Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En i guilden fikk en "morsom" opplevelse i går. 1 av karakterene hans fikk 24 timer ban. Han hadde ikke gjort noe som skulle tilsi at han skulle bli bannet, og det merkelige var at som sagt bare 1 karakter ble bannet, så han kunne spille på alle di andre karakterene sine.

Han sendte en ticket til GM, og ble kontaktet ganske kjapt.

Grunnen til at han hadde fått en 24 timer ban med denne ene karakteren, var at han for en tid tilbake hadde sammens med en annen i guildet utnyttet en exploit i Stormwind. De hadde kommet seg under SW (ikke spør hvordan) og dette mente da denne GM`en at han kunne bruke til sin fordel i spillet, og fikk derfor en 24 timers utestengelse.

At han fikk en 24 timers ban var jo ikke akkurat krise, og at han fikk dette fordi han utnyttet en exploit i spillet, vel, fortjent? Hva vet jeg. Men vi lo litt på ventrilo da han fortalte at grunnen til at han fikk utestengelse, var at han da kunne utnytte dette til sin fordel i spillet! :!:

Lenke til kommentar
var at han da kunne utnytte dette til sin fordel i spillet! :!:

Spiller han alliance eller horde? Som horde, har man nemlig veldig lett tilgang til byen. :p

Men uansett, trodde den buggen ble fikset en GOD stund tilbake? Husker jeg trasket rundt der selv som level 60.

Er det som er greia, vi spiller Alliance. Det er ikke veldig lenge siden de gjorde dette.

Lenke til kommentar

Nå står det hvertfall melding om at realms er offline etter 17:10 pga technical difficulties, på login. Men selv om min server ikke står i lista, virker ikke den heller :p

Sikkert en flue som har fløyet inn i serverrommet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Nå står det hvertfall melding om at realms er offline etter 17:10 pga technical difficulties, på login. Men selv om min server ikke står i lista, virker ikke den heller :p

Sikkert en flue som har fløyet inn i serverrommet.

Eller ut av rommet, derav problemene, maskinisten har forlatt jobbstasjonen...

Lenke til kommentar

Omg, fikk netopp en mail fra blizzard som kunne fortelle meg at den andre accountn min (ikke i bruk atm) er blitt permanent suspended for at jeg har holdt på med account trading. Hva faan er det som skjer? Jeg har aboslutt ingen planer om å selge accounten min, og er den eneste (trodde jeg) som kan account infoen min.

Venter fortsatt på svar fra blizzard ingame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...