Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blæææ. Kjøpte ny pc forrige uke. Intel quad i7 920 cpu, med 3gb ddr3 ram, ati 4890 osv. Wow henger seg hele tiden i Dalaran, får grafikk bugs inni blant, pluss at når jeg kjører 2x wow på en gang, så lagger det noe sykt!! :nei: . 12 fps eller mindre.

 

Den forige pc`n min, (Amd 4400+ x2, Nvida 8800gts, 2gb ddr1 ram) fungerte så mye mye bedre i wow. Kjørte 2x wow med 30fps +, den hang seg aldri eller noe. Faen så irriterende når en ny pc oppfører seg som ei hore!!

 

Skru av Vertical Sync. Finnes i kontrollpanelet på skjermkortet. Funker fjell på Nvidia kort, så det skulle ikke forundre meg om ATI har samme trøbbelet.

 

Kan også være at du må endre på innstillingene på hvordan WoW skal bruke CPU'ene. Les mer tips og triks HER

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig starta med wow igjenn etter en lang pause!

Noen som har peiling på en bra side og bestille gull fra?

 

Syntes dette egentlig er å synke ganske lavt, men jeg kommer til 60 i kveld og jeg vil ha flying mount med en gang. Har heller ikke tid til å skaffe de gullan jeg trenger selv.

 

Quest i Outland, du tjener nok til flying i de første sonene der.

Lenke til kommentar

Det eneste som har hjulpet på ytelsen er og slå av Shadows og vertical sync. Men det er irriterende, for jeg kjørte det jo bedre på den forige pc`n. :p

 

Edit: kan jo ikke klage. Nå får jeg faktisk brukt 2 kontoer på en gang. Har 130-140 fps i crossroads nå, med en annen wow i bakrunden! :thumbs:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Blæææ. Kjøpte ny pc forrige uke. Intel quad i7 920 cpu, med 3gb ddr3 ram, ati 4890 osv. Wow henger seg hele tiden i Dalaran, får grafikk bugs inni blant, pluss at når jeg kjører 2x wow på en gang, så lagger det noe sykt!! :nei: . 12 fps eller mindre.

 

Den forige pc`n min, (Amd 4400+ x2, Nvida 8800gts, 2gb ddr1 ram) fungerte så mye mye bedre i wow. Kjørte 2x wow med 30fps +, den hang seg aldri eller noe. Faen så irriterende når en ny pc oppfører seg som ei hore!!

 

Skru av Vertical Sync. Finnes i kontrollpanelet på skjermkortet. Funker fjell på Nvidia kort, så det skulle ikke forundre meg om ATI har samme trøbbelet.

 

Kan også være at du må endre på innstillingene på hvordan WoW skal bruke CPU'ene. Les mer tips og triks HER

 

 

Sliter litt med samme selv.

Kjører amd 955(am3)4kjerner, 4gb ddr3 minne og 4890 Vapor.

Føler selv mitt gamle system kjørte wow bedre enn dette.

Men kjønte ikke het det med SET processAffinityMas, min står på 3. Noen annet jeg kan sette den på for bedre ytelse?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Hmm, får repaire da.

 

Nå får jeg ikke repaira heller.

"The amount of data required to repair World of Warcraft is too large. Please reinstall" kommer. Og reinstall frister ikke så jævlig mye, mtp. at det vil ta årevis å laste ned alt :p

Vel, et par uker iaf.

 

Dupliker wow-mappen din. Så kjører du wow fra den 2. mappen.

 

Jeg hadde akuratt samme problem, det ovenfor løste problemet. Så da vil du har 2x wow installert, får du wowerror på den ene, logger du bare inn fra den andre wow-mappen din, og problem solved. No need to reinstall ;)

Dessverre løste ikke det problemet :(

Lenke til kommentar
Sliter litt med samme selv.

Kjører amd 955(am3)4kjerner, 4gb ddr3 minne og 4890 Vapor.

Føler selv mitt gamle system kjørte wow bedre enn dette.

Men kjønte ikke het det med SET processAffinityMas, min står på 3. Noen annet jeg kan sette den på for bedre ytelse?

 

Takker for svar!

 

I følge siden som linken viser til kan du prøve deg på SET ProcessAffinityMask 15, dog noe testing kan være en fordel.

 

Selv har jeg dual core og klarer meg aldeles utmerket med standard settings (3)

Lenke til kommentar

Siden det diskuteres ytelse på pc her. I det siste har jeg irritert meg over noe med min. Det hender jeg tar en pause i spillingen for å surfe litt. Er fortsatt i wow (ikke windowed). Når jeg da skal inn i wow igjen så kan det fort ta et halvt minutt før det kommer opp. Dette er av nyere dato. Før var jeg inne umiddelbart. Noen som har en ide på hva dette kommer av ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...