Anonym234 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dagen er ikke helt den samme uten Wow. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ingen wow = Jeg har lest forumer og sett intervjuer om og rundt chuck i hele dag... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Anub'Arak 25 man heroic er rimelig seriøse saker i forhold til de andre bossene tbh. Spessielt fase 3, som forøvrig starter på 30%. Fikk han til 25% på det beste i dag. Edit:typos Endret 21. september 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Indeed. Vi sitter og venter (IGJEN >.<) på folk vi absolutt trenger.. 7 attempts igjen denne uka. 5% wipes ftw. Endret 21. september 2009 av nazrm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Lurte litt på om jeg skulle plukke opp min 26 warlock og levele han..har aldri spilt lock over lvl 30 tror jeg. Ble inspirert av en "how to level affliction warlock" guide jeg så her et sted. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fikk nettop denne dårlige scamme mailen,Patetisk : Greetings!It has come to our attention that you are trying to sell/trade your personal World of Warcraft account(s). As you may or may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees. If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership. If the information is deemed accurate, the investigation will be dropped. This action is taken because we at Blizzard Entertainment take these sales quite seriously. We need to confirm you are the original owner of the account. This is easiest done by confirming your personal information along with concealed information about your account. You can confirm that you are the original owner of the account by replying to this email with: Use the following template below to verify your account and information via email. * First and Surname * Date of birth * Address * Zip code * Phone number * Country * Account e-mail * Account name * Account password * Secret Question and Answer -Or- WoW CD-Key Show * Please enter the correct information If you ignore this mail your account can and will be closed permanently. Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation. We ask you to NOT change password until the investigation is fully completed. Blizzard Entertainment Inc Account Administration Teamaa P.O. Box 18979, Irvine, CA 92623 Regards, Account Administration Team Blizzard Entertainment hmm virker som scam.. fikk en lignendes email.. IKKE svar på den! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Captain Obvious to the rescue. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvorfor synes ikke noe gear på charen? Har en warlock og hoodien jeg bruker synes ikke på locken.. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er en instilling for om du vil vise cloak og/eller head. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) åh? Edit.. Fant det ut Endret 21. september 2009 av Crimar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jepp, se gjennom interface menyen, er en avhuking for "show cloak" og "show head" Endret 21. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvorfor synes ikke noe gear på charen? Har en warlock og hoodien jeg bruker synes ikke på locken.. Innstilling i Interface menyen. Husker ikke i hvem kategori den ligger under. Bare trykk esc > interface > begyn å let etter "Show cloak" "Show head" Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Indeed. Vi sitter og venter (IGJEN >.<) på folk vi absolutt trenger.. 7 attempts igjen denne uka. 5% wipes ftw. Hva skjer når raidet må vente i 2timer på 1 person? .. dette: http://bildr.no/view/492624 Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Indeed. Vi sitter og venter (IGJEN >.<) på folk vi absolutt trenger.. 7 attempts igjen denne uka. 5% wipes ftw. Hva skjer når raidet må vente i 2timer på 1 person? .. dette: http://bildr.no/view/492624 Åh nei, typisk trade channel.. *facepalm* Liker at dere alle har Death's Demise-tittelen og driver med anal-leken Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Indeed. Vi sitter og venter (IGJEN >.<) på folk vi absolutt trenger.. 7 attempts igjen denne uka. 5% wipes ftw. Hva skjer når raidet må vente i 2timer på 1 person? .. dette: http://bildr.no/view/492624 var ikke du male warlock før? mye røffere da Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 jo stemmer det! men ny casting animation som female, bra med forandring Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bah, Balnazzar er fremdeles nede.. ingen EoT på meg i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Synd at du er på en drittserver da, min har vært oppe siden 20 igår Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har ikke hatt trøbbel med nedetid tidligere, så synes ikke det er en drittserver ellers. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kanskje bra jeg ikke har gamecard da, siden folk klager på nedetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå