Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Program som dupliserer gamecards er det vel du ser på, der du må skrive inn et gamecard fra før og så får du et til tilbake, så ber det deg vente i masse timer for eller blir begge kodene sletta av Blizzard eller noe sånt pisspreik.

Det som egentlig skjer er at de får ditt gamecard tilsendt på mail, du får en kode som ikke funker, og innen du har venta på at begge skal bli klar til bruk bruker de ditt gamecard.

Og nei, det funker ikke til privatserver, av èn grunn, privatservere bruker ikke gamecards.

Lenke til kommentar
Program som dupliserer gamecards er det vel du ser på, der du må skrive inn et gamecard fra før og så får du et til tilbake, så ber det deg vente i masse timer for eller blir begge kodene sletta av Blizzard eller noe sånt pisspreik.

Det som egentlig skjer er at de får ditt gamecard tilsendt på mail, du får en kode som ikke funker, og innen du har venta på at begge skal bli klar til bruk bruker de ditt gamecard.

Og nei, det funker ikke til privatserver, av èn grunn, privatservere bruker ikke gamecards.

Noe som forøvrig også er hele hensikten med privat servere, å slippe å betale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ding level 50 med druiden min som har 5 dager og 17 timer played :D

(ironisk nok har sikkert to av de dagene gått med på å lage UI og den siste på å levle mining. Woho)

Lenke til kommentar
Jeg hadde iallfall godt over 2k gull pga questing.
Og hvor lang tid brukte du på det? Akkurat nå selger enchanting-mats som hakka møkk for meg, og tjener rundt 400G for 10 min. arbeid, som som er sånn omtrent 2400G i timen. Dette er nybegynner-shit som hvem som helst kan gjøre. Skal du greie det samme gull/innsats-forholdet med quests må du rekke over 120 quests på en time. Jeg sitter heller med en hånd på musa og den andre holdene et glass kald Urge og trykke Yes flere ganger enn å kollapse der jeg sitter som et nervøst vrak etter historiens største quest-grind. I tillegg kan jeg gjenta dette flere ganger. Gule utropstegn har en tendens til å være engangs-tilfelle...
Lenke til kommentar

Er iallefall drøyt lett å tjene gull med Jewlcrafting og Enchanting for tiden - kjøper opp shit loads med Saronite Ore (10-11g stacken), prospecter og lager necks/rings fra grønne gems i lag med motes of earth og cutter blå (som i rare) som så blir solgt på AH. Necks og rings blir så disenchanta og dusts/essences solgt på AH.

Prospecta ca. 200 stacks før hegla - har solgt ca. halvparten av enchanting-matsene og har nesten tjent inn det jeg brukte på ore på bare enchanting-mats (har i tillegg solgt blå-gems til 7-800g).

Lenke til kommentar
Lvl 62 Dk tauren noen plass å lvl? :)

En annen ting hva skal jeg bruke i talent for Dk pvp bruker unholy foreløbig :)

Hva skal jeg bruke i talents som er best i pvp? Bruker unholy nå pga golem duden :)btw er dk

Er lvl 62 dk men hvilken talent greie er best i pvp? Unholy,Blood eller frost?

Jeg foreslår at du tar en tur innom wow-europe og leser litt om DK. Hvor du skal levele bør også være ganske opplagt. Blizzard har også laget "Wow-atlas", som viser hvilke soner som egner seg for hvilke levler osv, du kan sjekke det ut selv.

Og hvilken specc som egner seg til pvp kommer litt ann på, men unholy er det mest populære. Selv anbefaler jeg på det sterkeste at du tar en tur innom noen forum og leser litt om deathknights. Du bør helst også utrykke deg litt bedre her på forumet om du ønsker seriøse svar. Still spørsmål slik du ønsker å bli svart. Om du hadde blitt svart i samme tone som du stilte spørsmålene dine hadde du fått noe som "Gå unholy da har du golem dude som slayer skikkelig så kan du strangulate så vinner du".

Lenke til kommentar

Original

Dårlig oversatt av itavisen:

Under Austin Game Developers Conference avslørte Blizzard en del artige fakta om hvor mye kraft det egentlig skal til for å få et massivt spill som World of Warcraft til å fungere.

For at rundt 12 millioner spillere skal ha en stabil opplevelse, må det 20.000 datasystemer til. Disse har til sammen 1.3 petabyte av lagringsplass og 75.000 prosessorkjerner. Hele 4600 mennesker jobber med kun vedlikehold av maskinparken.

Massivt

Selve spillet består av 5.5 millioner linjer med kode, to millioner ord av ren tekst, og 180.000 bugs er blitt funnet og rettet siden lansering.

I WoW er det plass til 1.5 millioner separate objekter, 70.000 magiske formler, 40.000 ikke spillbare figurer og 7650 oppdrag.

Så vet man det, i tilfellet noen der ute vil designe sitt eget MMO. Blizzard nevner også at deres BlizzCon-konferanser er massive pengesluk, til tross for at de alltid er utsolgt. Selskapet ser imidlertid på dem som viktig PR-vertøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...