Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Kom akuratt hjem og skrudde på den nybygde gameren min og starter og lese litt på hacking forumet til wow-europe samtidig som jeg helt ut av det blå får melding fra wow-europe om nytt password for andre gang helt ut av det blå. Så nå har jeg raskt logga inn på account managment og bytta passord og dumme hackeren har adda 2x 1 month visa subscription :D :D :D :D

Woooohoooo ! :D

trippel woho:

Greetings,

We are writing to inform you that we have now unmerged your World of Warcraft account from the Battle.net account and you will be able to access the World of Warcraft servers once again.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

GZ :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ÆSJ, nå er det snart brewfest holiday og jeg har 1. JA 1!! dag og gjøre alt på...

Hvorfor bare en dag?

Jeg gjetter ferie eller jobb.

Jobb, får muligens trøkka inn litt på mandag og tirsdag også hvis det ikke blir ekstremt overtid.

Onsdag -> søndag blir det konferanse og null tid til spill :(

Lenke til kommentar
Bæsje fitte den siste måndte subscriptionen blir fjerna mens den som holder på gjør seg ferdig. Men ble hacka 29 august så kan spille wow fram til 29 september WOOOHOOO ! Så blir jeg altså frozen mitt i Polar Party 5 dagers lanet i stokke....

Grats med tilbakelevert konto, men er det virkelig så vanskelig å betale 100 spenn for en måned til? :p

Lenke til kommentar
ÆSJ, nå er det snart brewfest holiday og jeg har 1. JA 1!! dag og gjøre alt på...

Hvorfor bare en dag?

Jeg gjetter ferie eller jobb.

Jobb, får muligens trøkka inn litt på mandag og tirsdag også hvis det ikke blir ekstremt overtid.

Onsdag -> søndag blir det konferanse og null tid til spill :(

Ah, det var kjedelig.. Også konferanse da, ikke mulig å stikke av litt :( Sykmeld deg, haha!

Lenke til kommentar

Joa kunne brukt 300 spenn på mye annet en og spille et lusent spill i to måndter.

Regner med at alle blir glade for og få 1 måndte gratis? :p

Hvertfall nå er jeg på cd nr 2 i TBC boksen. Er inn game og ser hva som er borte om en times tid :)

Kan ikke se noe forskjell på gearet, hackeren har laga en random guild og kicka alle ofr og være standalone. Men regner også med at han har solgt ALT som kan selges i baggen. I så fall så får jeg det tilbake, og hvis han er gold farmer så er jeg vell rik også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...