Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle keybindings blir fjerna når jeg logger på chars, huker av "Character specific key-bindings" og jeg får tilbake keybindsa mine, men om jeg logger ut til char screen og inn igjen er alt borte, greit nok men irriterende.

Forøvrig er fpsen min låst på 8-9 tydeligvis, løp ut av IF og zooma helt inn og så ned i bakken, fortsatt 8-9 fps. Jeg spilte før i dag helt problemfritt, først når jeg logga på nå for 5. eller 6. gang i dag starta problemene... -.-

Alle macroene er bort og, fett.

Noen som vet hva som er galt før jeg kaster pcen ut av vinduet i frustrasjon? :realmad:

Kjør WoW som administrator.

Broren min hadde det samme problemet og instillinger i WoW blir ikke lagret hvis du ikke kjører det som admin.

Alright, om noen skulle tvile.

XP-rewards fra Alterac Valley har blitt halvert. En i guilden ødela nettopp et tårn og fikk 9.8k experience. Var vel nærmere 20k før patchen?

Hmm... jeg fikk da samme XP av å ødelegge et tårn etter patchen, som før. :hmm:

Lenke til kommentar
Alright, om noen skulle tvile.

XP-rewards fra Alterac Valley har blitt halvert. En i guilden ødela nettopp et tårn og fikk 9.8k experience. Var vel nærmere 20k før patchen?

Mener på at det var 17.8k eller noe slikt. Det som dog er noe fint nå er at man får heirlooms som fungerer i BGs. Jeg som stort sett bare kjører EoTS/AB (olol, 1600-0 wins) får faktisk mer XP nå enn før. =D

Aha, kan hende det er der det ligger, siden jeg har +20% xp fra heirloom items på alten min.

Endret av Andrraz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...