Hansoen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen her som har erfaring med Alchemy?Tenker å starte det på alten min. Er det verdt å levle? Tjener man mye på det? (Skal nevnes at jeg også vil plukke opp Herbalism) Får man noe spesielt ut av det, annet enn den trinketen og lengre tid på flasks? Jeg vet at det er andre proffessions som man kan tjene mer på, men Alchemy er den eneste jeg ikke har levlet opp før og jeg vil derfor prøve det. Slenger meg på denne, jeg. Lurer på det samme. Lite å tjene på det. Mats selger ofte for mer enn det ferdige produktet er verdt. Ja, 10g for å lage en epic gem som selger for 150-200g, ekke noe det. +alt det gullet du tjener på å lage mats til epic gems isteden for å kjøpe. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 wow, Thorim bugget seg 2 ganger på rad.. Utrolig gøyt. :/ Resatte seg rett etter p2 begynte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Lol, faen. Jeg fløy ned brønnen i Dala og oppdaga at man kunne fly rundt i kloakken der nede, så fløy jeg bak en usynlig mur og landa i vannet og nå ser jeg opp på folk som går over huet mitt på et usynlig tak Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Faen gikk ToC normal for trinketen med apt MEN neida. Tjente ikke en dritt på og gå om igjen sikkert 12-15 ganger. Skal drit ditt igjen as. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kjenner til det. Har gått normal utallige ganger nå bare for healer-trinketen, men har aldri sett den droppe enda. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jaja, får vell legge seg så en ikke er helt zombie på skolen xD Natz Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Wee:D 30 min så har jeg AGM på twinken min <3 Wee:D 30 min så har jeg AGM på twinken min <3 AGM? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Arena grand master Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Da var Onyxia 25 man pugget. Litt for lett eller er det bare meg? Edit: Da var Brewmaster i boks Endret 25. september 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nå er jo ikke det noe vanskelig, er bare folk som er nooobs. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kjenner til det. Har gått normal utallige ganger nå bare for healer-trinketen, men har aldri sett den droppe enda. Den trinketen har droppa 2 ganger når jeg har vært healer med Palaen min i Toc. Første gangen var det 2 dps castere som også Needa på den. Jeg vant ikke og sa at jeg ville ha den siden jeg var healer, men den som vant den ville ikke gi den fra seg. Vi hadde tenkt å farme Toc men jeg sa bare at når jeg var healer så forventet jeg å få førsterett på healer gear og så forlot jeg gruppa. Men i går droppa den igjen og da fikk jeg den, var ingen duster med denne gangen heldigvis. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nå er jo ikke det noe vanskelig, er bare folk som er nooobs. Har bare vært i Ony fail pugs nå, virker jo som at folk ikke husker Ony tacs lenger, og ikke gidder å lære seg 0,o Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nå er jo ikke det noe vanskelig, er bare folk som er nooobs. Har bare vært i Ony fail pugs nå, virker jo som at folk ikke husker Ony tacs lenger, og ikke gidder å lære seg 0,o Mange spillere startet ikke å spille wow før tbc/wotlk, så det er vel en grunn til at folk ikke kan taktikkene Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gjorde også Onyxia25 pug i går, etter den tredje pug gruppa.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Lol, faen.Jeg fløy ned brønnen i Dala og oppdaga at man kunne fly rundt i kloakken der nede, så fløy jeg bak en usynlig mur og landa i vannet og nå ser jeg opp på folk som går over huet mitt på et usynlig tak Haha, det har jeg og opplevd jeg ble sittende fast, though og måtte bruke Auto-Unstuck... men morsomt var det lell ^^ Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da var Onyxia 25 man pugget. Litt for lett eller er det bare meg? Edit: Da var Brewmaster i boks Ja igrunn ganske lett. Virker som det er så mye som skjer under fighten, med whelps. Onyxia fireballs, deepbreath og store adds, men ingenting skader noe som helst så det er liksom ingen som dør... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Vi slet med at folk ikke flytta seg fra Deep Breath, og store adds ble glemt om whelps enda var oppe. Også var det selvsagt 1/3 som failet på dancinga. Selv døde jeg av stor add i phase 2 (som healer) - men, ho gikk ned på 3. forsøk. Dette var 10-mann. Endret 25. september 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Klarte å drite meg ut på deep breath et par ganger selv, og tenkte at nå er jeg så jævli dau. Men det var vel ikke snakk om mer en 10k skade eller noe? Meh, artig fight uansett. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ja, det at folk kan overleve Deep Breath er bare helt tåpelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå