Oriuss Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kom akuratt hjem og skrudde på den nybygde gameren min og starter og lese litt på hacking forumet til wow-europe samtidig som jeg helt ut av det blå får melding fra wow-europe om nytt password for andre gang helt ut av det blå. Så nå har jeg raskt logga inn på account managment og bytta passord og dumme hackeren har adda 2x 1 month visa subscription :D :D Woooohoooo ! trippel woho: Greetings, We are writing to inform you that we have now unmerged your World of Warcraft account from the Battle.net account and you will be able to access the World of Warcraft servers once again. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D GZ Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 ÆSJ, nå er det snart brewfest holiday og jeg har 1. JA 1!! dag og gjøre alt på... Hvorfor bare en dag? Jeg gjetter ferie eller jobb. Jobb, får muligens trøkka inn litt på mandag og tirsdag også hvis det ikke blir ekstremt overtid. Onsdag -> søndag blir det konferanse og null tid til spill Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Bæsje fitte den siste måndte subscriptionen blir fjerna mens den som holder på gjør seg ferdig. Men ble hacka 29 august så kan spille wow fram til 29 september WOOOHOOO ! Så blir jeg altså frozen mitt i Polar Party 5 dagers lanet i stokke.... Grats med tilbakelevert konto, men er det virkelig så vanskelig å betale 100 spenn for en måned til? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Lurer på hvor lei kundesupport er av å unmerge battlenet-kontoer nå..og hvor forbanna de er på utviklerne som ikke gjorde dette mere sikkert. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 ÆSJ, nå er det snart brewfest holiday og jeg har 1. JA 1!! dag og gjøre alt på... Hvorfor bare en dag? Jeg gjetter ferie eller jobb. Jobb, får muligens trøkka inn litt på mandag og tirsdag også hvis det ikke blir ekstremt overtid. Onsdag -> søndag blir det konferanse og null tid til spill Ah, det var kjedelig.. Også konferanse da, ikke mulig å stikke av litt Sykmeld deg, haha! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Joa kunne brukt 300 spenn på mye annet en og spille et lusent spill i to måndter. Regner med at alle blir glade for og få 1 måndte gratis? Hvertfall nå er jeg på cd nr 2 i TBC boksen. Er inn game og ser hva som er borte om en times tid Kan ikke se noe forskjell på gearet, hackeren har laga en random guild og kicka alle ofr og være standalone. Men regner også med at han har solgt ALT som kan selges i baggen. I så fall så får jeg det tilbake, og hvis han er gold farmer så er jeg vell rik også Lenke til kommentar
tNy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Du vet at du bare trenger å installere WOTLK DVDen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har du Wrath of the Lich King CDen? Den installerer nemlig alt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jo takk for det .... Lurte på om det gikk før jeg starte men tenkte neeeh jeg tar alt Hvertfall så er tbc på 40% så care Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Så kan jo du starte å laste ned alle patchene og. Er en del frem til 3.2 hvor vi er idag. WoWwiki Patch Mirrors Lenke til kommentar
tNy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Min DVD rom har alltid hatt problem med WOTLK DVDen. Den stopper alltid på 23% eller noe. Da må jeg bruke samboeren sin laptop, for å lage en ISO fil, så installere med den Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 40% igjen på WOTLK starter patching nå Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Lol når wow var ferdig innstalert var det bare en patch og så spille, tok 15min og patche kanskje. Logger på og på bare noen dager har hackeren gitt meg en måndte spille tid, 1000gull og en bag med så mye ting og selge at jeg sikkert har rundt 1300g WOOOHO...jeg må bli hacka oftere as Lenke til kommentar
tNy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er ikke så lenge siden jeg nesten så tårene på postene dine når det tok så lang tid Men bra det kom noe positivt ut av det.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) *edit* Gleder meg til å komme hjem å grinde rep med en drøss forskjellige faksjoner. Endret 11. september 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jaa nå er jeg nesten sur for at blizzard tok fat i saken Skal bort en uke nå så han kunne like gjerne spilt en uke til, skal se om jeg får tak i han Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Du kan jo logge inn igjen på den siden for litt tilbake, som du gjorde første gang. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er "Nerubian Cithin" AH eller vendor content? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Logger på og på bare noen dager har hackeren gitt meg en måndte spille tid, 1000gull og en bag med så mye ting og selge at jeg sikkert har rundt 1300g WOOOHO...jeg må bli hacka oftere as Haha, din snik! Men grattis, bra det kom noe bra ut av det ja Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Oi faen jeg har 450 skinning skill også haha og så mye skinning ting i baggen at jeg føler meg passiv rik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå