Anonym234 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Sukk, hvor er egentlig AH i Dalaran for Horder? Det kommer opp at det er i main-horde-delen, men asså, jeg finner det ikke! Slitsomt å dra til Orgrimmar hver gang jeg skal på AH. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Dalaran er en uoverskiktelig drittby. Er så lei disse Nøytrale byene, likte Shatrath mye bedre enn Dalaran tho, men Orgrimmar helt klart best! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Finnes ikke AH i dalaran eller Shattrath. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Finnes ikke AH i dalaran eller Shattrath. Kanskje ikke så rart jeg ikke finner det da. Men hvorfor peker de vei når man spør da? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 De peker til portalene til byene hvor AH er, som feks Orgrimmar. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 peker vel vei til portalene? vet ikke, jeg leta selv lenge før jeg gidde opp. dritt by ivertfall Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 De peker til portalene til byene hvor AH er, som feks Orgrimmar. Irriterende at de ikke fortalte meg det, har leta litt Men Orgrimmar er klart best, det er så koselig der, spesielt i jula. Jeg begynte å spille i november eller noe, så vips var det så koselig i byene Gleder meg til jul i Orgrimmar igjen Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Finnes AH i Dalaran, dog bare for engineers. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Makan, det finnast ikkje noko betre enn WoW når ein er fyllasjuk! ...berre synd eg ikkje har WoW her no. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Mulig jeg har fulgt dårlig med, men når bytta ensidia til tarren mill? http://armory.wow-europe.com/guild-info.xm...&gn=Ensidia Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Er gratis transfer fra Magtheridon til Tarren Mill nå, så det er vel ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Flott flyttet nettp vekk fra tarren mill så da slipper jeg det maset Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Wuuut? Inne i "Like Clockwork" er det en Steam-Powered Auctioneer som bare Grand Master engineers kan prate med. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Apropos engineering, hvilke bonuser er det man får av det? Av JC får man 3 stk bedre gems, av enchanting får man ringenchants, alch gir mixology osv, men hva gir engineering? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ingenting. Er en proff som er mer for PvP og gøyale ting. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Engineering gir spesielle items eller enchants med en eller anne sær funksjon. Mange PvP'ere som benytetr seg av de :> Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Apropos engineering, hvilke bonuser er det man får av det? Av JC får man 3 stk bedre gems, av enchanting får man ringenchants, alch gir mixology osv, men hva gir engineering? +340 haste på gloves, med 20% oppetid. (~68 haste). Jeg regner den gjerne som 80-90 haste da den er såpass "situational". +27 spellpower på back, som er bedre enn +23 haste i mange tilfeller. +24 crit rating på boots, beste enchant om man ikke er hitcappet. (dog, mange foretrekker runspeed.) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Står fast på mining 399. Noen som vet hvor mange miner jeg må ta før jeg vipper 400? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Apropos engineering, hvilke bonuser er det man får av det? Av JC får man 3 stk bedre gems, av enchanting får man ringenchants, alch gir mixology osv, men hva gir engineering? +340 haste på gloves, med 20% oppetid. (~68 haste). Jeg regner den gjerne som 80-90 haste da den er såpass "situational". +27 spellpower på back, som er bedre enn +23 haste i mange tilfeller. +24 crit rating på boots, beste enchant om man ikke er hitcappet. (dog, mange foretrekker runspeed.) 24 crit kommer vel i tillegg med rocketboots? Så du har jo en vanvittig runspeed av og til, hehe. Har vore en lifesaver med meg et par ganger på faction champs som tre faktisk. =) Sånn "shit-dk-og-warr-etter-meg-button" =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå