det jo bare å aktivere det neste gang du trenger påfyll. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan du ikke bare gå til nærmeste spill eller elektrobutikk og kjøpe en slik gamecard-boks i kassa og få det med en gang da? Så har du boksen du får i posten til neste gang. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Enn om hun bor på en plass som feks i den serien "Den ingen kunne tru at nokon kunne bu"? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Da ser jeg ingen annen utvei enn å stå opp midt på natta, finne pappas kredittkort og registrere seg i smug, og late som du ikke vet NOENTING når han oppdager trekket på kontoen sin. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Haha, Bytex! Burde gjøre det :!: Joda, kan kjøpe neste gang jeg er i nærheten av en butikk som selger det Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har noen tips om hvordan jeg kan tjene noen slanter på AH? Kan selvsagt prinsippene, og har scanna AH hver dag i 2-3 uker, så databasen skal være rimelig sikker. Tenker da på hvilken dager jeg burde kjøpe på, og hvilke jeg burde selge. Samt items som er idiotsikre. Andre småtips funker også (tjene ca 25% på hver stack av Frostweave og andre ting ved å selge de dyrere i 5'er stacks feks). Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har noen tips om hvordan jeg kan tjene noen slanter på AH? Kan selvsagt prinsippene, og har scanna AH hver dag i 2-3 uker, så databasen skal være rimelig sikker. Tenker da på hvilken dager jeg burde kjøpe på, og hvilke jeg burde selge. Samt items som er idiotsikre. Andre småtips funker også (tjene ca 25% på hver stack av Frostweave og andre ting ved å selge de dyrere i 5'er stacks feks). http://www.mmo-champion.com/news-2/auction...sh-bugs-comics/ Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sto ikke noe annet der. Og har lest den før Tenkte mest på hvilke ukedager det er lurt å kjøpe mye, og billig, og hvilke dager det er lurt å selge på. Er det lurest å selge dyrt i helgene, da det er mest folk på, eller er det lurest å kjøpe billig, da det er mest folk? etc Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Flere som står fast på "Handshaking"? Hva kan dette komme av? Det hender at login-serverene er litt trege, så da kan du ha problemer med å logge inn. Etter jeg merget wow-accounten min med battle.net, og bruker battle.net sine login servere har jeg ikke hatt noe problemer med det though. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Akkurat skilla inscription til 450 og har rundt 50g, noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå