Hansoen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er teit det der med Epic achi. Vi gjorde VoA25 istad, og vi bare invita alle vi kom over, spurte ikke om epic achi eller VoA achi, ingen wipes, lett som bare det. og Ony10 er latterlig enkel. 1-Shottet den med guilden tidligere ikveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 He he, håper jeg får meg nytt guild før uka er omme. Har applya til et guild hvor jeg fant noen gamle guildies Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 En annen teit ting.. fikla litt med grafikkinstillingene, og merka under neste totc 5-man at jeg ikke kunne se giftskyene.. mulig dette er gammelt nytt for flere. Mistenker at dette er grunnen til flere deaths på den der bossen i Naxx med hodeskalle-curse. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Grobbulus? Er jo ingen grunn til at folk skal stå i clouds. Selv om du ikke skulle se de. De skal bli lagt ut langs siden uansett. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det kan godt være. Irriterende å dø gang på gang uten å forstå hvorfor uansett. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Alle keybindings blir fjerna når jeg logger på chars, huker av "Character specific key-bindings" og jeg får tilbake keybindsa mine, men om jeg logger ut til char screen og inn igjen er alt borte, greit nok men irriterende. Forøvrig er fpsen min låst på 8-9 tydeligvis, løp ut av IF og zooma helt inn og så ned i bakken, fortsatt 8-9 fps. Jeg spilte før i dag helt problemfritt, først når jeg logga på nå for 5. eller 6. gang i dag starta problemene... -.- Alle macroene er bort og, fett. Noen som vet hva som er galt før jeg kaster pcen ut av vinduet i frustrasjon? Kjør WoW som administrator. Broren min hadde det samme problemet og instillinger i WoW blir ikke lagret hvis du ikke kjører det som admin. Alright, om noen skulle tvile. XP-rewards fra Alterac Valley har blitt halvert. En i guilden ødela nettopp et tårn og fikk 9.8k experience. Var vel nærmere 20k før patchen? Hmm... jeg fikk da samme XP av å ødelegge et tårn etter patchen, som før. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Vel, jeg fikk det live over ventrilo, så... Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Alright, om noen skulle tvile. XP-rewards fra Alterac Valley har blitt halvert. En i guilden ødela nettopp et tårn og fikk 9.8k experience. Var vel nærmere 20k før patchen? Mener på at det var 17.8k eller noe slikt. Det som dog er noe fint nå er at man får heirlooms som fungerer i BGs. Jeg som stort sett bare kjører EoTS/AB (olol, 1600-0 wins) får faktisk mer XP nå enn før. =D Aha, kan hende det er der det ligger, siden jeg har +20% xp fra heirloom items på alten min. Endret 24. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Virkelig? Kuuult. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Brewmaster achivement Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som fikk Onyxia pet'en i går? Kom nettopp på at vi skulle få den når vi logget inn, men kan ikke huske å ha sett den i postkassa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Mangler fortsatt litt, men tar det i løpet av uka. Har god tid uansett. :-) *edit* pet får vi vel ikke før november? *edit2* WoW's 4th Anniversary Logged in during WoW's 4th Anniversary. 23/11/2008 Endret 24. september 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Mener å huske at vi skulle få den når patch 3.2.2 var live. Kan hende det er i november vi får den, det forklarer ihvertfall Endret 24. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er 23. november ja Så vi må nok vente ennå en måned .. Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er 23. november ja Så vi må nok vente ennå en måned .. Eller to... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som har tips til en kjapp måte og få coins for brewfest eller? gjør de 2 questene hver dag og springer med tønner. Er det noen annen måte`? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) /rage vil ha Brewmaster snart. hare bare 190 coins og har ikke en av bitene av klærne eller klubben. Er det quest noen andre steder en i Orgrimar? og det ene som var i brd. Endret 24. september 2009 av Dovito Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Irriterer meg også, at jeg bare kan ta de to questene og løpe med tønner for tokens, når det venter en Violet Proto-Drake i enden av denne grinden Endret 24. september 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Høres bra ut Fikk ikke gjort Midsummer jeg så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå