Musepeker Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som har hørt noe mer angående Faction Change i EU? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har ikke vært noen blå poster ang dette siden fredag. Men det er vel muligheter for at det kommer denne uken. Håper det, da jeg vil spille med venner. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Skru på Windowed, så er det instant.Anbefaler også Maximiser, windowsmode -> fulscreenmode.Et "must" om du bruker 2 skjermer. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Skru på Windowed, så er det instant.Anbefaler også Maximiser, windowsmode -> fulscreenmode.Et "must" om du bruker 2 skjermer. +1. Om du bruker dualscreen anbefaler jeg også et program som heter Ultramon :> Veldig kjekt program til å konfigurere dualscreen options. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som har hørt noe mer angående Faction Change i EU? Har ikke vært noen blå poster ang dette siden fredag. Men det er vel muligheter for at det kommer denne uken. Håper det, da jeg vil spille med venner. Gleder meg, har 70k gold på en horde char som det klør i fingre å få flyttet over til Talnivarr og Alliance. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har bestemt meg for å gjøre om min gnome mage til Horde. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken rase... Troll er kule, men min gamle main er troll så det kunne vært moro med forandring. Vurderer også undead, men jeg har allerede to undead casters. Female belfer er nekt, og det er så og si umulig å lage en maskulin male belf. Halp? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg skal gjøre min Orc Warlock til Human/Gnome , noen som er best mtp warlock? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har bestemt meg for å gjøre om min gnome mage til Horde. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken rase... Troll er kule, men min gamle main er troll så det kunne vært moro med forandring. Vurderer også undead, men jeg har allerede to undead casters. Female belfer er nekt, og det er så og si umulig å lage en maskulin male belf. Halp? Personlig ville jeg valgt UD female, de er tøffe som castere. Jeg skal gjøre om min NE priest til UD female Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som har hørt noe mer angående Faction Change i EU? Har ikke vært noen blå poster ang dette siden fredag. Men det er vel muligheter for at det kommer denne uken. Håper det, da jeg vil spille med venner. Gleder meg, har 70k gold på en horde char som det klør i fingre å få flyttet over til Talnivarr og Alliance. Se der ja. Spiller horde på Talnivarr, vi tar dere ofte i WG men sliter i bg's mot dere Wtb more ally til Talnivarr Lenke til kommentar
tmg Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Gleder meg, har 70k gold på en horde char som det klør i fingre å få flyttet over til Talnivarr og Alliance. Q u o t e: Is there a gold limit for Faction Changes? Yes. Characters possessing too much gold for their designated level bracket will not be eligible for a Faction Change. Please use the following table as reference. Level 10 to 30: 300 gold Level 31 to 50: 1000 gold Level 51 to 69: 5000 gold Level 70 to 80: 20000 gold Lenke til kommentar
tNy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Gi meg 20K gold, så er du kvitt litt av problemet Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Gleder meg, har 70k gold på en horde char som det klør i fingre å få flyttet over til Talnivarr og Alliance. Q u o t e: Is there a gold limit for Faction Changes? Yes. Characters possessing too much gold for their designated level bracket will not be eligible for a Faction Change. Please use the following table as reference. Level 10 to 30: 300 gold Level 31 to 50: 1000 gold Level 51 to 69: 5000 gold Level 70 to 80: 20000 gold Går bra, har 3 70s der, så får over 60k. Noen som har hørt noe mer angående Faction Change i EU? Har ikke vært noen blå poster ang dette siden fredag. Men det er vel muligheter for at det kommer denne uken. Håper det, da jeg vil spille med venner. Gleder meg, har 70k gold på en horde char som det klør i fingre å få flyttet over til Talnivarr og Alliance. Se der ja. Spiller horde på Talnivarr, vi tar dere ofte i WG men sliter i bg's mot dere Wtb more ally til Talnivarr Ja, Alliance suger i WG, men det får bare være, liker egentlig ikke pvp uansett..kan ha noe med at jeg suger balle. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Får man mer XP i AV hvis man har heirloom skuldrene? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 var det jeg å fant ut var smart og svaret er desverre nei, som forventet egentlig. Men, det går jo raskt uansett Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ved helt vanlig spilling (ok, litt AoEing , men fremdeles ikke noe intesivt fokus på grinding fikk jeg ca en halv level på en og en halv time. Hadde vel 375k exp/hr den sessionen. Så nå mangler jeg 10% før lvl 75! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ligger på godt over 400 000 og det har gått litt tregt i Av i tillegg. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvor mye er vanlig pr time i level 60-70 av da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg gleder meg til lørdag og Pirates' day ^^ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Rogue pvp med berserker mot lowresi locks er moro: Sinke's Eviscerate hits Necroph-Saurfang for 9581 Physical.(282 Overkill) (Critical) Sku hatt meg noen andre våpen, 120 og 130dps slår ikke så hardt :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå