Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Mulig jeg har fulgt dårlig med, men når bytta ensidia til tarren mill?

http://armory.wow-europe.com/guild-info.xm...&gn=Ensidia

På lørdag eller fredag tror jeg. Enormt irriterende. Tarren Mill gikk fra å være low pop til high pop på en dag. Snart kommer horde-siden til å utdominere alliance. Jeg bryr meg egentlig ikke så lenge det ikke følger med drøssevis av lowbies, men det kommer til å transfere ekstremt mange nå. Login-lag, arena-køer, instance-lag og køer. City-lag. Dessuten dreper det ALT av competition på serveren. Gleder meg allerede.. Skulle bare mangle at Ensidia konverterte til alliance da, skulle egentlig ikke forundre meg om det hele var en snikoperasjon for det.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele morgenen har jeg fått en sær error som kræsjer WoW.

Det begynte på palaen min mens jeg levla i Hellfire, og jeg tenkte at det var der problemet var lokalisert, så jeg stakk til EPL for å mine.

Så logga jeg på noen chars på en annen server for å sjekke hvor mye gull jeg hadde på de til jeg flytter de tilbake til Sylvanas, og plutselig kom samme error igjen.

"Failed to read file Interface\WorldMap\Hellfire\TheStairofDestiny2.blp"

Noen som har peil på hva det kan være?

Lenke til kommentar

Hmm, får repaire da.

Nå får jeg ikke repaira heller.

"The amount of data required to repair World of Warcraft is too large. Please reinstall" kommer. Og reinstall frister ikke så jævlig mye, mtp. at det vil ta årevis å laste ned alt :p

Vel, et par uker iaf.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Hmm, får repaire da.

"The amount of data required to repair World of Warcraft is too large. Please reinstall" kommer. Og reinstall frister ikke så jævlig mye, mtp. at det vil ta årevis å laste ned alt :p

Vel, et par uker iaf.

Dupliker wow-mappen din. Så kjører du wow fra den 2. mappen.

Jeg hadde akuratt samme problem, det ovenfor løste problemet. Så da vil du har 2x wow installert, får du wowerror på den ene, logger du bare inn fra den andre wow-mappen din, og problem solved. No need to reinstall ;)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Hmm, får repaire da.

Vel, et par uker iaf.

Dupliker wow-mappen din. Så kjører du wow fra den 2. mappen.

Jeg hadde akuratt samme problem, det ovenfor løste problemet. Så da vil du har 2x wow installert, får du wowerror på den ene, logger du bare inn fra den andre wow-mappen din, og problem solved. No need to reinstall ;)

Interessant. Får gjøre det ^^

Lenke til kommentar

Blæææ. Kjøpte ny pc forrige uke. Intel quad i7 920 cpu, med 3gb ddr3 ram, ati 4890 osv. Wow henger seg hele tiden i Dalaran, får grafikk bugs inni blant, pluss at når jeg kjører 2x wow på en gang, så lagger det noe sykt!! :nei: . 12 fps eller mindre.

Den forige pc`n min, (Amd 4400+ x2, Nvida 8800gts, 2gb ddr1 ram) fungerte så mye mye bedre i wow. Kjørte 2x wow med 30fps +, den hang seg aldri eller noe. Faen så irriterende når en ny pc oppfører seg som ei hore!!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Vel, det burde ikke være noe problem med minnet mtp. at dette er en ny PC som kom i hus på fredag, men så igjen ... Vet aldri :p

Funka ikke det jeg foreslo?

Eventuelt kan du få en annen til å logge på accounten din, og flytte charren vekk fra objektet som skaper wow-erroren.

Lenke til kommentar
Holder på å skaffe meg TF nå, har begge bindingsene, men han fyren i Silithus vil IKKE gi meg den første questen, hvor jeg skal samle 10 elementium bars, essence of the firelord og de to bindingsene. What to do, what to do?

Etter hva jeg har forstått må du snakke deg gjennom "snakkeboble-greia" for å få questen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...