Sink Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen ganger er det litt kos å kjøre pugs, slikt som dette varmer en gamers hjerte: [20:02:55] [R] [80:Swifftey:2]: we need more range yeah[20:03:07] [R] [80:Swifftey:2]: 2 range aint enough [20:03:30] [RL] [80:Cortêz:1]: u mean 3. coz the priest is 2 person .. [20:03:37] [RL] [80:Cortêz:1]: she havei insane dps [20:03:41] [R] [80:Galion:1]: idd Ony10 pug etter en wipe. Nesten så jeg ble litt rørt. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Skuffet over Onyxia jeg også. Var i en 25 manns pug tidligere, og da det endte med disband fikk jeg et håp om at det kanskje ville bli en liten test. Men akk, et halvveis anstendig raid pug noen timer senere downet henne som bare det, til tross for at 3-4 dps døde allerede i pullet. Er jo dog fint å ha litt mer å gjøre på. Blizzard sin "horrors of her Deep Breaths!" traff ikke akkurat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Alright, om noen skulle tvile. XP-rewards fra Alterac Valley har blitt halvert. En i guilden ødela nettopp et tårn og fikk 9.8k experience. Var vel nærmere 20k før patchen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tror patchen fucket til noe på Argent Dawn. Jeg lagger som et helvete, samme gjelder en god del andre spillere. Lagger så mye at det ikke er spillbart for min del, irriterende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tror alle servere lagger noe sykt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Spilletiden min er ikke sendt engang... :o Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Omg, der var spilletiden min slutt Og ikke noe penger! DAMN IT!! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Spilletid? Hm, å leve i kreditkort alderen er kanskje farlige saker, registrerte kortet på min WoW konto og siden har det tuslet og gått. Tenker ikke på det heller. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Spilletid? Hm, å leve i kreditkort alderen er kanskje farlige saker, registrerte kortet på min WoW konto og siden har det tuslet og gått. Tenker ikke på det heller. Hehe, akkurat det same her. Tenkjer ikkje over det ein gong, men hadde kanskje vore ein idè å sperra det den gongen eg ikkje spelte på 6 månader... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Alright, om noen skulle tvile. XP-rewards fra Alterac Valley har blitt halvert. En i guilden ødela nettopp et tårn og fikk 9.8k experience. Var vel nærmere 20k før patchen? Ble 80 på roguen for tre dager siden, heldigvis. Litt synd likevel, for jeg tenkte få priesten opp til 80 på akkurat samme vis som med roguen. Tok jo 3-4 dager. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Alle keybindings blir fjerna når jeg logger på chars, huker av "Character specific key-bindings" og jeg får tilbake keybindsa mine, men om jeg logger ut til char screen og inn igjen er alt borte, greit nok men irriterende. Forøvrig er fpsen min låst på 8-9 tydeligvis, løp ut av IF og zooma helt inn og så ned i bakken, fortsatt 8-9 fps. Jeg spilte før i dag helt problemfritt, først når jeg logga på nå for 5. eller 6. gang i dag starta problemene... -.- Alle macroene er bort og, fett. Noen som vet hva som er galt før jeg kaster pcen ut av vinduet i frustrasjon? Endret 23. september 2009 av tmg Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Spilletid? Hm, å leve i kreditkort alderen er kanskje farlige saker, registrerte kortet på min WoW konto og siden har det tuslet og gått. Tenker ikke på det heller. Vil gjerne passe på når den går Ikke alltid det er peng på kortet, som nå Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Alright, om noen skulle tvile. XP-rewards fra Alterac Valley har blitt halvert. En i guilden ødela nettopp et tårn og fikk 9.8k experience. Var vel nærmere 20k før patchen? Mener på at det var 17.8k eller noe slikt. Det som dog er noe fint nå er at man får heirlooms som fungerer i BGs. Jeg som stort sett bare kjører EoTS/AB (olol, 1600-0 wins) får faktisk mer XP nå enn før. =D Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kor lang tid tar character migration? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det tar uendelig lang tid hvis du ikke går inn på Account Managment og kvitterer for flyttinga, hvertfall..jeg ventet i en uke før jeg innså at jeg selv måtte "pushe" det helt gjennom systemet. Tar vanligvis bare noen få timer eller under en time. Endret 23. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jaha ja, etter vi cleara både totc25man og onyxia25man uten wipes bestemte officers at guilden skulle slutte å raide, sånn helt ut av det blå. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jaha ja, etter vi cleara både totc25man og onyxia25man uten wipes bestemte officers at guilden skulle slutte å raide, sånn helt ut av det blå. Lol Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Okey, 2 spørsmål: Hva er den høyeste stamina enchanten på Shield. Jeg har 547 defense nå, da er det treygt å bytte ut 22 denese på chest og 20 defense på shield uten at man detter under 540? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Gah ... Jeg vil prøve Ony nå, men kommer jo ikke med i pugs verken for 10 eller 25 uten epic achievement. Den achievementen forhindra meg fra å gjøre noen heroics også. Dette er frustrerende -_- Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Envhant Shield - Major Stamina - TBC-enchant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå