tNy Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvor skal din spilletid bli sendt ifra? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ett innlegg er fjernet pga spam. Evt. reaksjoner på innlegget eller modereringen tas på PM til meg, ikke her i tråden. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 cdon. Bruk nå kredittkortet hos Blizzard a gitt... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 cdon. Bruk nå kredittkortet hos Blizzard a gitt... +1 Via cdon er den lengste omveien jeg kunne ha tenkt meg.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bedre å gå til nærmeste Spaceworld, Elkjøp, Expert eller lignende hvis man ikke har ett visa kort tilgjengelig. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Var det jeg stusset på også. Mulig det er billigere hos CDon. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Typisk å rulle 100 på brewfest mount når jeg er på alt :/ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hehe, selvsagt Gz though! Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Gametime Yeah! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvis accounten min er frozen, kan jeg legge in gamecard da? Hvis ikke, hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen her som har erfaring med Alchemy?Tenker å starte det på alten min. Er det verdt å levle? Tjener man mye på det? (Skal nevnes at jeg også vil plukke opp Herbalism) Får man noe spesielt ut av det, annet enn den trinketen og lengre tid på flasks? Jeg vet at det er andre proffessions som man kan tjene mer på, men Alchemy er den eneste jeg ikke har levlet opp før og jeg vil derfor prøve det. Slenger meg på denne, jeg. Lurer på det samme. Lite å tjene på det. Mats selger ofte for mer enn det ferdige produktet er verdt. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hvis accounten min er frozen, kan jeg legge in gamecard da? Hvis ikke, hva må jeg gjøre? Jaja, "Frozen" betyr bare at det ikke er en aktiv betaling på kontoen, så du kan fint legge til gamecard Endret 24. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Alchemy og Herbalism er latterlig lette å levle mens man spiller opp en char. Du dinger max skill omtrent før du er 80, og du tjener grådig med penger. Det er helt glimrende for en alt når det gjelder inntjening og finansiering av raid/gear osv til mainen din. Eller gjør som jeg, ha det på mainen av ren latskap. Alchemy gir en veldig pen raid buff med bedre effekt av flask/elixir (i tillegg til lengre varighet). Herbalism gir et lite healing spell som ikke hjelper på din raid performance, men som kan være veldig praktisk til tider. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hmm, merkelig, fikk ikke lagt det inn på en frozen acc, men det gikk på min andre account .. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 I sommer hadde en venn av meg en masse problemer med å legge det inn på accen hans. Han skrev inn koden og alt helt rett om og om igjen men det virket bare ikke. Så prøvde han firefox istedenfor IE og da gikk det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 cdon. Bruk nå kredittkortet hos Blizzard a gitt... +1 Via cdon er den lengste omveien jeg kunne ha tenkt meg.. De pleier å være veldig raske Jeg får ikke brukt kortet mitt hos Blizzard, så pleier bestille på cdon eller stikke på elkjøp, eller noget. Men har bare godt av en pause Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Wee:D 30 min så har jeg AGM på twinken min <3 Wee:D 30 min så har jeg AGM på twinken min <3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvilken bracket? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 [quote name='Slim Her er hva du gjør. Når du får nok til alle tre tøybitene, kjøper du de, stikker til Dalaran og fullfører achievement. Så stikker du å selger tøybitene tilbake, og bruker de nye tokene på resten. Voila. Sitter og er pissnervøs for at blizz skal hotfixe det på noen måte før jeg får spilt, får ikke spilt før mandag og da har jeg en knapp uke på meg :/ (er klar over at det egentlig ikke er en bug, men en funksjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå