Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg står dønn fast i enchanting på lvl 246 pga fullstendig tørke på lesser nether essence, og har lett i hele dag etter world drop Enchant Bracer: Grater Stamina. Nå gidder jeg ikke mere.

Er det noe lurt å ha inscription? Har allerede herbalism. Er det ikke overflow med glyphs på AH nå så man ikke får solgt dem?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sto selv fast lenge på 240 merket til jeg begynte med å farme og lage ting med smithing på paladinen min, gikk raskt da til rundt 350 eller noe slikt, deretter brukte jeg over 1 månde på å huke tak i Primal Might. Forsøk å finne noen som kan lage det for deg, er som å lete etter den berømte nåla i høystaken. Fant noen til slutt.

Søk på google etter en leveling guid, mener jeg kom meg videre kun på oppskrifter solgt eller lært hos trainer.

Lenke til kommentar

Hmz, nå knota jeg meg til 250 (kjøpte masse grønn drit fra AH) og fant at jeg kan lære Lesser Mana Oil i Silithus, som ikke krever essences i det hele tatt fra 250-270. Irriterer meg grønn over at jeg ikke kan disenchante noe av green/blues jeg får i Northrend, så det piler seg opp i banken.

Men lønner inscription seg å ha? Tenker mest penger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har enkelte store problemer med joustling kampene i Argent Tournament? Ofte springer NPC fjompen avgårde opp en fjellside, stopper opp og kampen avsluttes. Brukte nesten 15 forsøk i går på å få de 4 merkene for Sunreaver daily'en fordi den NPC fjompen sprang utenfor et merket område. Forsøkte å kite nissen tilbake til trygg grunn men klarte 3 steg bak før han sprang 5 steg i motsatt retning.

Skal være glad når jeg har fått exalted med sunreavers og gjort unna de siste restene av horde faksjonene jeg mangler rep med.

Skjer med meg og :( Løsningen min er å vente inni området og la han charge ivei til han blir værende der.

Lenke til kommentar
Fikk denne meldinga når jeg prøvde å logge inn på en kompis sin konto etter 1 mnd inaktivitet.

Hva er det for no? Skrev riktig passord og kontonavn og alt, prøvde flere ganger.

Accounten til kompisen din er knyttet til battle.net accounten hans som gjør at du må skrive inn epostadressa som er brukt på battle.net i stedet for brukernavnet.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har enkelte store problemer med joustling kampene i Argent Tournament? Ofte springer NPC fjompen avgårde opp en fjellside, stopper opp og kampen avsluttes. Brukte nesten 15 forsøk i går på å få de 4 merkene for Sunreaver daily'en fordi den NPC fjompen sprang utenfor et merket område. Forsøkte å kite nissen tilbake til trygg grunn men klarte 3 steg bak før han sprang 5 steg i motsatt retning.

Skal være glad når jeg har fått exalted med sunreavers og gjort unna de siste restene av horde faksjonene jeg mangler rep med.

Skjer med meg og :( Løsningen min er å vente inni området og la han charge ivei til han blir værende der.

Aldri skjedd med meg, jeg pleier bare å kaste spydet på de 3 ganger i begynnelsen også bare charge hele tiden, driter i mine egne skjold, siden det går mye raskere å bruke hver global CD på spyd\charge.

Lenke til kommentar
Fant han til slutt, men han var ikke der første gang jeg leita :ermm:

Hvor blir det av de Dalaran Cooking Award'sene man får? De ligger ikke i baggene mine...? Mulig jeg har blitt blind, eller noe.

Kan hende de er i Currency menyen (Trykk "K" og så finner du Currency rett til høyre nede).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...