Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
/rage vil ha Brewmaster snart. hare bare 190 coins og har ikke en av bitene av klærne eller klubben.

 

Er det quest noen andre steder en i Orgrimar?

 

og det ene som var i brd.

Her er hva du gjør.

 

Når du får nok til alle tre tøybitene, kjøper du de, stikker til Dalaran og fullfører achievement.

 

Så stikker du å selger tøybitene tilbake, og bruker de nye tokene på resten. Voila.

Lenke til kommentar

Hehe, det jeg planlegger ;)

 

Har brukt 2 tokens på mount-achievement (gidder ikke farme Coren Direbrew), så nå trenger jeg 350 til klærne, deretter selges de tilbake, slik at jeg kan skaffe meg Brew of the Month-membership uten å måtte grinde 200 tokens til :p

 

Klarer vel ca 40-50 tokens om dagen. Tror jeg har 270 nå, så i løpet av helga bør What A Long, Strange Trip It's Been være i boks. Ser frem til å bytte ut Bronze Drake fra CoT :p

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med Alchemy?

Tenker å starte det på alten min.

 

Er det verdt å levle?

Tjener man mye på det? (Skal nevnes at jeg også vil plukke opp Herbalism)

Får man noe spesielt ut av det, annet enn den trinketen og lengre tid på flasks?

 

Jeg vet at det er andre proffessions som man kan tjene mer på, men Alchemy er den eneste jeg ikke har levlet opp før og jeg vil derfor prøve det.

Lenke til kommentar
Noen her som har erfaring med Alchemy?

Tenker å starte det på alten min.

 

Er det verdt å levle?

Tjener man mye på det? (Skal nevnes at jeg også vil plukke opp Herbalism)

Får man noe spesielt ut av det, annet enn den trinketen og lengre tid på flasks?

 

Jeg vet at det er andre proffessions som man kan tjene mer på, men Alchemy er den eneste jeg ikke har levlet opp før og jeg vil derfor prøve det.

 

Slenger meg på denne, jeg. Lurer på det samme.

Lenke til kommentar

Angående Battleground XP:

The reduced experience in Alterac Valley is due to the fact that Battleground experience is based off of the level of the Battleground. Characters level 70-79 are no longer getting experience based on level 80 characters. As a result of this, we are now able to do an across-the-board increase to experience gains from all Battlegrounds in order to make sure that no Battleground feels too unrewarding in terms of experience. We have also made it so the experience bonus from heirloom items works properly in Battlegrounds.

 

kilde

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
/rage vil ha Brewmaster snart. hare bare 190 coins og har ikke en av bitene av klærne eller klubben.

 

Er det quest noen andre steder en i Orgrimar?

 

og det ene som var i brd.

Her er hva du gjør.

 

Når du får nok til alle tre tøybitene, kjøper du de, stikker til Dalaran og fullfører achievement.

 

Så stikker du å selger tøybitene tilbake, og bruker de nye tokene på resten. Voila.

Takk :D

Endret av Dovito
Lenke til kommentar
Akkurat når jeg ble 71 og følte at XPen gikk brukbart oppover så nerfer de den. Typisk

Først senket de den til rett nivå, nå øker de det til et høyere nivå enn tidligere. Ingenting å klage på. :)

 

Høyere?

Ble den ikke nerfet 50%? Også får man 20% fra Heirloom.... blir det ikke da 30% nerf? Eller er det noe jeg har oversett? :p

Lenke til kommentar

Les sitatet jeg hadde på post nr. #47268, lenger oppe her. Reduksjonen i XP var grunnet de fjernet level 80. Dette gjorde at battlegrounden ikke gir belønning som en level 80 ville fått.

 

Men igjen, så vil de øke Experience du nå får fra alle battlegrounds (fra 10 til 79).

 

Den skjønte jeg ikke helt Slimda. Er den høyere nå enn for 2 dager siden? Jeg har ikke noe hairbloom btw..

kanskje litt dårlig forklart, men alle battlegrounds (utenom AV) vil nå få et langt høyere nivå enn tidligere. AV vil få et lavere (men høyere i forhold til nå) XP-nivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...