Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Ser ut til at jeg endelig har blitt ferdig med å levle opp alle klassene til 30 også finne ut at "hei, rogue ser jo kult ut" og levle den opp. Så jeg slår meg i ro med level 43 druiden min jeg. Haha, så får vi se hvor lang tid jeg bruker til level 80 :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Feral Druid er jo nesten Rogue uansett. ;)

Indeed it is. Diggger de nye skinnene til feral, ser skikkelig badass ut nå. Men jeg er litt usikker på om jeg skal gå boomkin i Outland eller bare holde meg til feral, hmm.

Lenke til kommentar
armor-klassen som er "ment" for det, ruller først. Deretter kommer de andre som kan bruke den eller ha nytte av den. Så kommer Offspecs. Til slutt kommer DE.

Akkurat dette ødelagde faktisk fullstendig lysten til å spille Boomkin en tid tilbake.

Når 90% av Best-in-slot items er cloth så er det ikke gøy å spille.

Lenke til kommentar
armor-klassen som er "ment" for det, ruller først. Deretter kommer de andre som kan bruke den eller ha nytte av den. Så kommer Offspecs. Til slutt kommer DE.

Akkurat dette ødelagde faktisk fullstendig lysten til å spille Boomkin en tid tilbake.

Når 90% av Best-in-slot items er cloth så er det ikke gøy å spille.

Boomkin er uansett gørra kjedelig. :p

Hva slags rotation burde jeg bruke som feral druid da? :) Spør kanskje litt dumt, men har akkurat begynt å levele på min igjen etter at den har stått på stedet hvil som level 65 nå i en del uker.

Trenger gode tips for å komme til 68+ asap.

Som level 65+, så har ikke du noen spesiell rotasjon. Bare bruk rake/mangle og Ferocious Bite.

I raids, derimot, så blir det litt verre. Da får du en prioriterings-liste.

Hold Savage Roar oppe.

Hold Rip oppe.

Hold Rake oppe.

Hold Mangle oppe.

Bruk Shred når du tilfredsstiller alle krav over. Om du har 12+ sekunder på både Savage Roar og Rip, og du har 5 Combopoints, fyrer du løs en Ferocious bite.

Har du en annen feral druid som bruker mangle, eller en arms warrior, kan du skippe mangle.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...