Slimda Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvorfor får jeg ikke brukt flying mount i northrend? Du må kjøpe noe som heter "Cold Weather Flying", og det får du kjøpt som level 77. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Du trenger Cold Weather Flying. Den er rød og det står "passive" ved siden av den, må ha lvl 77 Jeh, så jeg må løpe rundt i 7 lvl der oppe, det blir dritt. Endret 19. september 2009 av Stine Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er det som er meningen. Da får du sett hvordan landskapet er og slikt. Forresten, følg Jame's Leveling Guide for maksimal fart. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Må man være online for å få svar på ticket?- Ble hacket i går, så nå spring jeg rundt naken og fattig. Ja, hvis de svarer imens du er offline, får du en ingame mail med svar. Hvis du er på en alt imens de svarer, så svarer de deg der. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Litt problemer med å logge inn atm. Disconected i går kveld og siden da når jeg har prøvd å logge inn så kommer jeg ikke lenger en connecting Så kommer det opp en melding om unable to connect. Please try again later. If the problem persist, please contact technical support at: (en lang blizzard url) Noen som har hatt samme problemet selv eller vet hvordan man kan fikse det? edit: skrivefeil Endret 19. september 2009 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er det som er meningen. Da får du sett hvordan landskapet er og slikt. Forresten, følg Jame's Leveling Guide for maksimal fart. Okei da Har bare blitt så bortskjemt med å fly nå O.o Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 På 70 har du luksusen i å velge hvilken sone du vil starte i Northrend. Kan dra til den norden-inspirerte vikingsonen Howling Fjord (masse vikingehus og felemusikk), eller Borean Thundra som er en mere gritty krigsherja plass. Er det en måte å komme seg til Howling Fjord, uten å måtte løpe gjennom alt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg hadde virkelig forventa meg litt mer ut av Pirate's Day enn å fly til Booty Bay og prate med kapteinen og vips, 10 achievement points Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 På 70 har du luksusen i å velge hvilken sone du vil starte i Northrend. Kan dra til den norden-inspirerte vikingsonen Howling Fjord (masse vikingehus og felemusikk), eller Borean Thundra som er en mere gritty krigsherja plass. Er det en måte å komme seg til Howling Fjord, uten å måtte løpe gjennom alt? Vil tippe det er å ta zeppelin ifra Tirisfal Glades. Litt usikker, da jeg aldri har vært Horde i Northrend. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ok, skal prøve Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fikk den stygge dragen i CoS i går så da blir det epic flying Må bare ha 5k først Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nå blir det ikke spilling på noen dager, spilletiden min går visst ut om 2 timer Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Da napper man frem visakortet og adder mer. Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen som vet om du kan ha 2 sets av keybindings? Som fks: når du bare loker så er fks button C character info, men i pvp binding så er c en spell. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg vet du kan ha character specific bindings, men ikke sånn som du beskriver. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ok, skal prøve Gå i AV og gjør 70-80 der. Får 150k per win og bruker vel en 3 timer per level. I tillegg får jo du masse honor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Det er bare noe vits når du har vært 5 ganger gjennom alle northrend sonene. Det er faen ikke noe vits når du aldri har sett sonene eller questene før. Da kan du like greit kjøpe en kinesisk nettside til å levele for deg. Du ser jo ingen ting av hele WOTLK omtrent. For ikke å snakke om den EKSTREME kjedsomheten av å gjenta det samme om og om igjen hver 10-15 minutter i dagevis. AKA grinding. Endret 19. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Det er bare noe vits når du har vært 5 ganger gjennom alle northrend sonene. Det er faen ikke noe vits når du aldri har sett sonene eller questene før. Da kan du like greit kjøpe en kinesisk nettside til å levele for deg. Du ser jo ingen ting av hele WOTLK omtrent. Gjør det når du har blitt lvl 80 og tjen cash på questsa Edit: Greit å lvle når jeg lager middag eller ser tv ved å bare trykke på space. Endret 19. september 2009 av ukjentbruker Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Akkurat hva vi trengte. En ny form for leeching. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er digg å sette på botten å ha gått opp et par levler over natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå