Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unable to validate game version O.O Spilte jo tidligere i dag. En liten patch ble nettopp lagt til, nå kan jeg ikke logge inn -_-

samme problem... kjører repair exe nå.

edit: det hjalp ikke. så da får jeg prøve å patche på nytt.

Endret av Tomne
Lenke til kommentar

Dumme, dumme Blizzard. La inn VISA-kortet (vet 100% at det er penger på det, forresten) så får jeg "Payment Rejected". Trodde bare jeg hadde skrevet feil, så jeg prøver et par ganger til for å sjekke at jeg hvertfall får det riktig. Så henter jeg et nytt kort, og nå har jeg fått "You've tried three times today, wait until tomorrow to try again". WTF? Jævlig irriterende, hvertfall siden jeg _VET_ det er penger på kortet.

Fix plx ?

Endret av wise™
Lenke til kommentar
Dumme, dumme Blizzard. La inn VISA-kortet (vet 100% at det er penger på det, forresten) så får jeg "Payment Rejected". Trodde bare jeg hadde skrevet feil, så jeg prøver et par ganger til for å sjekke at jeg hvertfall får det riktig. Så henter jeg et nytt kort, og nå har jeg fått "You've tried three times today, wait until tomorrow to try again". WTF? Jævlig irriterende, hvertfall siden jeg _VET_ det er penger på kortet.

Får nok samme feilmelding i morgen du gitt. Samme skjedde med meg. Jeg fikk riktignok feilmeldingen fordi det var en utenlandsk account, så når jeg da skulle migrate fikk jeg errors. Måtte ringe de for å fikse det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...