Tordenflesk Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Gjør det når du har blitt lvl 80 og tjen cash på questsa En utrolig lite effektiv måte å tjene penger på... Siden når ble det det? Siden AH... Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gjør det når du har blitt lvl 80 og tjen cash på questsa En utrolig lite effektiv måte å tjene penger på... Siden når ble det det? Siden AH... Tenar bra med gull på questa på lvl 80 viss ein har flying mount og gjer det litt "strategisk". Da går det jo fort som juling! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er det MULIG!? Skulle gå Brd nå, Brewfest run, så fant jeg gruppe da, fløy dit, var den FØRSTE som var der. Venta på en til så vi fikk summona lederen og resten av gruppa. Så alt tabber jeg i 10 sek, så blir jeg ganka ved summoning stone, imens jeg er på diskusjon. Så når jeg da kommer igjen så sier jeg "bah, damn allies that ganked me when i was alt+ tabbed " Så får jeg kick, og bli ignored. Da har jeg sløst 10 min av livet mitt, og må Hs`e tilbake. Sånne retards burde få ban. Hater folk som bare gjør en ting mot deg så ignorer de deg med en gang etterpå. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 noen tips til pvp våpen for en mage? uten om dem man får for arena points? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 noen tips til pvp våpen for en mage? uten om dem man får for arena points? Err..., noe fra ToC hc 10 eller 25 hadde vel vært å foretrekke Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er det MULIG!? Skulle gå Brd nå, Brewfest run, så fant jeg gruppe da, fløy dit, var den FØRSTE som var der. Venta på en til så vi fikk summona lederen og resten av gruppa. Så alt tabber jeg i 10 sek, så blir jeg ganka ved summoning stone, imens jeg er på diskusjon. Så når jeg da kommer igjen så sier jeg "bah, damn allies that ganked me when i was alt+ tabbed " Så får jeg kick, og bli ignored. Da har jeg sløst 10 min av livet mitt, og må Hs`e tilbake. Sånne retards burde få ban. Hater folk som bare gjør en ting mot deg så ignorer de deg med en gang etterpå. Surt med sånne folk. Får bare håpe de får som fortjent senere. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nå kommer cataclysm? er det satt noen dato eller kvartal? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kommer 11. november.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skulle likt å visst hvor du har sett den datoen. Overalt ellers står det nemlig bare 2010: http://www.wow.com/2009/08/23/world-of-war...0-release-date/ Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Lvl 62 Dk tauren noen plass å lvl? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Terokkar forest Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 En annen ting hva skal jeg bruke i talent for Dk pvp bruker unholy foreløbig Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gjør det når du har blitt lvl 80 og tjen cash på questsa En utrolig lite effektiv måte å tjene penger på... Siden når ble det det? Siden AH... Jeg hadde iallfall godt over 2k gull pga questing. En kompis av meg som holdt på å levle gikk i BG, instancer osv, lite questing i forhold til meg, og han har nesten ikke gull til repair bills engang. Når man først setter seg inn i levling så går det veldig fort, og man får vel rundt 19g for et quest. Pluss ting man kan selle for opptil 10g noen ganger. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 No er jeg dritt lei av sanne scam mails. har fått 4 mails nå fra liksom [email protected] men dem er jo stokk dum da. spør om passord. og så er retur mailaddressa noe slikt [email protected] hehe Men hvorfor har jeg nå fått 4 sanne mail siste 3-4 dagene? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kommer 11. november.. Kommer aldri til å skje. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 No er jeg dritt lei av sanne scam mails.har fått 4 mails nå fra liksom [email protected] men dem er jo stokk dum da. spør om passord. og så er retur mailaddressa noe slikt [email protected] hehe Men hvorfor har jeg nå fått 4 sanne mail siste 3-4 dagene? Kanskje vært inne på noen sider du ikke burde vært? Lagt igjen emailen din noe sted? :> Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hva skal jeg bruke i talents som er best i pvp? Bruker unholy nå pga golem duden :)btw er dk Endret 20. september 2009 av Fakkabakka Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hey ..har dere sett de der "wow gamecard hacks" ? eller generator tingene...Funker de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå