Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg leste om Drunken Stupor på WoWHead, og der stod det følgende:

 

"Although a good way to try (for those that bothered to get DBM) is to do a "/distance 65"

 

Once you do that, a box will show up with the names of all the people within 65 yards of you.

 

Once you do that distance check, invite someone to your group, get on a flying mount right next to them, and fly straight up until you don't see your friends name in the box.

 

If your friend remains on the ground, you can dismount, fall and live while smashed and you will get the achievement (during Brewfest)"

 

Hva er DBM? Jeg googlet det, da stod det bare noe om Deadly Boss Modification, og det kan det ikke være. For å være sikker lastet jeg ned to ting med DBM i navnet fra Curse. Men kommandoen "/distance 65" funker ikke. Noen som har peiling? Vil gjerne ha denne ^^

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gah ... Begynner å bli virkelig lei av stairofdestiny2.bpl nå.

Hver gang jeg prøver å logge på en character som ikke er på Frostwhisper, får jeg den feilmeldinga.

Hver gang jeg logger på en character som er i Hellfire og trykker på for å se kartet, får jeg den feilmeldinga.

Jeg har prøvd å repaire, kopiere, fjerne og reinstallere spillet, fjerne alle addons, slette wtf og wdb, men neida. Ingenting virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...