Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Uh, folkens. Blå items gir ikke annet enn krystaller. Du må finne grønne items som gir støv, essenser og krystaller.

Whoopsann, fort gjort å gjøre feil når man er på skolen tidlig på morraen :p

Lenke til kommentar
Nettopp, derfor må blizzard utvide supporten deres, det funker ikke og ha så dårlig support med så mange spillere. At man i mange tilfeller må vente flere uker holder bare ikke mål. Så det du egentlig skriver at viss kun 100000 hadde spilt ville du fått svar innen en dag? Mens når man har flere millioner så er det greit å vente i en uke eller to? Man utvider jo dette området på lik linje med antall spillere?

Klart det fungerer med supporten, alle får da hjelp. Er bare å ha litt skills slik at man aldri trenger support så er det ikke noe problem :p

Lenke til kommentar

I går så logged jeg meg på for første gang siden Lørdag, jeg fikk opp ToTc raid loading screen (fordi det var i det raide jeg var sist når jeg logged meg ut), den loaded helt fullt. Men fikk aldri logged meg skikkelig inn før den kicka meg tilbake til login screen, logged meg inn igjen, å da var det dalaran login screen. Loadet denna gangen, men jeg var død! Så jeg gikk i Dalaran som spøkelse å prøvde å finne kroppen min, tenkte den var under dalarn, så eneste måten var å gå via sewers og ut. Hoppa ned i brønnen, og det ble jeg sittende.. Den "telporta" meg aldri videre til sewers og jeg kunne ikke komme meg ut.. Character stuck virket ikke, så jeg måtte tickete en GM, men heldigvis så tok det ikke mer en 5 minutter før en GM kom og hjalp meg :)

Lenke til kommentar
Nettopp, derfor må blizzard utvide supporten deres, det funker ikke og ha så dårlig support med så mange spillere. At man i mange tilfeller må vente flere uker holder bare ikke mål. Så det du egentlig skriver at viss kun 100000 hadde spilt ville du fått svar innen en dag? Mens når man har flere millioner så er det greit å vente i en uke eller to? Man utvider jo dette området på lik linje med antall spillere?

Klart det fungerer med supporten, alle får da hjelp. Er bare å ha litt skills slik at man aldri trenger support så er det ikke noe problem :p

Hehe fin tankegang :D

Lenke til kommentar

Kom akuratt hjem og skrudde på den nybygde gameren min og starter og lese litt på hacking forumet til wow-europe samtidig som jeg helt ut av det blå får melding fra wow-europe om nytt password for andre gang helt ut av det blå. Så nå har jeg raskt logga inn på account managment og bytta passord og dumme hackeren har adda 2x 1 month visa subscription :D :D :D :D

Woooohoooo ! :D

trippel woho:

Greetings,

We are writing to inform you that we have now unmerged your World of Warcraft account from the Battle.net account and you will be able to access the World of Warcraft servers once again.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...