Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei kjører for tiden Dual wield frost dps på DK, og har ett par spørsmål, tidligere har jeg lest at mange syntes Haste var crap for DKs, men er det crap som DW frost? Tenker på at jo mer haste du har, jo fortere slår du, jo raskere proccer Killing Machine. Noen som vet noe om det?:)

Og tenkte å skaffe meg T8 headen, men den er jo crap for meg, men spiked titansteel Helm er fremdeles bedre, er ikke akkurat tilrettelagt Frost syns jeg:(

Lenke til kommentar
Hei kjører for tiden Dual wield frost dps på DK, og har ett par spørsmål, tidligere har jeg lest at mange syntes Haste var crap for DKs, men er det crap som DW frost? Tenker på at jo mer haste du har, jo fortere slår du, jo raskere proccer Killing Machine. Noen som vet noe om det?:)

Og tenkte å skaffe meg T8 headen, men den er jo crap for meg, men spiked titansteel Helm er fremdeles bedre, er ikke akkurat tilrettelagt Frost syns jeg:(

Så vidt jeg vet funker ikke proccs på den måten, iallefall ikke trinkets og enchants. Hvis ikke ville rogues fått MYE fler proccs enn 2h warriors f.eks. Det er proccs per minute det går i, om jeg ikke har misforstått helt. Dermed vil du ikke få noen fler proccs av å slå fort, tror jeg.

MYE mulig jeg tar feil her, men det er det jeg tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...