Maeriwen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Faction Champs nede i går på ToTGC 25man..Server first faktisk, føltes bra ^^ Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gratulere. Takker:p Tror fighten varte i ca 20 minutter...vi var 12 stykker i live siste tredjedelen av fighten, resten satt og bet negler. Var gøy! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nyeste patch har bare ordne helvette for meg... WoW errors i hytt å pyne, har til og med fått en del bluescreens etter den. Trur det er på tide å ta en pause igjen da jeg sitter med en 1mbit linje og ikke har WoW cder >_> Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kjørt repair.exe? Lenke til kommentar
akak Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Unable to validate game version O.O Spilte jo tidligere i dag. En liten patch ble nettopp lagt til, nå kan jeg ikke logge inn -_- Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Unable to validate game version O.O Spilte jo tidligere i dag. En liten patch ble nettopp lagt til, nå kan jeg ikke logge inn -_- samme problem... kjører repair exe nå. edit: det hjalp ikke. så da får jeg prøve å patche på nytt. Endret 25. september 2009 av Tomne Lenke til kommentar
akak Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 me2. Slettet patchen og legger inn på nytt. Fingers crossed Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Herregud, hvordan sletter jeg en patch uten å fjerne macros, bindings og interface ? Lenke til kommentar
akak Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg gikk i datamnappa og slettet patch-filene. Kjørte repair og installerte patchene på nytt. macro, bindings og interface er det samme som før Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvilke filer skal jeg slette ? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 What? Det tar jo hundre år og laste ned alle patchene på nytt da O.o Kommer meg ikke inn selv etter den nyeste patchen Lenke til kommentar
akak Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 patch.MPQ og patch-2.MPQ skal slettes. Kan vel kanskje bare slette patch-2.MPQ, men jeg slettet begge. Det går fort å laste ned når du har gjort det før. Det som tar lengst tid er å kjøre repair og installere de på nytt igjen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Faen så herlig det er at alle spiller perfekt og man tar ned en boss rett etter en 0.1% wipe. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Meh hadde samme greia. Prøve å restarte spillet rundt 5-6 ganger så kom jeg inn. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Droppa både Ram og Kodo fra Coren Direbrew på samme summon i dag! Vant forøverig Kodoen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Mangler 0,5 bar til level 80 ding på mage-alten min, står vedsiden av en jeg skal levere 3 quest til, så jeg dinger. Men sååå.. wait for it.. World server down. Edit: Oppe igjen nå da ding 80 Endret 26. september 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Dumme, dumme Blizzard. La inn VISA-kortet (vet 100% at det er penger på det, forresten) så får jeg "Payment Rejected". Trodde bare jeg hadde skrevet feil, så jeg prøver et par ganger til for å sjekke at jeg hvertfall får det riktig. Så henter jeg et nytt kort, og nå har jeg fått "You've tried three times today, wait until tomorrow to try again". WTF? Jævlig irriterende, hvertfall siden jeg _VET_ det er penger på kortet. Fix plx ? Endret 26. september 2009 av wise™ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dumme, dumme Blizzard. La inn VISA-kortet (vet 100% at det er penger på det, forresten) så får jeg "Payment Rejected". Trodde bare jeg hadde skrevet feil, så jeg prøver et par ganger til for å sjekke at jeg hvertfall får det riktig. Så henter jeg et nytt kort, og nå har jeg fått "You've tried three times today, wait until tomorrow to try again". WTF? Jævlig irriterende, hvertfall siden jeg _VET_ det er penger på kortet. Får nok samme feilmelding i morgen du gitt. Samme skjedde med meg. Jeg fikk riktignok feilmeldingen fordi det var en utenlandsk account, så når jeg da skulle migrate fikk jeg errors. Måtte ringe de for å fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå