Kuldesjokk Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 tankes av tanken. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja adds skal man ikke røre i det hele tatt. Unntaket er visst add nr.2 lander, da skal den kites vekk av en dps. Men lander drage nr.2 før Sarth eventuellt er nede, har man litt lav dps. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Så maintanken tanker begge 2 ja, ok. Klargjorde jo en del. Så Nuke sartharion, tank første adden, kite andre adden og nuke som faaaen altså? skal prøves etter reset, tror guilden kan klare dette her. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja taktikken i seg selv er utrolig enkel. Nuke Sarth, flytt deg for evnt. Flame Walls. Når første add lander (30 sek), taunter tanken denne. DPS og healer skal mao tenke på 2 ting. Nuke/heal og flytt! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg kommer nok til å tanke, så tror det skal gå glatt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hmm, litt forvirring om emnet her. Dere tanker Sartharion og nuker møkka ut av han. Når første drage lander, tanker maintanken han. Når Sartharion nærmer seg 20-25%, blir den kitet bort ifra Sartharion. Når andre adden lander, wiper dere. etter litt miksing, så ser jeg at, med 3k DPS fra tanken, trenger de 8 andre DPSerene, ca 4.2k DPS for å knekke sartharion. Dette fordi Sartharion får +25% ekstra liv grunnet dragene. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hmm, litt forvirring om emnet her. Dere tanker Sartharion og nuker møkka ut av han. Når første drage lander, tanker maintanken han. Når Sartharion nærmer seg 20-25%, blir den kitet bort ifra Sartharion. Når andre adden lander, wiper dere. etter litt miksing, så ser jeg at, med 3k DPS fra tanken, trenger de 8 andre DPSerene, ca 4.2k DPS for å knekke sartharion. Dette fordi Sartharion får +25% ekstra liv grunnet dragene. OK. Da har jeg misforstått. Det jeg da lurer på er følgende, hvordan i hampen skal en dps klare å pulle aggro på adden fra MT på noen få sekunder? Adden lander, tanken taunter og holder han i f.eks 20 sek. Da skal vel Sarth nærme seg 20%. Skjønner ikke helt hvordan en dps skal klare å pulle adden som da tanken har hold ganske lenge og fått rimelig mye aggro på.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Derfor bruker man ting som Distracting Shot, pet-taunt, warrior-taunt, druid-growl eller en bråte andre spells som har samme effekt. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Derfor bruker man ting som Distracting Shot, pet-taunt, warrior-taunt, druid-growl eller en bråte andre spells som har samme effekt. Aaah seff! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gah ... Begynner å bli virkelig lei av stairofdestiny2.bpl nå.Hver gang jeg prøver å logge på en character som ikke er på Frostwhisper, får jeg den feilmeldinga. Hver gang jeg logger på en character som er i Hellfire og trykker på for å se kartet, får jeg den feilmeldinga. Jeg har prøvd å repaire, kopiere, fjerne og reinstallere spillet, fjerne alle addons, slette wtf og wdb, men neida. Ingenting virker. Hvis det er den feilmeldingen du skrev om for noen sider tilbake siden så er det mulig at jeg har en midlertidig løsning. Er det error 134? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Derfor bruker man ting som Distracting Shot, pet-taunt, warrior-taunt, druid-growl eller en bråte andre spells som har samme effekt. Aaah seff! Ser du har fått god hjelp til min elendige forklaring. Lykke til. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Mhm, men folk fortsetter og faile på wall samma hvor mange vi replacer. Nå dreit vi i hele oppleget. Pugs på Grim Batol er så FAIL har enda ikke møtt en dårlig pug på Grim Batol, kunne jo bare bedt meg replace en for den saks skyld, navn harru på Grim Batol? Edit: tac er nuke sarth som en gal. Dernel, logisk nok Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Mhm, men folk fortsetter og faile på wall samma hvor mange vi replacer. Nå dreit vi i hele oppleget. Pugs på Grim Batol er så FAIL har enda ikke møtt en dårlig pug på Grim Batol, kunne jo bare bedt meg replace en for den saks skyld, navn harru på Grim Batol? Edit: tac er nuke sarth som en gal. Dernel, logisk nok Kuldesjokk, er du på Grim Batol nå? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det er han, og derfor må du logge på den faens roguen din å spille WOW Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det er han, og derfor må du logge på den faens roguen din å spille WOW Tenkte mest på druiden jeg da, men du veit. Pc'n har streika. Endret 28. september 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Yey.. fikk joine naxx 25 med min undergeared warlock og når har jeg fått masse epics 6 epics på en dag må man si seg fornøyd med Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 hoi er 40 med palan og tenkte å gå retri/prot. men mangler brukanes 1hand, er det mulig å bruke 1hand heirloom macen til tanking? har SP noe å si lengre for en prot pala? for har den liggende ett sted med 30sp Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Yey.. fikk joine naxx 25 med min undergeared warlock og når har jeg fått masse epics 6 epics på en dag må man si seg fornøyd med Hvordan fikk du joine uten epic achievement? Er liksom must det om man bare skal naxx10 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Gah ... Begynner å bli virkelig lei av stairofdestiny2.bpl nå.Hver gang jeg prøver å logge på en character som ikke er på Frostwhisper, får jeg den feilmeldinga. Hver gang jeg logger på en character som er i Hellfire og trykker på for å se kartet, får jeg den feilmeldinga. Jeg har prøvd å repaire, kopiere, fjerne og reinstallere spillet, fjerne alle addons, slette wtf og wdb, men neida. Ingenting virker. Hvis det er den feilmeldingen du skrev om for noen sider tilbake siden så er det mulig at jeg har en midlertidig løsning. Er det error 134? That's the one. edit: BTW, funker det å hive på ZG eller PVP-enchant på BoA-skuldre, eller er det nerfra til helvete? Endret 28. september 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gah ... Begynner å bli virkelig lei av stairofdestiny2.bpl nå.Hver gang jeg prøver å logge på en character som ikke er på Frostwhisper, får jeg den feilmeldinga. Hver gang jeg logger på en character som er i Hellfire og trykker på for å se kartet, får jeg den feilmeldinga. Jeg har prøvd å repaire, kopiere, fjerne og reinstallere spillet, fjerne alle addons, slette wtf og wdb, men neida. Ingenting virker. Hvis det er den feilmeldingen du skrev om for noen sider tilbake siden så er det mulig at jeg har en midlertidig løsning. Er det error 134? That's the one. edit: BTW, funker det å hive på ZG eller PVP-enchant på BoA-skuldre, eller er det nerfra til helvete? De funker ikke. For error 134 (som for øvrig er den erroren man får på vgs pcene, ihvertfall i Bergen) så funker det å gå til WTF mappen din, åpne config.wtf (i notepad) og legge til "SET gxAPI "OpenGL"" helt på slutten. Er noen små visuelle bugs som f.eks at spell icons kan se ut som andre spells men ellers går det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå