Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, litt forvirring om emnet her.

 

Dere tanker Sartharion og nuker møkka ut av han. Når første drage lander, tanker maintanken han. Når Sartharion nærmer seg 20-25%, blir den kitet bort ifra Sartharion.

Når andre adden lander, wiper dere.

 

etter litt miksing, så ser jeg at, med 3k DPS fra tanken, trenger de 8 andre DPSerene, ca 4.2k DPS for å knekke sartharion. Dette fordi Sartharion får +25% ekstra liv grunnet dragene.

 

Er og mulig å ta ned Sartharion om så alle 3 drakes skulle komme ned. Er en video rundt dette på Tankspot som forklarer dette. Ulempen med dette er derimot at man må ha mye healing på MT og OT når alle 3 dragene er tilstede ettersom man tar 100% mer damage på fire/shadow i tilegg til 25% mer health på sartharion og dragene.

Lenke til kommentar
Gah ... Begynner å bli virkelig lei av stairofdestiny2.bpl nå.

Hver gang jeg prøver å logge på en character som ikke er på Frostwhisper, får jeg den feilmeldinga.

Hver gang jeg logger på en character som er i Hellfire og trykker på for å se kartet, får jeg den feilmeldinga.

Jeg har prøvd å repaire, kopiere, fjerne og reinstallere spillet, fjerne alle addons, slette wtf og wdb, men neida. Ingenting virker.

Hvis det er den feilmeldingen du skrev om for noen sider tilbake siden så er det mulig at jeg har en midlertidig løsning. Er det error 134?

That's the one.

 

edit: BTW, funker det å hive på ZG eller PVP-enchant på BoA-skuldre, eller er det nerfra til helvete?

 

De funker ikke.

 

For error 134 (som for øvrig er den erroren man får på vgs pcene, ihvertfall i Bergen) så funker det å gå til WTF mappen din, åpne config.wtf (i notepad) og legge til "SET gxAPI "OpenGL"" helt på slutten. Er noen små visuelle bugs som f.eks at spell icons kan se ut som andre spells men ellers går det helt fint.

Det hjalp dessverre ikke :/

Lenke til kommentar
Er og mulig å ta ned Sartharion om så alle 3 drakes skulle komme ned. Er en video rundt dette på Tankspot som forklarer dette. Ulempen med dette er derimot at man må ha mye healing på MT og OT når alle 3 dragene er tilstede ettersom man tar 100% mer damage på fire/shadow i tilegg til 25% mer health på sartharion og dragene.

Er mulig å ta de på "vanlig" måte ja, hvor du har tre tanks (add, boss og drage), og hvor man da nuker ned dragene en og en. :p

Lenke til kommentar
Yey.. fikk joine naxx 25 med min undergeared warlock og når har jeg fått masse epics :p 6 epics på en dag må man si seg fornøyd med :)

Hvordan fikk du joine uten epic achievement? Er liksom must det om man bare skal naxx10 :p

Ja faktisk.. De manglet folk.. Bedre med en 2k dps warlock en å gjøre naxx uten :) Var tidlig på dagen...

Lenke til kommentar
Det hjalp dessverre ikke :/

Oppdatert alt av drivere?

Jepp.

Og det begynte selvsagt ikke før jeg formaterte og installerte Win7.

Går ut fra at det er den splitter nye maskina mi og en eller flere feilaktige innstillinger det er noe feil med, men det er lett å ende opp i tankeganen "WIN7 DESTOYRED WOW!!!" :p

Men det irriterer meg ganske mye akkurat nå. Jeg vil spille på magen og boomkinen min :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...