Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:O fikk 15 dager gratis av blizz siden jeg brukte penger på support (tlf) og hadde så store problemer. Kult! var vell forgjeves da.

altsa selve samtalen koster ingen ting fra blizzard sin side. men fra min side koster det penger i Tlf abonomang.

Edit: leif xD

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar

Enchanting suger hardt. Står bom fast på 244 fordi jeg ikke finner lesser nether essence (soloa uldamar igår for å få greens å disenchante, men fikk bare ubrukelige steiner av alle bossene). Vet det disenchantes fra 40-50 items. Blackrock depths er litt for voldsomt å soloe for en 71 priest? Ser sinnssykt svært ut hvertfall.

Alle orange og gule recipes trenger lassevis av LNE, og det koster typisk 30G for 5stk på AH.

Bortsett fra en dritsjelden world drop som bare trenger 5 soul dust som jeg aldri finner. Enchant Bracer: Greater Stamina.

Er mange Superior Stamina enchants, men de krever 10 SD. Denne recipen har så godt som 0% drop på alle mobene i lista også, inkludert BRD.. :(

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
"Jeg skal alltid ha hjelp først" mentaliteten råder overalt. Faller ingen inn at det kanskje er hundretusener av andre som også trenger hjelp av support teamet.

Nettopp, derfor må blizzard utvide supporten deres, det funker ikke og ha så dårlig support med så mange spillere. At man i mange tilfeller må vente flere uker holder bare ikke mål. Så det du egentlig skriver at viss kun 100000 hadde spilt ville du fått svar innen en dag? Mens når man har flere millioner så er det greit å vente i en uke eller to? Man utvider jo dette området på lik linje med antall spillere?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

nei? Svært få steder der man får support og ting blir gjort på dagen, verden funker bare ikke sånn. Det er som å si at Get skal ha feks 200.000* montører/reperatører som sitter standby i Oslo bare fordi de potensielt kan få inn så mange saker samtidig

Random tall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...