NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Så ikke att du endret det xD Noen med battle.net acc kommer inn? Endret 9. september 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er ikke verdens undergang om dere ikke får spilt WoW en dag. Ta dere en tur ut og kjenn på den friske lufta. Det gjør dere godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Må si meg enig med deg Slimda. Er det virkelig så stort problem om en ikke får spilt en dag? Jeg bryr meg ikke om det. får jeg ikke spilt finner jeg bare på noe annet. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så ikke att du endret det xD Noen med battle.net acc kommer inn? Ja, jeg. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Damn bare jeg som må vente da -_- Kommer meg ikke inn på account manager en gang -_- og når jeg logger meg inn på battle.net og går deretter til account manager får jeg bare en stygg error: HTTP 500- Kommer inn på battle.net men ikke på eu.battle.net O.o Damn wish I could delete it!-_- Endret 9. september 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Speaking of which. Anub'arak på normal 10mann er latterlig. Rett og slett latterlig. Etter 60 sekunder ellerno, skal han gå inn i phase 2, hvor han graver seg ned under bakken. Skjedde det? Neida. Vi nuka han ned til 30% før det skjedde. Da starta Phase 3. Så døde han kort tid etterpå. Easy-peasy. Hardmode er da noe helt annet.. Grøss og gru, for en fight... gleder meg til å prøve igjen. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så ikke att du endret det xD Jeg endret faktisk bare or om til og Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har ikke hatt noen problemer med loggin idag Kom med inn på første forsøk i 13 tida. Har ikke blitt disconnecta heller Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Speaking of which. Anub'arak på normal 10mann er latterlig. Rett og slett latterlig.Etter 60 sekunder ellerno, skal han gå inn i phase 2, hvor han graver seg ned under bakken. Skjedde det? Neida. Vi nuka han ned til 30% før det skjedde. Da starta Phase 3. Så døde han kort tid etterpå. Easy-peasy. Hardmode er da noe helt annet.. Grøss og gru, for en fight... gleder meg til å prøve igjen. Ja vi tok han før han gikk under på normal og, på hardmode wipa vi sikkert 20 ganger, hadde 25 tries til sammen igjen når vi tok han så vi fikk kista. Hadde vært godt å ta han denne uka med 45+ tries igjen Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Må si meg enig med deg Slimda. Er det virkelig så stort problem om en ikke får spilt en dag? Jeg bryr meg ikke om det. får jeg ikke spilt finner jeg bare på noe annet. Verre er det ikke. Vel, det er snakk om 2-3 dager nå. Og det "happens to be" onsdag og torsdag. One word: Gr8 blizzard, gr8. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Må si meg enig med deg Slimda. Er det virkelig så stort problem om en ikke får spilt en dag? Jeg bryr meg ikke om det. får jeg ikke spilt finner jeg bare på noe annet. Verre er det ikke. Vel, det er snakk om 2-3 dager nå. Og det "happens to be" onsdag og torsdag. One word: Gr8 blizzard, gr8. Men at du klager her, hjelper ikke en dritt .... Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Vel, det hjelper å se at det er flere med samme problem. Slik at det ikke tar uker før det blir fikset Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Og der var totc 10 cleared. Fikk meg pina 3 biter healloot til treet mitt idag. Daggeren var nok den beste upgraden ifra faction champs =) FL10 med 3 tårn også idag. Meir usikker på om vi greier 4. ^^ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jaja, da måtte jeg lære meg flying mount da, men hvor får jeg kjøpt en? Si nøyaktig hvem/hvor, jeg er mest sannsynlig ikke kjent der i det hele tatt. Lærte det i Dalaran, men får vel ikke kjøpt det der? Ed: jo det kan man? Endret 10. september 2009 av Stine Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Noen som vet om en addon som tracker procs til talents/trinkets osv? hadde vært kjekt å sett om så og så mange talents er noe vits osv, hvis dere skjønner:) også en som viser hvor ofte "the black heart" f.eks proccer:) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nå er jeg en flying babe Lenke til kommentar
username882 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Flere enn meg som synes det burde være mulig å whine til bartendere? : P Lenke til kommentar
tNy Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 De burde heller ikke være npc, men irl folk ansatt av Blizzard for å svare på whinen....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå