Anonym234 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Orc er så stygge, så jeg bytter gjerne rase Lenke til kommentar
tNy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fått for meg at de fleste som var ute etter faction change ville fra Alliance -> Horde. Alliance som whinet noe grusomt på wow-europe forumet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg forblir Alliance. Mine horde-toons er level 70 Tauren Druid og Blood Elf Priest. Mine hovedchars på alliance er nå level 80 night elf druid og human priest. Ikke så mye å hente om jeg tar en racial change Lenke til kommentar
tNy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg byttet min 70 Orc warlock til Gnome warlock igår. Mest for å raide litt med irl friends. Og jeg er lei av horde, spillt det siden spillet kom ut. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vurderer å bli en human female warr :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ser ut til at jeg endelig har blitt ferdig med å levle opp alle klassene til 30 også finne ut at "hei, rogue ser jo kult ut" og levle den opp. Så jeg slår meg i ro med level 43 druiden min jeg. Haha, så får vi se hvor lang tid jeg bruker til level 80 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Feral Druid er jo nesten Rogue uansett. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Andre som har problemer med å logge inn på account-management for tiden? Får Apache-error-page. :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Feral Druid er jo nesten Rogue uansett. Indeed it is. Diggger de nye skinnene til feral, ser skikkelig badass ut nå. Men jeg er litt usikker på om jeg skal gå boomkin i Outland eller bare holde meg til feral, hmm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 kjører selv feral, og er moro å grisebanke andre med DPS. Dog, folk har begynt å nå meg igjen/banke meg i DPS også wtb mer epics! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Rotasjonen til feraldruids er jo skikkelig kos også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ligger i fingrene mine for tiden. Tenker ikke noe særlig på den lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Men så har du spilt feral ganske mye lengre enn meg og da, og du har raidet som det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Selvsagt. Men det kommer med tiden. Har tross alt spilt i 5 år, så spillet er rimelig... enkelt... Men Feral er tingen! Feral Charge Cat er også kjempemoro å se, både fra din egen vinkel, og som tilskuer til andre som bruker den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Minner meg på at jeg har glemt å specce det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Minner meg på at jeg har glemt å specce det Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva slags rotation burde jeg bruke som feral druid da? Spør kanskje litt dumt, men har akkurat begynt å levele på min igjen etter at den har stått på stedet hvil som level 65 nå i en del uker. Trenger gode tips for å komme til 68+ asap. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 armor-klassen som er "ment" for det, ruller først. Deretter kommer de andre som kan bruke den eller ha nytte av den. Så kommer Offspecs. Til slutt kommer DE. Akkurat dette ødelagde faktisk fullstendig lysten til å spille Boomkin en tid tilbake. Når 90% av Best-in-slot items er cloth så er det ikke gøy å spille. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 armor-klassen som er "ment" for det, ruller først. Deretter kommer de andre som kan bruke den eller ha nytte av den. Så kommer Offspecs. Til slutt kommer DE. Akkurat dette ødelagde faktisk fullstendig lysten til å spille Boomkin en tid tilbake. Når 90% av Best-in-slot items er cloth så er det ikke gøy å spille. Boomkin er uansett gørra kjedelig. Hva slags rotation burde jeg bruke som feral druid da? Spør kanskje litt dumt, men har akkurat begynt å levele på min igjen etter at den har stått på stedet hvil som level 65 nå i en del uker. Trenger gode tips for å komme til 68+ asap. Som level 65+, så har ikke du noen spesiell rotasjon. Bare bruk rake/mangle og Ferocious Bite. I raids, derimot, så blir det litt verre. Da får du en prioriterings-liste. Hold Savage Roar oppe. Hold Rip oppe. Hold Rake oppe. Hold Mangle oppe. Bruk Shred når du tilfredsstiller alle krav over. Om du har 12+ sekunder på både Savage Roar og Rip, og du har 5 Combopoints, fyrer du løs en Ferocious bite. Har du en annen feral druid som bruker mangle, eller en arms warrior, kan du skippe mangle. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 hva kan man gjøre på denne pirates day? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå