Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som har erfaring med Alchemy?

Tenker å starte det på alten min.

 

Er det verdt å levle?

Tjener man mye på det? (Skal nevnes at jeg også vil plukke opp Herbalism)

Får man noe spesielt ut av det, annet enn den trinketen og lengre tid på flasks?

 

Jeg vet at det er andre proffessions som man kan tjene mer på, men Alchemy er den eneste jeg ikke har levlet opp før og jeg vil derfor prøve det.

 

Slenger meg på denne, jeg. Lurer på det samme.

Lite å tjene på det. Mats selger ofte for mer enn det ferdige produktet er verdt.

Lenke til kommentar

Alchemy og Herbalism er latterlig lette å levle mens man spiller opp en char. Du dinger max skill omtrent før du er 80, og du tjener grådig med penger. Det er helt glimrende for en alt når det gjelder inntjening og finansiering av raid/gear osv til mainen din. Eller gjør som jeg, ha det på mainen av ren latskap. Alchemy gir en veldig pen raid buff med bedre effekt av flask/elixir (i tillegg til lengre varighet). Herbalism gir et lite healing spell som ikke hjelper på din raid performance, men som kan være veldig praktisk til tider.

Lenke til kommentar

[quote name='Slim

 

Her er hva du gjør.

 

Når du får nok til alle tre tøybitene, kjøper du de, stikker til Dalaran og fullfører achievement.

 

Så stikker du å selger tøybitene tilbake, og bruker de nye tokene på resten. Voila.

 

Sitter og er pissnervøs for at blizz skal hotfixe det på noen måte før jeg får spilt, får ikke spilt før mandag og da har jeg en knapp uke på meg :/

(er klar over at det egentlig ikke er en bug, men en funksjon)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...