Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som har erfaring med Alchemy?

Tenker å starte det på alten min.

Er det verdt å levle?

Tjener man mye på det? (Skal nevnes at jeg også vil plukke opp Herbalism)

Får man noe spesielt ut av det, annet enn den trinketen og lengre tid på flasks?

Jeg vet at det er andre proffessions som man kan tjene mer på, men Alchemy er den eneste jeg ikke har levlet opp før og jeg vil derfor prøve det.

Slenger meg på denne, jeg. Lurer på det samme.

Lite å tjene på det. Mats selger ofte for mer enn det ferdige produktet er verdt.

Ja, 10g for å lage en epic gem som selger for 150-200g, ekke noe det. +alt det gullet du tjener på å lage mats til epic gems isteden for å kjøpe.

Lenke til kommentar
Kjenner til det. Har gått normal utallige ganger nå bare for healer-trinketen, men har aldri sett den droppe enda. :(

Den trinketen har droppa 2 ganger når jeg har vært healer med Palaen min i Toc.

Første gangen var det 2 dps castere som også Needa på den. Jeg vant ikke og sa at jeg ville ha den siden jeg var healer, men den som vant den ville ikke gi den fra seg. Vi hadde tenkt å farme Toc men jeg sa bare at når jeg var healer så forventet jeg å få førsterett på healer gear og så forlot jeg gruppa.

Men i går droppa den igjen og da fikk jeg den, var ingen duster med denne gangen heldigvis.

Lenke til kommentar
Lol, faen.

Jeg fløy ned brønnen i Dala og oppdaga at man kunne fly rundt i kloakken der nede, så fløy jeg bak en usynlig mur og landa i vannet og nå ser jeg opp på folk som går over huet mitt på et usynlig tak :p

Haha, det har jeg og opplevd :D jeg ble sittende fast, though og måtte bruke Auto-Unstuck... men morsomt var det lell ^^

Lenke til kommentar
Da var Onyxia 25 man pugget. Litt for lett eller er det bare meg?

Edit: Da var Brewmaster i boks :grin:

Ja igrunn ganske lett. Virker som det er så mye som skjer under fighten, med whelps. Onyxia fireballs, deepbreath og store adds, men ingenting skader noe som helst så det er liksom ingen som dør... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...