Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det MULIG!? Skulle gå Brd nå, Brewfest run, så fant jeg gruppe da, fløy dit, var den FØRSTE som var der. Venta på en til så vi fikk summona lederen og resten av gruppa. Så alt tabber jeg i 10 sek, så blir jeg ganka ved summoning stone, imens jeg er på diskusjon. Så når jeg da kommer igjen så sier jeg "bah, damn allies that ganked me when i was alt+ tabbed :(" Så får jeg kick, og bli ignored. Da har jeg sløst 10 min av livet mitt, og må Hs`e tilbake. Sånne retards burde få ban. Hater folk som bare gjør en ting mot deg så ignorer de deg med en gang etterpå.

Lenke til kommentar
Er det MULIG!? Skulle gå Brd nå, Brewfest run, så fant jeg gruppe da, fløy dit, var den FØRSTE som var der. Venta på en til så vi fikk summona lederen og resten av gruppa. Så alt tabber jeg i 10 sek, så blir jeg ganka ved summoning stone, imens jeg er på diskusjon. Så når jeg da kommer igjen så sier jeg "bah, damn allies that ganked me when i was alt+ tabbed :(" Så får jeg kick, og bli ignored. Da har jeg sløst 10 min av livet mitt, og må Hs`e tilbake. Sånne retards burde få ban. Hater folk som bare gjør en ting mot deg så ignorer de deg med en gang etterpå.

Surt med sånne folk. Får bare håpe de får som fortjent senere.

Lenke til kommentar
Gjør det når du har blitt lvl 80 og tjen cash på questsa :)
En utrolig lite effektiv måte å tjene penger på...

Siden når ble det det?

Siden AH...

Jeg hadde iallfall godt over 2k gull pga questing.

En kompis av meg som holdt på å levle gikk i BG, instancer osv, lite questing i forhold til meg, og han har nesten ikke gull til repair bills engang.

Når man først setter seg inn i levling så går det veldig fort, og man får vel rundt 19g for et quest. Pluss ting man kan selle for opptil 10g noen ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...