Beyma Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 åhh? Det vil jeg gjerne sett et eksempel på.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er nok snakk om når man bruker Recruit a Friend selvsagt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gjorde vel 1-60 på cirka 10 minutter tror jeg på en av altene mine. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gjorde vel 1-60 på cirka 10 minutter tror jeg på en av altene mine. Det var vel mindre enn 10 min? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er nok snakk om når man bruker Recruit a Friend selvsagt. Det er juks og tells ikke i denne sammenheng Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har en 80 enhancement shaman nå som jeg har bestemt å levle opp enten Inscription eller engineering på. Kommer til å powerlevle professionet, gold kommer nok ikke til å være et problem. Men lurer på hva jeg eventuelt vil tjene mest på når jeg har fått skillet de opp? Og vet dere ca hvor mye hvert av de vil koste og powerlevle opp? Vet det kan være litt vanskelig å si med tanke på at priser på AH varierer, men en ca-pris ville vært kjekt å vite Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 1-60 er vel ikke mulig på en dag vel? Det gjorde jeg selv med min første char Må si jeg lærte godt hvordan jeg skulle spille min class da.. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) 1-60 er vel ikke mulig på en dag vel? Det gjorde jeg selv med min første char Må si jeg lærte godt hvordan jeg skulle spille min class da.. da er vi to. Lærte jo mer av å levle til lvl 20 på en annen char enn fra 1-60 med raf og boost. Endret 11. september 2009 av Porto Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) 1-60 er vel ikke mulig på en dag vel? Det gjorde jeg selv med min første char Må si jeg lærte godt hvordan jeg skulle spille min class da.. da er vi to. Lærte jo mer av å levle til lvl 20 på en annen char enn fra 1-60 med raf og boost. +1 En av mine RaF-chars er fortsatt parkert på lvl 60. En paladin med relativt godt gear, men jeg er fortsatt helt elendig med paladin. Spilte frem til omtrent lvl 15, resten var instance boosting frem til 60. Men på den lyse siden, har ganske nøyaktig 24 timer /played. Edit: Ser nå at det er omtrent 30 timer /played. Endret 11. september 2009 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Aporopo lære å spille, lærte en del av å levle i AV med roguen min fra 74-80, storkoste meg med å løpe rundt, plukke targets og bruke alle CDs på dem Storkoser meg med roguen fortsatt. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det fine med AV er jo også at man kan levele fra 70-80 der på et par dager. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Altså, i min battlegroup (er på Blade's Edge, husker ikke battlegroupen) har jeg spilt 20 AV kamper og ikke vunnet en eneste en. Er det noe vits i å fortsette eller er vi i teorien doomed? Alliance. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det fine med AV er jo også at man kan levele fra 70-80 der på et par dager. Slik jeg og han jeg RAF'a med gjorde de siste levlene En kompis av meg, så vi levla nesten ilag hele tiden. Går overraskende fort egentlig. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har en 80 enhancement shaman nå som jeg har bestemt å levle opp enten Inscription eller engineering på.Kommer til å powerlevle professionet, gold kommer nok ikke til å være et problem. Men lurer på hva jeg eventuelt vil tjene mest på når jeg har fått skillet de opp? Og vet dere ca hvor mye hvert av de vil koste og powerlevle opp? Vet det kan være litt vanskelig å si med tanke på at priser på AH varierer, men en ca-pris ville vært kjekt å vite Kommer jo veldig an på prisene på din server, men generelt tror jeg nok herbs er mye billigere enn bars/ore(det er det engi bruker, right?). Tror nok det er mest penger å hente med inscription også, men nå har ikke jeg prøvd engineering da. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Dette skjer ikke ofte Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Haha, nice den der altså. Skal prøve å få roguen opp i 30ish i løpet av helgen, men har igrunn ikke noe stress med det heller, siden jeg ikke skal gjøre den til main før den nye expansionen kommer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er det bare jeg som har enkelte store problemer med joustling kampene i Argent Tournament? Ofte springer NPC fjompen avgårde opp en fjellside, stopper opp og kampen avsluttes. Brukte nesten 15 forsøk i går på å få de 4 merkene for Sunreaver daily'en fordi den NPC fjompen sprang utenfor et merket område. Forsøkte å kite nissen tilbake til trygg grunn men klarte 3 steg bak før han sprang 5 steg i motsatt retning. Skal være glad når jeg har fått exalted med sunreavers og gjort unna de siste restene av horde faksjonene jeg mangler rep med. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Altså, i min battlegroup (er på Blade's Edge, husker ikke battlegroupen) har jeg spilt 20 AV kamper og ikke vunnet en eneste en. Er det noe vits i å fortsette eller er vi i teorien doomed? Alliance. Svært godt mulig ja. Veldig varierende fra BG til BG hvem som vinner hva. På min BG er det stort sett horde som stikker av med seieren i AV, mulig at det er samme på din. Derimot så blir vi grusa i alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå