Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skru på Windowed, så er det instant.
Anbefaler også Maximiser, windowsmode -> fulscreenmode.Et "must" om du bruker 2 skjermer.

+1.

Om du bruker dualscreen anbefaler jeg også et program som heter Ultramon :> Veldig kjekt program til å konfigurere dualscreen options.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe mer angående Faction Change i EU?

Har ikke vært noen blå poster ang dette siden fredag. Men det er vel muligheter for at det kommer denne uken. Håper det, da jeg vil spille med venner.

Gleder meg, har 70k gold på en horde char som det klør i fingre å få flyttet over til Talnivarr og Alliance.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å gjøre om min gnome mage til Horde. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken rase...

Troll er kule, men min gamle main er troll så det kunne vært moro med forandring. Vurderer også undead, men jeg har allerede to undead casters. Female belfer er nekt, og det er så og si umulig å lage en maskulin male belf. Halp?

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å gjøre om min gnome mage til Horde. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken rase...

Troll er kule, men min gamle main er troll så det kunne vært moro med forandring. Vurderer også undead, men jeg har allerede to undead casters. Female belfer er nekt, og det er så og si umulig å lage en maskulin male belf. Halp?

Personlig ville jeg valgt UD female, de er tøffe som castere.

Jeg skal gjøre om min NE priest til UD female ;)

Lenke til kommentar

Har ikke vært noen blå poster ang dette siden fredag. Men det er vel muligheter for at det kommer denne uken. Håper det, da jeg vil spille med venner.

Gleder meg, har 70k gold på en horde char som det klør i fingre å få flyttet over til Talnivarr og Alliance.

Se der ja. Spiller horde på Talnivarr, vi tar dere ofte i WG men sliter i bg's mot dere :p

Wtb more ally til Talnivarr :)

Lenke til kommentar

Q u o t e:

Is there a gold limit for Faction Changes?

Yes. Characters possessing too much gold for their designated level bracket will not be eligible for a Faction Change. Please use the following table as reference.

Level 10 to 30: 300 gold

Level 31 to 50: 1000 gold

Level 51 to 69: 5000 gold

Level 70 to 80: 20000 gold

Lenke til kommentar

Q u o t e:

Is there a gold limit for Faction Changes?

Yes. Characters possessing too much gold for their designated level bracket will not be eligible for a Faction Change. Please use the following table as reference.

Level 10 to 30: 300 gold

Level 31 to 50: 1000 gold

Level 51 to 69: 5000 gold

Level 70 to 80: 20000 gold

Går bra, har 3 70s der, så får over 60k.

Se der ja. Spiller horde på Talnivarr, vi tar dere ofte i WG men sliter i bg's mot dere :p

Wtb more ally til Talnivarr :)

Ja, Alliance suger i WG, men det får bare være, liker egentlig ikke pvp uansett..kan ha noe med at jeg suger balle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...