Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en 80 enhancement shaman nå som jeg har bestemt å levle opp enten Inscription eller engineering på.

Kommer til å powerlevle professionet, gold kommer nok ikke til å være et problem.

Men lurer på hva jeg eventuelt vil tjene mest på når jeg har fått skillet de opp?

Og vet dere ca hvor mye hvert av de vil koste og powerlevle opp? Vet det kan være litt vanskelig å si med tanke på at priser på AH varierer, men en ca-pris ville vært kjekt å vite :)

Lenke til kommentar
1-60 er vel ikke mulig på en dag vel?

 

Det gjorde jeg selv med min første char :p

Må si jeg lærte godt hvordan jeg skulle spille min class da..

 

da er vi to. Lærte jo mer av å levle til lvl 20 på en annen char enn fra 1-60 med raf og boost.

Endret av Porto
Lenke til kommentar
1-60 er vel ikke mulig på en dag vel?

 

Det gjorde jeg selv med min første char :p

Må si jeg lærte godt hvordan jeg skulle spille min class da..

 

da er vi to. Lærte jo mer av å levle til lvl 20 på en annen char enn fra 1-60 med raf og boost.

 

+1

 

En av mine RaF-chars er fortsatt parkert på lvl 60. En paladin med relativt godt gear, men jeg er fortsatt helt elendig med paladin. Spilte frem til omtrent lvl 15, resten var instance boosting frem til 60. Men på den lyse siden, har ganske nøyaktig 24 timer /played. :)

 

Edit: Ser nå at det er omtrent 30 timer /played. :)post-172277-1252696013_thumb.jpg

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Har en 80 enhancement shaman nå som jeg har bestemt å levle opp enten Inscription eller engineering på.

Kommer til å powerlevle professionet, gold kommer nok ikke til å være et problem.

Men lurer på hva jeg eventuelt vil tjene mest på når jeg har fått skillet de opp?

Og vet dere ca hvor mye hvert av de vil koste og powerlevle opp? Vet det kan være litt vanskelig å si med tanke på at priser på AH varierer, men en ca-pris ville vært kjekt å vite :)

 

Kommer jo veldig an på prisene på din server, men generelt tror jeg nok herbs er mye billigere enn bars/ore(det er det engi bruker, right?). Tror nok det er mest penger å hente med inscription også, men nå har ikke jeg prøvd engineering da.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har enkelte store problemer med joustling kampene i Argent Tournament? Ofte springer NPC fjompen avgårde opp en fjellside, stopper opp og kampen avsluttes. Brukte nesten 15 forsøk i går på å få de 4 merkene for Sunreaver daily'en fordi den NPC fjompen sprang utenfor et merket område. Forsøkte å kite nissen tilbake til trygg grunn men klarte 3 steg bak før han sprang 5 steg i motsatt retning.

 

Skal være glad når jeg har fått exalted med sunreavers og gjort unna de siste restene av horde faksjonene jeg mangler rep med.

Lenke til kommentar
Altså, i min battlegroup (er på Blade's Edge, husker ikke battlegroupen) har jeg spilt 20 AV kamper og ikke vunnet en eneste en. Er det noe vits i å fortsette eller er vi i teorien doomed?

 

Alliance.

Svært godt mulig ja. Veldig varierende fra BG til BG hvem som vinner hva. På min BG er det stort sett horde som stikker av med seieren i AV, mulig at det er samme på din. Derimot så blir vi grusa i alt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...