vannslangen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Stuck på Authenticating her og Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ser ut til at de er ferdig nå. Kom akkurat inn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I helvete som Quel'Thalas lagger da! /raaage Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I helvete som Quel'Thalas lagger da! /raaage Ja. Ser ut som om det ble noe feil ved maintenance. Får bare delay's når jeg looter da. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Kommer enda ikke inn.../nerdrage Endret 9. september 2009 av Rukk Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Samme her, merget akkurat accounten, og får blabla invalid info erroren >: Noen som vet hva det kommer av eller? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Det står når jeg logger inn med mitt gamle accountname at mergen er fullført, men kan fremdeles ikke logge inn med emailen min...Halp anyone? fy faen så irritert jeg er på Blizz, det var liksom dette raidet som ikke skulle mistes. thx, really, thx Endret 9. september 2009 av Rukk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Da plotter du inn RIKTIG passord... Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gjort det vet du, kommer nemlig inn på battle.net men ikke WoW Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Venn av meg hadde samme problem etter at han merget sin konto i går. Funker hvis du gir det litt tid (~1/2-1 time). Endret 9. september 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Godt å høre, takk. Da stikker jeg og driter, og når jeg kommer tilbake er det pewpew :> Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Japp, dette er menings løst, jaja fikk i det minste gjort VoA og dailyen før jeg marget accounten min. Og inn i helvete så pissed jeg har blitt etter det. klart jeg skal ha min acc unmerged.... ingen diskusjon. Edit: flok er fortsatt stuck på login-screen'et hvis de har merget account? Endret 9. september 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Faen for noen whinere dere er. Hvis dere leste hva det sto når dere merga sto det at det kunna ta opp til en time før det fungerte. I tillegg ser det ut som maintenance gikk litt skeis i dag, men faen eller da, lev med det. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bortestt fra att det har gått seks timer så, joda. Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) okei, kjapt spørsmål.. Har en lvl 26 rogue, skal jeg ha Stinging Viper eller Blackfang til main hand ? Stinging Viper Blackfang Edit: feilpost ser jeg.. skal vell postes i rogue tråden. Endret 9. september 2009 av Sv3tt Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Om det er backstab du driver med så ville jeg ha gått for Viperen. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Gå for macen. I alle fall om du er combat. Trege våpen for bra sinister strike. Du trenger heller ikke spirit. Endret 9. september 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) høyest dmg og lavest speed i mainhand - alltid, ihvertfall som rogue. det er nødvendigvis ikke sååå nøye som assassin som combat, men treg offhand er uansett smart pga energigeneration du får via talents EDIT: leif Endret 9. september 2009 av ironmartin Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Motsatt. Slow Main Hand og Fast offhand Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Og det var ikke nøyaktig det jeg sa eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå