Hansoen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Min ignore inneholder 10-20 stk, men det er til gjengjeld de største noobsa på serveren. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Du får en stor ignore liste iallefall. Nå har jeg heldigvis WIM på min så jeg har lagt til noe enkle "unntak" på på hvem som kommer opp når noen /w meg. Alle under level 10 kommer ikke gjennom til meg og blir blokket automatisk, de som står på ignore listen kommer ikke gjennom og de som jeg har "filtrert" via WIM får jeg bare beskjed om er blokkert. Så, har mange muligheter å takle folk på Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har tidligere fått inntrykk av at balance druids, siden de er casters, ikke har særlig behov for armor og at det derfor er akseptert at de roller på cloth. Hva mener dere? Ble furore fra en mage og lock når jeg needa på en cloth head, og de mente jeg burde rolle på offspecc (jeg var balance og har resto som offspecc). Det var visst det samme som når Holy palas rollet på leather. På meg virker det helt logisk når jeg spiller på locken å dele cloth med alle casters... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Sånn som jeg ser det burde mage/priest/lock ha førsterett på Cloth siden de ikke kan bruke anna. Druids/Rogues bør ha førsterett på leather, Shaman/Hunter på mail og Dk/Pala/Warr på Plate. hakke noe med armor å gjøre, men hva folk faktisk kan rolle på. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det kommer veldig an på. I PUG's så holder jeg meg til min armour type, men i guildet har vi en enighet hvor alle kan rolle på alle armour typer de trenger. Jeg spør som regel på forhånd i PUGs om det er greit at jeg roller på cloth. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Men samtidig er det jo mye mer caster cloth enn caster leather. Edit: Til Hans-o Endret 17. september 2009 av Bushmann Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 armor-klassen som er "ment" for det, ruller først. Deretter kommer de andre som kan bruke den eller ha nytte av den. Så kommer Offspecs. Til slutt kommer DE. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 armor-klassen som er "ment" for det, ruller først. Deretter kommer de andre som kan bruke den eller ha nytte av den. Så kommer Offspecs. Til slutt kommer DE. +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Noen andre her som har problemer med at det ikke går å legge til nytt gamecard? Kjøpte et i dag, og når jeg skal legge det inn nå går det ikke. Og ja, jeg har dobbeltsjekket at jeg skriver det inn rett. Kan det være noe som henger igjen etter maintenancen som var for ikke så lenge siden? Ser ut til at det ble løst nå, prøvde å adde gamecardet igjen nå, og da gikk det helt fint. Må ha vært noe som hang igjen fra maintenance. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Vil race-change også bli tilgjengelig etterhvert? Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er det bare meg eller kan heller ikke dere heller gå i BG's etter dere har låst XP? Låste den her i dag på lvl 60 palaen min, og nå kan jeg ikke gå BG's.. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er vel heller det at spillere med låst XP får kun spille med andre som også har låst xp, og disse er det ikke like mange av i enhver bracket, så det kan være lang kø. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vil race-change også bli tilgjengelig etterhvert? Jepp Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hadde vært bra om race change hadde kommet, angrer SÅ mye på at jeg valgte Draenai... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Hadde vært bra om race change hadde kommet, angrer SÅ mye på at jeg valgte Draenai... Draenei er en ganske bra race faktisk (til pve). Hit-bonusen dems er i mange tilfeller veldig gunstig. Edit: Noen som vet NÅR race-change kommer? Endret 18. september 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ingen som vet når det kommer. Jeg skal iallefall bli Worgen så fort som mulig, da Night Elf er rimelig dølt. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Blå post skrev igår at de skulle komme med mer informasjon om 'race change' senere. Står i første posten i "Faction change service now live" eller hva den heter. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Race change er mer aktuelt for meg enn faction for øyeblikket. Angrer litt på at jeg ikke lagde dødsgnom. PS: Angående Pugs, jeg savner fortsatt muligheten til å ignore hele guilds. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 helt enig, er noen guilds som bare er idioter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå