MRN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ble level 79 før jeg la meg. Litt innsats fra meg nå, så er jeg kanskje level 80 før jeg sovner neste gang =) Da blir det en ny verden som åpner seg for meg, helt sikkert Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ble level 79 før jeg la meg. Litt innsats fra meg nå, så er jeg kanskje level 80 før jeg sovner neste gang =) Da blir det en ny verden som åpner seg for meg, helt sikkert Det blir det Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 That's for sure Koselig med 80 rogue igjen Kommer til og levle ny char gidder ikke skaffe meg tier 8,5 går rundt med det beste jeg kunne få for over et halvt år siden inkusivt full 7,5 unntatt noen forbedringer. Valget står mellom priest, drood eller pallah Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 En ting som er et problem er at hackeren / farmeren har kasta / solgt ALT jeg hadde i baggen som jeg frykta. Så jeg er standalone med kun det jeg hadde equipa av gear når jeg logga av for et halvt år siden. Han kasta alt PVP gearet til helvete faen... samt raide daggerene mine, nå går jeg rundt med en jævla mace for faen... Lenke til kommentar
tNy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Dette får du nok tilbake, bare snakk med GM. edit: dårlig norsk her. Endret 11. september 2009 av Ziuuung Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Rull deg en druid. Da kan du være caster-DPS, Healer, Melee DPS og Tank. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Får håpe det. Gidder ikke care siden det sannsynelighvis er lenge til det kommer noe ny expansion pack. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ca 1 års tid, +/-. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg har et par (dumme) sprm igjen: Hva er Glyph? Og hvordan får man snakket i LocalDefense? Kunne sikkert googlet dette, men liker svar på norsk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Glyphs er små "ting" du legger til talent-treet ditt for å endre diverse spells til å gjøre andre ting. F.eks. Glyph of Maul får druide-angrepet mitt "Maul" til å treffe to fiender, isteden for bare ett. Glyph of Mangle får druide-debuffen "Mangle" til å vare i 18 sekunder fremfor 12 sekunder. Og mange andre forskjeller. LocalDefense tror ikke jeg du kan snakke i lengre? Hvis du kan, så er det som med andre kanaler, /3 ellerno. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da var Os 25 man gjort. Vi 10 mannet hele dritten. Gikk kjempe fort, og kjempe lett. Det eneste som tok tid var Bossen selv, 7000k tar tid når man bare er 7-8 dps. Var morro da! høhø, vi gjorde det vi også når vi skulle fikse glory of the raider-dragen til masse guildies, achivementen å ikke bli truffet fra flammeting fra himmelen manglet stort sett alle. Vi brukte 1 healer, 2 tanks og 2 dps, ganske moro men siste enrage varke så lett så vi wipet på første forsøk :x Lenke til kommentar
Kristoffer_F Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Lurer litt på om jeg skal starte opp med WoW igjen, så lurte på om noen her kunne sende meg en Scroll of Resurrection? Så får dere vel kanskje en måned gratis hvis jeg velger å fortsette Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Lurer litt på om jeg skal starte opp med WoW igjen, så lurte på om noen her kunne sende meg en Scroll of Resurrection? Så får dere vel kanskje en måned gratis hvis jeg velger å fortsette I can do! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Glyphs er små "ting" du legger til talent-treet ditt for å endre diverse spells til å gjøre andre ting. F.eks. Glyph of Maul får druide-angrepet mitt "Maul" til å treffe to fiender, isteden for bare ett. Glyph of Mangle får druide-debuffen "Mangle" til å vare i 18 sekunder fremfor 12 sekunder. Og mange andre forskjeller. LocalDefense tror ikke jeg du kan snakke i lengre? Hvis du kan, så er det som med andre kanaler, /3 ellerno. Jo, må gå an, for jeg ser stadig folk spør om gruppe quester osv der.. Prøve /3 da DankOo! Lenke til kommentar
Kristoffer_F Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Fikk en mail med scroll Of Resurrection, men fikk denne feilmeldingen: We’re sorry This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions: This is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected. Kanskje Blizzard burde opplyse på forhånd at man ikke får lov til å bruke den med wotlk account... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 idag skal jeg bli lvl 58.. Er 50 nå.. Er det mulig eller? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 vel, 1-6x er mulig på 1 dag så jeg vil påstå det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 idag skal jeg bli lvl 58.. Er 50 nå.. Er det mulig eller? Du må nok jobbe hardt Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 1-60 er vel ikke mulig på en dag vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå