Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får en stor ignore liste iallefall.

Nå har jeg heldigvis WIM på min så jeg har lagt til noe enkle "unntak" på på hvem som kommer opp når noen /w meg. Alle under level 10 kommer ikke gjennom til meg og blir blokket automatisk, de som står på ignore listen kommer ikke gjennom og de som jeg har "filtrert" via WIM får jeg bare beskjed om er blokkert.

Så, har mange muligheter å takle folk på :)

Lenke til kommentar

Har tidligere fått inntrykk av at balance druids, siden de er casters, ikke har særlig behov for armor og at det derfor er akseptert at de roller på cloth. Hva mener dere?

Ble furore fra en mage og lock når jeg needa på en cloth head, og de mente jeg burde rolle på offspecc (jeg var balance og har resto som offspecc). Det var visst det samme som når Holy palas rollet på leather. På meg virker det helt logisk når jeg spiller på locken å dele cloth med alle casters...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen andre her som har problemer med at det ikke går å legge til nytt gamecard?

Kjøpte et i dag, og når jeg skal legge det inn nå går det ikke. Og ja, jeg har dobbeltsjekket at jeg skriver det inn rett.

Kan det være noe som henger igjen etter maintenancen som var for ikke så lenge siden?

Ser ut til at det ble løst nå, prøvde å adde gamecardet igjen nå, og da gikk det helt fint.

Må ha vært noe som hang igjen fra maintenance.

Lenke til kommentar
Hadde vært bra om race change hadde kommet, angrer SÅ mye på at jeg valgte Draenai...

Draenei er en ganske bra race faktisk (til pve). Hit-bonusen dems er i mange tilfeller veldig gunstig.

Edit: Noen som vet NÅR race-change kommer?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...