Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Guildet eg er i tok Onyxia i går, på femte forsøket. Første dagen vi prøvde ho med meir enn 20mann. :p

Alt gjekk sjølvsagt ikkje knirkefritt, og på ein eller annan måte klarte vi å wipe på thrash mobs ETTER at vi hadde Onyxia nede. Det gjorde vi såpass monge gongar at Onyxia despawna. Avhengige av GM for å få noko loot. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes! Klarte endelig Baron Geddon. Vi prøvde som sagt 15 ganger og fikk bare ned til 49% pga masse kaos. I stedet for å bare si at hele raidet skulle lage en halv sirkel, og la alle finne ut av det selv, så plasserte vi hver gruppe på et punkt som de skulle holde seg til. Og pga akkurat det, så klarte folk å holde seg der de skulle, og dispelling av Mana Ignite gikk knirkefritt. Klarte han faktisk på andre forsøket med svært få døde (var et par nye som ikke helt forstod hvordan bomba funket den første gangen). Så var det Shazzrah da... Han er jo et par hakk over alle de tidligere bossene :hmm: Får håpe vi klarer å ta Luci til Geddon på Onsdag, så har vi hele helgen på å øve oss på Shazzrah.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Yes! Klarte endelig Baron Geddon. Vi prøvde som sagt 15 ganger og fikk bare ned til 49% pga masse kaos. I stedet for å bare si at hele raidet skulle lage en halv sirkel, og la alle finne ut av det selv, så plasserte vi hver gruppe på et punkt som de skulle holde seg til. Og pga akkurat det, så klarte folk å holde seg der de skulle, og dispelling av Mana Ignite gikk knirkefritt. Klarte han faktisk på andre forsøket med svært få døde (var et par nye som ikke helt forstod hvordan bomba funket den første gangen). Så var det Shazzrah da... Han er jo et par hakk over alle de tidligere bossene  :hmm: Får håpe vi klarer å ta Luci til Geddon på Onsdag, så har vi hele helgen på å øve oss på Shazzrah.

5982284[/snapback]

Hehe Gratz :)

Å lese det her vekte noen gamle minner.

Faktisk var de første runsa i MC veldig givende med nye boser å ta. Det ga wow et løft :)

Lenke til kommentar

Onyxia på 14%, så et ræva forsøk.

Så ble det så mye slacking at vi klarte å WIPE på thrashmobsa før Onyxia, og etter det så wipa vi nesten pga. vi pulla to.

Da ble det raidslutt gitt. :)

P.S. Vi fant en bra ting, da. Warrior klarer å holde aggro nå, fordi han løper rundt etter Onyxia, får rage av å slå på whelps, og bruker sunder armor på Onyxia. Rage potion er også kjekt.

Tar henne neste gang. :D

Lenke til kommentar
Hehe, tok ikke lange tiden før jeg fikk smekket inn 6 nye måneder. Må ha det, bare må ha det.

5984185[/snapback]

6 faktisk? jeg kjører alltid 2 i gangen.. Men.. ender jo såklart om med mer uansett.

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg får 180 puls av det, jeg også.

Jeg kan få det av å drepe en som er 5lvl lavere enn meg :p

Det er så sykt artig med world pvp :)

Lenke til kommentar
Hvis du ser bort ifra det, så er Nefarian en av de kuleste fightene i spillet..

Bare sørg for å være ferdig buffed med full mana når det nærmer seg.

5988173[/snapback]

Det har du vel kanskje rett i, men ghjernen min takler ikke venting så godt.

the black rose

5982026[/snapback]

Twilights Hammer?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...