Mats1988 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 I min battelgroup (Talnivarr osv) er det ca 50/50 hvem som vinner AV, og det liker jeg godt. Bare vi ikke møter tyskere...makan til teamplay, rart de har tapt to verdenskriger altså. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg står dønn fast i enchanting på lvl 246 pga fullstendig tørke på lesser nether essence, og har lett i hele dag etter world drop Enchant Bracer: Grater Stamina. Nå gidder jeg ikke mere. Er det noe lurt å ha inscription? Har allerede herbalism. Er det ikke overflow med glyphs på AH nå så man ikke får solgt dem? Endret 12. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Sto selv fast lenge på 240 merket til jeg begynte med å farme og lage ting med smithing på paladinen min, gikk raskt da til rundt 350 eller noe slikt, deretter brukte jeg over 1 månde på å huke tak i Primal Might. Forsøk å finne noen som kan lage det for deg, er som å lete etter den berømte nåla i høystaken. Fant noen til slutt. Søk på google etter en leveling guid, mener jeg kom meg videre kun på oppskrifter solgt eller lært hos trainer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Hmz, nå knota jeg meg til 250 (kjøpte masse grønn drit fra AH) og fant at jeg kan lære Lesser Mana Oil i Silithus, som ikke krever essences i det hele tatt fra 250-270. Irriterer meg grønn over at jeg ikke kan disenchante noe av green/blues jeg får i Northrend, så det piler seg opp i banken. Men lønner inscription seg å ha? Tenker mest penger. Endret 12. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Men lønner inscription seg å ha? Tenker mest penger. http://greedygoblin.blogspot.com/2009/09/glyph-industry.htmlhttp://greedygoblin.blogspot.com/2009/09/i...try-part-2.html Do it! Endret 12. september 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Feil trååååd. Endret 12. september 2009 av Stine Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er det bare jeg som har enkelte store problemer med joustling kampene i Argent Tournament? Ofte springer NPC fjompen avgårde opp en fjellside, stopper opp og kampen avsluttes. Brukte nesten 15 forsøk i går på å få de 4 merkene for Sunreaver daily'en fordi den NPC fjompen sprang utenfor et merket område. Forsøkte å kite nissen tilbake til trygg grunn men klarte 3 steg bak før han sprang 5 steg i motsatt retning. Skal være glad når jeg har fått exalted med sunreavers og gjort unna de siste restene av horde faksjonene jeg mangler rep med. Skjer med meg og Løsningen min er å vente inni området og la han charge ivei til han blir værende der. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Fikk denne meldinga når jeg prøvde å logge inn på en kompis sin konto etter 1 mnd inaktivitet. Hva er det for no? Skrev riktig passord og kontonavn og alt, prøvde flere ganger. Endret 12. september 2009 av Gloms Lenke til kommentar
GoranSH Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fikk denne meldinga når jeg prøvde å logge inn på en kompis sin konto etter 1 mnd inaktivitet. Hva er det for no? Skrev riktig passord og kontonavn og alt, prøvde flere ganger. Accounten til kompisen din er knyttet til battle.net accounten hans som gjør at du må skrive inn epostadressa som er brukt på battle.net i stedet for brukernavnet. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=1 Gjett hvem som er låst ute fra wow. >.< Gah. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er det over 1mnd siden Battle.net mergen ble tilgjengelig? Er kanskje det... ellers kan det jo være scam. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=1 Gjett hvem som er låst ute fra wow. >.< Gah. Jeg har ikke updated enda. Kjipt da, men takk for at du sa ifra. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 ok, men kompisen min har ikke battle.net, og hakke peiling på hva det er en gang. har vært inaktiv i over 1 mnd. så hva har skjedd da? har noen hacket kontoen min? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Lukter hack lang vei da ja ;< Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er det bare jeg som har enkelte store problemer med joustling kampene i Argent Tournament? Ofte springer NPC fjompen avgårde opp en fjellside, stopper opp og kampen avsluttes. Brukte nesten 15 forsøk i går på å få de 4 merkene for Sunreaver daily'en fordi den NPC fjompen sprang utenfor et merket område. Forsøkte å kite nissen tilbake til trygg grunn men klarte 3 steg bak før han sprang 5 steg i motsatt retning. Skal være glad når jeg har fått exalted med sunreavers og gjort unna de siste restene av horde faksjonene jeg mangler rep med. Skjer med meg og Løsningen min er å vente inni området og la han charge ivei til han blir værende der. Aldri skjedd med meg, jeg pleier bare å kaste spydet på de 3 ganger i begynnelsen også bare charge hele tiden, driter i mine egne skjold, siden det går mye raskere å bruke hver global CD på spyd\charge. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 hva gjør jeg nå da a? finner ikke characteren min engang på armory siden heller :S Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ring eller send e-post til Blizzard. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noen som vet hvor man skal levere Sewer Stew? Fant faen ikke frem.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noen som vet hvor man skal levere Sewer Stew? Fant faen ikke frem.. http://www.wowhead.com/?npc=29532 Har du sett skikkelig i underbelly? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noen som vet hvor man skal levere Sewer Stew? Fant faen ikke frem.. http://www.wowhead.com/?npc=29532 Har du sett skikkelig i underbelly? Fant han til slutt, men han var ikke der første gang jeg leita Hvor blir det av de Dalaran Cooking Award'sene man får? De ligger ikke i baggene mine...? Mulig jeg har blitt blind, eller noe. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Fant han til slutt, men han var ikke der første gang jeg leita Hvor blir det av de Dalaran Cooking Award'sene man får? De ligger ikke i baggene mine...? Mulig jeg har blitt blind, eller noe. Kan hende de er i Currency menyen (Trykk "K" og så finner du Currency rett til høyre nede). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå